Het grote BeyondGaming Dating topic

Het is toch niet omdat je verzorgd en voorbereid bent dat je 0% inhoudt hebt.

Eerste indruk telt nu eenmaal enorm door, het is daarom niet dat je daarom moet verzanden in 0% inhoud?
Als ik op date zou gaan zou ik ook hetzelfde doen gewoon?
Als je 0% inhoud hebt val je meteen door de mand zodra je je mond opentrekt, dan mag je nog zo'n mooi kostuum aan hebben.

Het is toch niet omdat je verzorgd en voorbereid bent dat je 0% inhoudt hebt.

Eerste indruk telt nu eenmaal enorm door, het is daarom niet dat je daarom moet verzanden in 0% inhoud?
Als ik op date zou gaan zou ik ook hetzelfde doen gewoon?
En waarom zou je je helemaal netjes opkleden als je dat in het dagelijkse leven niet bent?
Je geeft dan een foute eerste indruk en toont meteen hoe je niet bent.

Als algemeen advies geven dat je welgesteld moet voorkomen is redelijk gladde paling 😉.

Laatst bewerkt:
Excuseer, maar dat lijkt me echt geen algemeen advies. Ten eerste ziet niemand dat je cash geld in je portemonee hebt tenzij je dat flasht (en dat is toch ook wat patserig) en ten tweede is dat "frat boy" stijltje niet iets wat voor elke vrouw werkt. En laat me je 1 ding vertellen als horlogeliefhebber: niemand geeft een moer om het horloge dat je aan hebt (of toch zeker niet om het merk) tenzij het zelf horlogefanaten zijn. Of dat nu een Patek is of een Casio: mensen kijken enkel naar of ze het mooi vinden.

Dat je proper moet zijn en niet in versleten kledij moet opdagen op een eerste date is inderdaad zo, maar heel die bling en uiterlijk vertoon van geld is voor sommige vrouwen zelfs een afknapper.

Helemaal akkoord!

Iets minder serieus: zou deze Casio rond mijn pols ook werken? :thinking:

1756719199081.png

Er is een verschil tussen een horloge dragen dat past bij je outfit omdat je snapt wat stijl is, en een peperduur horloge dragen om aan potentiele partners te tonen dat je het soort mens bent dat graag veel geld uitgeeft aan nutteloze dingen. Zoals gezegd, niemand gaat naar het merk kijken. Eenvoudige casio (met wijzers) met een leren riempje zal in veel gevallen een pak stijlvoller overkomen dan een titanium kolos die totaal niet samengaat met je kleren.

Als ik dat hier lees mag ik toch wel van geluk spreken dat ik van straat geraakt ben. Gezien ik nooit een horloge draag droeg ik er ook geen toen ik vroeger op date ging. Man, mag ik blij zijn dat mijn partner geen standaard heeft. :sarcastic:

Als ik dat hier lees mag ik toch wel van geluk spreken dat ik van straat geraakt ben. Gezien ik nooit een horloge draag droeg ik er ook geen toen ik vroeger op date ging. Man, mag ik blij zijn dat mijn partner geen standaard heeft. :sarcastic:
Klopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit

:unsure:

Zo gaat dat natuurlijk onder vrouwen.

A: "Hoe was je date?"
B: "Amai zot goed! Ik denk dat ik verliefd ben."
A: "En droeg hij een horloge?"
B: "Ja, uiteraard. Haha, wie date er nu een man zonder horloge? Ik heb het gegoogled, 't was eentje van een kleine 500 euro."
A: "Maar allez B, wat zeg jij nu? Je gaat je toch niet verlagen tot een een horloge onder de 1000 euro. Een beetje standaarden mag je toch wel hebben."
B: "Ja, 't is waar. Ik liet me even meeslepen door zijn gevoel voor humor, intelligentie, empathisch vermogen, leuke uitstraling, onze gemeenschappelijke interesses,... Maar er zijn inderdaad belangrijkere dingen dan dat."

Zo gaat dat natuurlijk onder vrouwen.

A: "Hoe was je date?"
B: "Amai zot goed! Ik denk dat ik verliefd ben."
A: "En droeg hij een horloge?"
B: "Ja, uiteraard. Haha, wie date er nu een man zonder horloge? Ik heb het gegoogled, 't was eentje van een kleine 500 euro."
A: "Maar allez B, wat zeg jij nu? Je gaat je toch niet verlagen tot een een horloge onder de 1000 euro. Een beetje standaarden mag je toch wel hebben."
B: "Ja, 't is waar. Ik liet me even meeslepen door zijn gevoel voor humor, intelligentie, empathisch vermogen, leuke uitstraling, onze gemeenschappelijke interesses,... Maar er zijn inderdaad belangrijkere dingen dan dat."
Ach, het was een smartwatch.

En waarom zou je je helemaal netjes opkleden als je dat in het dagelijkse leven niet bent?
Je geeft dan een foute eerste indruk en toont meteen hoe je niet bent.

Als algemeen advies geven dat je welgesteld moet voorkomen is redelijk gladde paling 😉.

Goh ja, het breitling opmerkingske na (ik dacht dat dat humor was maar soit).
Waarom niet?

Een date is toch iets speciaals? Allee, ik zou me ook wel iets meer opmaken als ik ga daten, naar een bepaald event ga,... dan dat ik er elke dag bij rondloop.

Ik heb eens via vakantieveilingen voor 50 euro een gouden horloge met zwart bandje van "Jacob Zech" gekocht.
Dat is dan zogezegd veel meer waard...
Bij gelegenheden waarbij je je wat meer opkleedt, doe ik dat effectief aan, ik vind het verder geen alledaags horloge.
Ik ben er ook wel al een paar keer positief op aangesproken geweest.
In mijn ogen kan het alleen maar een positieve indruk nalaten...

En als de date er iets van opmerkt, heb je toch een leuk verhaaltje errond te vertellen...
Want stel dat je op restaurant bent, dan zijn de handen en polsen op tafel toch gewoon heel erg zichtbaar.

Want stel dat je op restaurant bent, dan zijn de handen en polsen op tafel toch gewoon heel erg zichtbaar.

Als uw nagels van uw vingers netjes geknipt zijn toch.

Meeste vrouwen kennen niet veel van horloges, net zoals van auto’s.
Hetzelfde geldt voor mannen en
Handtassen. Kenners onder de mannen?

Ja Rolex en Patek is gekend vanop Instagram wellicht.

De rest ?

Ik denk dat de commentaar op die Breitling post (toch die van mij) vooral kwam op het "pasterige" gedeelte. Een Breitling flashen, wat cash in je portemonnee steken om ostentatief te showen, ... Dat is toch vooral een heel enge kijk op vrouwen: dat die zogezegd enkel achter geld en merken zitten.

Dat het een goed idee is om er voor te zorgen dat je er fatsoenlijk door komt, lijkt me inderdaad nogal logisch. Het punt was gewoon dat 98% van de vrouwen niet malen om het merk van je horloge, bijvoorbeeld. Zoals met die Jacob Zech: dat is een merk wat totaal geen prestige heeft in de horlogewereld, maar toch krijgt @MrCipo daar veel complimenten over. Zolang je het zelf mooi vindt en het past bij je stijl, maakt dat merk echt niks uit.

Draag waar je je comfortabel bij voelt (en ga niet als je doorgaans in gympen en jeans rondloopt in een driedeelskostuum naar een date) en hang niet de patser uit, want dat stoot heel veel fatsoenlijke vrouwen af. Ik denk dat dat zoal de boodschap is. Niet dat je geen mooie horloges mag dragen of geen hemdjes mag dragen.

Als uw nagels van uw vingers netjes geknipt zijn toch.

Meeste vrouwen kennen niet veel van horloges, net zoals van auto’s.
Hetzelfde geldt voor mannen en
Handtassen. Kenners onder de mannen?

Ja Rolex en Patek is gekend vanop Instagram wellicht.

De rest ?
Vrouwen kunnen juwelen dragen, mannen een horloge om meer uitstraling te geven.

Ach, ik heb op de eerste date mijn Garmin eens ostentatief getoond. Kwestie van duidelijk te maken dat ik graag ga hiken. Bleek ze dat ook graag te doen. Das uiteraard de enige reden waarom we een koppel zijn. Dat, en de drankjes cash afgerekend. En de wandeling toen in mijn krokodillenleren schoentjes gedaan uiteraard.

Ik had het erover met vrienden naar aanleiding van dit topic en we waren het er (onironisch) over eens dat dit het best op ons zou werken:

0BVA3kk.png

Een Flik Flak zoals we alleen maar over konden dromen in onze jeugd EN dino's.

Terug
Bovenaan