Een beetje self confidence doen, combineer dat met een beetje "weten wat je wil en dit duidelijk aangeven" en je zou verbaasd zijn wat je soms bereikt.
Werkt natuurlijk niet altijd, maar je kansen met iemand die je dan te knap zou vinden stijgen dan wel als dat net zo een type is wat houd van iemand die weet wat hij wilt en zelfvertrouwen heeft.
Dat moet daarom niet over de top zijn maar neem subtiel de leiding, als je bv een date op tafel gooit, ipv van te vragen wat en waar zeg gwn " wees klaar om x uur, ik heb een top locatie "
Zij ziet dat je alles hebt uitgepland en moet over niets beslissen, enkel opdagen.
Stap je er op af voor de eerste keer om aan te spreken begin over iets ivm wat ze draagt of de locatie, maar vermijd boring shit.
Vraag in een bar niet " kom je hier vaak " of dergelijke, dat is saai.
Onlangs stond ik in een drukke bar en ik zei gwn tegen iemand die ook aan het wachten was aan de bar " it takes a long time to get a drink here" en ze zei " yeah its really busy tonight" en van daar flow ik naar wat is je naam, als ze die vraag terug stelt ga er voor, als ze dat niet doet walk away.
Iemand die interesse heeft wilt dingen over je weten, iemand die helemaal niets terug vraagt heeft geen interesse.
Op zich is dat gwn het moment aanvoelen, voor de rest suck ik ook in smalltalk maar met wat confidence zet je jezelf al meteen wat hoger.
Nuja als je in een best case 7/10 bent zoals mij dan is de vraag hoeveel confidence wil je daarin pompen om te compenseren, want zelfs dan ga je niet de 9/10 hitten.
Heel goed advies voor wanneer je naar een sociaal event gaat. Kom je al ver mee
En als je geen zelfvertrouwen hebt, of zenuwachtig bent; fake it till you make it
Gerelateerd: