Het grote BeyondGaming Dating topic

Een derde leuke date gehad. We hebben ook onze "eerste kus" gedaan (en meerdere). Er zat echt wel chemie en aantrekking tussen ons.

Na de date berichtje dat ze (weer) tegen haar muren aanloopt, het niet aan mij ligt, dat ze bang is vast te zitten in iets dat ze niet wilt en bang om iemand te moeten kwetsen.

Terwijl ze wel duidelijk interesse toonde in aanloop naar en tijdens de date(s) met oog op iets langdurigs. Het werd haar iets te serieus denk ik doordat ze begon in te zien dat er potentieel was (gok ik) en het idee van een relatie en samenwonen voor haar te beklemmend is. Ook al heb ik daar nul niks op aangestuurd trouwens.

Wel vervelend want je begint toch je hoop te zetten, het klikt goed, er is aantrekking, de kus die het wat bezegelt of bevestigt en dan die terugtrekking. Voelt weer als terug bij af en verloren potentieel.

Na de date berichtje dat ze (weer) tegen haar muren aanloopt, het niet aan mij ligt, dat ze bang is vast te zitten in iets dat ze niet wilt en bang om iemand te moeten kwetsen.

En nu wil ze zeker dat je enorm veel moeite gaat doen om haar te overtuigen.

En dan ineens: “je verstikt me, doei”.

Dat zijn zo van die vermoeiende en tot niets leidende dates: onzeker, toch veel aandacht willen, beetje drama, maar 0% serieus.
Issues : weglopen en hard.

Nee ik ga haar niet overtuigen. Dat zou haar enkel wegduwen. Ik heb begrip getoond en als ze eens wilt praten dat ze het maar moet laten weten.
Enige dat je kan doen is die ruimte gunnen en je eigen leven niet on hold zetten.

Ze wilt trouwens binnenkort nog eens afspreken dus ze is denk ik wel haar eigen issues aan het afwegen tov of ze mij wilt kwijt raken of niet.

Voor iedereen die het hier moeilijk heeft met daten, wil ik een hart onder de riem steken.

celine.jpg

Er is ook nog hoop voor jullie.

Meteojoor lijkt me ook gewoon een knappe man en sowieso wel een prima kerel.

Celine vind ikzelf de knapste Miss België ooit of toch diegene die ik heb gekend. Zou ik nooit op af durven afstappen.

On: gisteren eens naar een singlesclub geweest, of toch althans een maandelijks infomoment voor de 18-40 in een bowlingzaak. Laten we zeggen dat het volk er nogal "divers" is.
- Extreem introverten die gewoonweg niks zeiden en er wel bijzaten. Hun lichaamstaal kwam heel gedwongen over, alsof hun moeder hun stuurde.
- Een gast die in een maatwerkbedrijf werkte en ik simpelweg niet verstond maar wel duidelijk sociaal van aard was. Was wel jammer om te zien hoe zijn initiatieven om te smalltalken werden afgewimpeld.
- damaged goods, mannen en vrouwen die sterk vereenzaamden na een breuk zo te horen.

Uiteindelijk meer mannen dan vrouwen, waarvan de jongste vrouw 22 is en de oudste man 46, omdat hij de 45+ "te oud" voor hem vond.
Het was nog wel gezellig met een paar mensen waar de omgang wel natuurlijk mee verliep.
Natuurlijk weer vergeten om contactgegevens te vragen wat nu wel een domper is, maar ach oefening baart kunst?

Laatst bewerkt:
Meteojoor lijkt me ook gewoon een knappe man en sowieso wel een prima kerel.

Celine vind ikzelf de knapste Miss België ooit of toch diegene die ik heb gekend. Zou ik nooit op af durven stappen.
Een beetje self confidence doen, combineer dat met een beetje "weten wat je wil en dit duidelijk aangeven" en je zou verbaasd zijn wat je soms bereikt.

Werkt natuurlijk niet altijd, maar je kansen met iemand die je dan te knap zou vinden stijgen dan wel als dat net zo een type is wat houd van iemand die weet wat hij wilt en zelfvertrouwen heeft.

Dat moet daarom niet over de top zijn maar neem subtiel de leiding, als je bv een date op tafel gooit, ipv van te vragen wat en waar zeg gwn " wees klaar om x uur, ik heb een top locatie "
Zij ziet dat je alles hebt uitgepland en moet over niets beslissen, enkel opdagen.

Stap je er op af voor de eerste keer om aan te spreken begin over iets ivm wat ze draagt of de locatie, maar vermijd boring shit.
Vraag in een bar niet " kom je hier vaak " of dergelijke, dat is saai.

Onlangs stond ik in een drukke bar en ik zei gwn tegen iemand die ook aan het wachten was aan de bar " it takes a long time to get a drink here" en ze zei " yeah its really busy tonight" en van daar flow ik naar wat is je naam, als ze die vraag terug stelt ga er voor, als ze dat niet doet walk away.

Iemand die interesse heeft wilt dingen over je weten, iemand die helemaal niets terug vraagt heeft geen interesse.
Op zich is dat gwn het moment aanvoelen, voor de rest suck ik ook in smalltalk maar met wat confidence zet je jezelf al meteen wat hoger.

Nuja als je in een best case 7/10 bent zoals mij dan is de vraag hoeveel confidence wil je daarin pompen om te compenseren, want zelfs dan ga je niet de 9/10 hitten.

Celine is een knappe vrouw, maar wel benaderbaar. Die komt mij down to earth over en iemand waarmee je plezier kan maken.

Er zijn ook "intimiderend" knappe vrouwen die moeilijker benaderbaar zijn. Soms omdat ze hautain overkomen (een schoon tafel waar je niet van kan eten) of omdat ze high maintenance overkomen. En soms omdat ze je zo overdonderen met hun schoonheid.

Allee, nieuwe situationship achter de rug. Ben er voor het eerst ook best ´boos´ door. Ging allemaal heel snel, en ook emotioneel heel erg met elkaar verbonden. Meer dan met wie dan ook dat ik ooit samen ben geweest.

Wel was er een afstand, waardoor we elkaar maar 1 keer per week zagen en best veel stuurden. En tijdens dit sturen kwamen er wel eens argumenten naar boven waarbij zij (naar mijn inziens) het argument startte. Waarna ik er te lang op doorging, waarna zij deed alsof ik de ´lastige´ was die de argumenten altijd startte. Ik weet dat het niet mijn sterkste kant is, maar ze zag precies wel niet in dat zij de argumenten altijd startte.

Deze ochtend terug van dat. Had afgelopen nacht een sarcastisch bericht gestuurd waarna ik het gevoel had dat ze me negeerde en me wat aan de kant duwde. Ik antwoordde dat ik haar reactie niet echt kon apprecieren. Hier is weer een discussie uit voortgekomen waarna ze zelf zei dat ze er geen toekomst meer in zag.

Ach ja. What goes up fast comes down even faster. Nu enorm gemengde gevoelens want qua humor en emotionele verbinding zelden zoiets ´sterks´ gehad. Fuck deze shiittttttt. En heel veel goesting om nu al Tinder te installeren om er niet te lang bij stil te staan, ook al weet ik dat dat niet het beste idee is 😅

En tijdens dit sturen kwamen er wel eens argumenten naar boven waarbij zij (naar mijn inziens) het argument startte. Waarna ik er te lang op doorging, waarna zij deed alsof ik de ´lastige´ was die de argumenten altijd startte. Ik weet dat het niet mijn sterkste kant is, maar ze zag precies wel niet in dat zij de argumenten altijd startte.
Rode vlag dit soort gedrag. Da's gedrag van mensen met een laag EQ. Een situatie starten en dan jou terugpakken op je reactie op iets dat zij initieerden. Heb zelf ook al genoeg van dat soort shit meegemaakt. Dat is hopeloos.

Enfin, ik ken jouw specifiek geval niet natuurlijk.

Een beetje self confidence doen, combineer dat met een beetje "weten wat je wil en dit duidelijk aangeven" en je zou verbaasd zijn wat je soms bereikt.

Werkt natuurlijk niet altijd, maar je kansen met iemand die je dan te knap zou vinden stijgen dan wel als dat net zo een type is wat houd van iemand die weet wat hij wilt en zelfvertrouwen heeft.

Dat moet daarom niet over de top zijn maar neem subtiel de leiding, als je bv een date op tafel gooit, ipv van te vragen wat en waar zeg gwn " wees klaar om x uur, ik heb een top locatie "
Zij ziet dat je alles hebt uitgepland en moet over niets beslissen, enkel opdagen.
Dat vind ik randje generalisation eigenlijk. Zo ken ik ook wel (knappe) vrouwen die serieus zouden afknappen op iemand die hen gewoon vertelt waar ze moeten zijn en wat ze moeten doen. En zo zijn er zeker ook "head turning" knappe vrouwen die vallen op mannen die wat introverter zijn.

Los van dat alles: knappe vrouwen zijn ook maar mensen he beste BG'ers. Die hebben allemaal eigen voorkeuren, eigen smaken, eigen kantjes en randjes, ... Ik zie absoluut niet in waarom je op een knappe vrouw niet zou durven afstappen en op een gemiddelde dan weer wel. Klikt het, dan is het goed. Klikt het niet, laat ze gerust en ga verder met je leven.

Zullen er daar bij die klassiek heel knappe vrouwen bij zitten die heel oppervlakkig zijn? Zeker wel. Of ook die gewoon geen zin hebben om met een vreemde te staan praten. Maar dat gaat op voor alle vrouwen.

Celine heeft haar kans gemist bij mij.
Ik had via-via haar nummer proberen krijgen toen ik single was, maar de poging opgegeven toen ik mijn vriendin tegenkwam.
Jammer voor haar!

Ik vind metejoor altijd zowat een lege blik in zijn ogen hebben :unsure:
Gene lelijke mens maar hij lijkt zo wat in het ijle te kijken ofzo. Niet scherp te stellen.

Maar goed ik ben ook maar de kneuterige 40'er zonder lief en dating issues dus meh :p

Metejoor is sowieso een knappe man, dat kan je ook als hetero-man moeilijk ontkennen, competitie moet je correct kunnen inschatten. Nu ja smaken verschillen natuurlijk. Persoonlijk vind ik zo'n grijs wordende baard minder... Maar de ironie is dat ik dat zelf ook heb, meest zichtbare teken van veroudering tot dusver. 🙈

In zekere zin doet Celine Van Uytsel het mannelijk geslacht ook een groot plezier, gedaan met al die vrouwen die dromen van Metejoor kunnen er ook maar meteen mee stoppen 😂 (hoewel hij naar het schijnt wel open stond voor adventures on the side, had 'm daar zelfs geen liedje over gemaakt onrechtstreeks (?) om zicht te verontschuldigen bij z'n vorige vriendin).

Verder voor mij geen groot verlies, ik heb nooit enige illusie gekoesterd kans te maken bij Céline Van Uytsel.
Waarmee ik uiteraard ook niet ga ontkennen dat mij dat een immens knappe vrouw is, en intelligent, en tof... Dus gewoon te hoog gegrepen voor een sterveling zoals ik.
Al zou ik zelfs denken dat ze ook beter als Metejoor kan krijgen, maar misschien vind ze die jongen z'n karakter nog extra mooi of vindt ze zelfs godbetert z'n muziek leuk.

Ben zelf wel op een zeer bizarre manier nog een leuke eerste date geraakt dat ik niet verwacht had, en er komt een vervolg, dus ben benieuwd... 🙃

Metejoor is sowieso een knappe man, dat kan je ook als hetero-man moeilijk ontkennen, competitie moet je correct kunnen inschatten. Nu ja smaken verschillen natuurlijk. Persoonlijk vind ik zo'n grijs wordende baard minder... Maar de ironie is dat ik dat zelf ook heb, meest zichtbare teken van veroudering tot dusver. 🙈

In zekere zin doet Celine Van Uytsel het mannelijk geslacht ook een groot plezier, gedaan met al die vrouwen die dromen van Metejoor kunnen er ook maar meteen mee stoppen 😂 (hoewel hij naar het schijnt wel open stond voor adventures on the side, had 'm daar zelfs geen liedje over gemaakt onrechtstreeks (?) om zicht te verontschuldigen bij z'n vorige vriendin).

Verder voor mij geen groot verlies, ik heb nooit enige illusie gekoesterd kans te maken bij Céline Van Uytsel.
Waarmee ik uiteraard ook niet ga ontkennen dat mij dat een immens knappe vrouw is, en intelligent, en tof... Dus gewoon te hoog gegrepen voor een sterveling zoals ik.
Al zou ik zelfs denken dat ze ook beter als Metejoor kan krijgen, maar misschien vind ze die jongen z'n karakter nog extra mooi of vindt ze zelfs godbetert z'n muziek leuk.

Ben zelf wel op een zeer bizarre manier nog een leuke eerste date geraakt dat ik niet verwacht had, en er komt een vervolg, dus ben benieuwd... 🙃
Celine houdt wel van ne vent die ze niet kan thuishouden. Die hare vorige zat ook elke keer die de deurdrempel overstapte zijn degen overal in te steken en daar kon ze ook niet mee stoppen.

Ik snap ook niet waarom mensen vinden dat Metejoor er sympa uitziet. Zingende leerkracht, toch een van de ergste combinaties die ge u kunt inbeelden.

Soit, Celine zelf is naar verluid een heel sympa en slim kind. Ik wens datend BG succes om haar van Metejoor weg te stelen.

Allee, nieuwe situationship achter de rug. Ben er voor het eerst ook best ´boos´ door. Ging allemaal heel snel, en ook emotioneel heel erg met elkaar verbonden. Meer dan met wie dan ook dat ik ooit samen ben geweest.

Wel was er een afstand, waardoor we elkaar maar 1 keer per week zagen en best veel stuurden. En tijdens dit sturen kwamen er wel eens argumenten naar boven waarbij zij (naar mijn inziens) het argument startte. Waarna ik er te lang op doorging, waarna zij deed alsof ik de ´lastige´ was die de argumenten altijd startte. Ik weet dat het niet mijn sterkste kant is, maar ze zag precies wel niet in dat zij de argumenten altijd startte.

Deze ochtend terug van dat. Had afgelopen nacht een sarcastisch bericht gestuurd waarna ik het gevoel had dat ze me negeerde en me wat aan de kant duwde. Ik antwoordde dat ik haar reactie niet echt kon apprecieren. Hier is weer een discussie uit voortgekomen waarna ze zelf zei dat ze er geen toekomst meer in zag.

Ach ja. What goes up fast comes down even faster. Nu enorm gemengde gevoelens want qua humor en emotionele verbinding zelden zoiets ´sterks´ gehad. Fuck deze shiittttttt. En heel veel goesting om nu al Tinder te installeren om er niet te lang bij stil te staan, ook al weet ik dat dat niet het beste idee is 😅
Dacht hier nog is een hele proza te schrijven maar wat maakt het uit. Ik begin gewoon echt te twijfelen of het nu allemaal aan mij ligt of niet. Bericht gekregen dat ze het al langer te veel vond, en ik bij de laatste discussie alles verpest heb. Met dat laatste ben ik het eens, maar dat eerste hakt er toch serieus in. Dan krijg ik het gevoel dat ik een of andere opdringerige zot ben ofzo. Wat een absoluut kutgevoel en waarschijnlijk weer een slapeloze nacht. Ook al waren er eigenlijk wel al wat alarmsignalen, toch heb ik me laten vangen en zit ik met serieus verdriet. Kak kak kak.

Ik moet lachen dat de mannen hier balen dat Celine van 't straat is. Aim for the stars boys!
Gohja eigenlijk snap ik nu wel niet waarom zowat elke knappe vrouw die ietwat bekend is ofwel op een piëdestal wordt gezet alsof zij voor gewone stervelingen onbereikbaar is, ofwel wordt verguisd als een of andere oppervlakkige bimbo. Allezja het gaat hier over de Vlaamse media, waarschijnlijk kan je die mensen ook gewoon in de supermarkt tegenkomen.

Terug
Bovenaan