Het grote BeyondGaming Dating topic

Ge moet gewoon ergens gaan rondwandelen met een zogezegd lief aan uw arm. Genoeg blikken van vrouwen dan, als vent mis ik die signalen dan wel weer. (misschien best in mijn geval, voor de gemoedsrust van de vriendin 🤪)

Dat zal dan iets zijn in de trant van "die is bezet dus dat zal wel goed relatiemateriaal zijn" zeker? (naast mijn uiteraard goddelijke looks :unsure:)

Uit eigen ervaring was Bumble toch iets kwalitatiever dan Tinder. Iets serieuzer profielen dan de vleeskeuring op Tinder. Wel blij dat ik er van af ben.

Laatst bewerkt:
Of misschien overschat je gewoon je eigen ’niveau’
Mss toch wat oppassen met dat soort opmerkingen. Kan gerust zijn dat personen zich overschatten, maar er zijn zoveel variabelen dat dat wel heel kort door de bocht is.
Ge moet gewoon ergens gaan rondwandelen met een zogezegd lief aan uw arm. Genoeg blikken van vrouwen dan, als vent mis ik die signalen dan wel weer. (misschien best in mijn geval, voor de gemoedsrust van de vriendin 🤪)

Dat zal dan iets zijn in de trant van "die is bezet dus dat zal wel goed relatiemateriaal zijn" zeker? (naast mijn uiteraard goddelijke looks :unsure:)

Uit eigen ervaring was Bumble toch iets kwalitatiever dan Tinder. Iets serieuzer profielen dan de vleeskeuring op Tinder. Wel blij dat ik er van af ben.
Da´s wel een feit, als ik vroeger uit ging met vriendinnen erbij had ik ook altijd veel beziens. Da´s de laatste jaren helaas wel geminderd.

Bumble serieuzer geloof ik wel (minder vleeskeuring), maar heb daar altijd opmerkelijk minder aandacht gekregen dan op Tinder. En het feit dat de vrouw als eerste moet sturen werkt precies ook niet.

Plus Tinder is ook expert geworden is zoveel mogelijk geld uit mensen hun zak te krijgen. Als je 1 maal betaald voor Gold heb je plots, na weken van likes, niks meer. Heb 1 keer betaald voor een paar boosts, en toen had ik op 2 dagen 10 matches (waarvan de helft fake profielen). Eenmaal uw boosts op zijn heb je geen enkele match meer.

Heb ook gemerkt (bij de vorige fwb) tijdens het scrollen op haar Tinder dat veel vrouwen ook de melding krijgen dat iemand hun leuk vind (tijdens het scrollen). Da´s dus de Gold waar mannen voor moeten betalen.

Ik denk nu wel dat factoren zoals profiel en locatie een grotere rol gaan spelen dan platform. In mijnen tijd (toen de dieren nog spraken, anno 2016-2017) toch wel wat succes gehad via Tinder. Bumble ook wel, maar minder, waarschijnlijk omdat het waar ik het gebruikte minder populair was.

Mss toch wat oppassen met dat soort opmerkingen. Kan gerust zijn dat personen zich overschatten, maar er zijn zoveel variabelen dat dat wel heel kort door de bocht is.

Ik had niveau bewust tussen aanhalingstekens gezet omdat ik dat sowieso een raar concept vind. In relaties gaat het volgens mij om aantrekking en een klik met iemand. Hoe je daar een niveau op plakt is mij een raadsel. Maar ik vind mensen allemaal op hun manier waardevol, ongeacht opleiding, rijkdom of looks. Ik vind persoonlijk uiterlijk ook maar belangrijk in die zin dat het niet afstotend mag zijn. We worden uiteindelijk allemaal oud en veel kans daarmee samen lelijk.

Als je iemand al benadert met het idee dat die onder jouw ’niveau’ is, verdient die persoon uberhaupt al beter dan iemand die op voorhand al beslist dat hij/zij eigenlijk niet goed genoeg is.

De weinige keren dat ik m'n thuiskantoor inwissel om eens bij klanten te gaan en daar tussen de mensen te zijn hebben al aangetoond dat ik voldoende potentieel heb, als ik de vrouwen daar mag geloven :ROFLMAO:.
Ah yes, de kantoren waar een verkoper/service provider of whatever binnenwandelt en alle vrouwen draaien hun hoofd en vertellen die vent hoeveel 'potentieel' die heeft.

Ah yes, de kantoren waar een verkoper/service provider of whatever binnenwandelt en alle vrouwen draaien hun hoofd en vertellen die vent hoeveel 'potentieel' die heeft.
🙃 Bwa, als ge mensen al wat langer kent durven ze wel eens wat meer te zeggen zeker? 'k Ben niet echt een zelfverheerlijkende persoon, maar moch ik geen grenzen (al in een relatie) hebben had ik zeker al nummers kunnen strikken of kunnen uitdelen op die ene locatie.

Er zijn er hier die, zonder namen te noemen, zelfs op oudercontact touche hebben met een andere ouder, dus zo vreemd lijkt me mijn verhaal toch niet dat ge ook op 't werk touche kunt hebben en 'potentieel' hebt...

🙃 Bwa, als ge mensen al wat langer kent durven ze wel eens wat meer te zeggen zeker? 'k Ben niet echt een zelfverheerlijkende persoon, maar moch ik geen grenzen (al in een relatie) hebben had ik zeker al nummers kunnen strikken of kunnen uitdelen op die ene locatie.

Er zijn er hier die, zonder namen te noemen, zelfs op oudercontact touche hebben met een andere ouder, dus zo vreemd lijkt me mijn verhaal toch niet dat ge ook op 't werk touche kunt hebben en 'potentieel' hebt...
1 op 1 flirt is nu niet meteen hetzelfde als bij verschillende klanten langs alle kanten touche hebben. Het ene klinkt dan ook als een realistisch scenario en het andere is de droom die komt nadat ge hebt gedroomd dat ge uw bullebak van het middelbaar in elkaar hebt geslagen.

Weird want je kan helemaal niet chatten op Breeze?
Woops, foutje. Ik bedoelde uiteraard Bumble.

Ook Breeze hier geinstalleerd. De eerste dagen kreeg ik interessante profielen te zien en had ik een ´match´ met iemand, maar heb dat toen uitgesteld vanwege dat ik toen aan het afspreken was met de vorige fwb. Sindsdien ben ik gestraft en krijg ik alleen de ´speciaalste´ profielen te zien denk ik :laugh:

Ik had niveau bewust tussen aanhalingstekens gezet omdat ik dat sowieso een raar concept vind. In relaties gaat het volgens mij om aantrekking en een klik met iemand. Hoe je daar een niveau op plakt is mij een raadsel. Maar ik vind mensen allemaal op hun manier waardevol, ongeacht opleiding, rijkdom of looks. Ik vind persoonlijk uiterlijk ook maar belangrijk in die zin dat het niet afstotend mag zijn. We worden uiteindelijk allemaal oud en veel kans daarmee samen lelijk.

Als je iemand al benadert met het idee dat die onder jouw ’niveau’ is, verdient die persoon uberhaupt al beter dan iemand die op voorhand al beslist dat hij/zij eigenlijk niet goed genoeg is.
Oh please ik had je politiek correcte antwoord al helemaal voorspeld.
Je kan dingen helemaal uit de context trekken en zo een punt proberen maken en ik kan nu reageren over hoe iedereen vanuit zijn standpunt andere perspectieven heeft en dat we allemaal
gelijk zijn.
Dat ontken ik overigens ook niet. Ik voel me niet beter dan iemand anders.

Maar om je duidelijk te maken wat de realiteit is en wat ik met niveau bedoel is dat knappe filmsterren meestal ook een knappe partner hebben, of profvoetballers ook van die knappe trophy wifes.
Maakt hen dat meerderwaardig? Zeker niet. Is er een lijn te trekken in 'niveau'? Dat denk ik wel.
Net zoals die vrouwen dan ook boven mijn 'niveau' zijn want ik ben niet zo rijk of knap, afgetraind of getalenteerd als een filmster. Die zouden mij niet zien staan.
Ik voel me daardoor niet geschoffeerd.

Net zoals ik persoonlijk niet aangetrokken ben tot vrouwen met overgewicht, tattoos, piercings, diplomaloos, de dt regels niet kennen, financieel ongeletterd zijn en kinderen hebben die Djazz en Jailiano heten.
Vind je me arrogant als ik dat onder mijn 'niveau' beschouw? Fine. Dat is makkelijk scoren met politiek correct zijn.

Maar ik weet van mezelf dat ik best een aantal dingen 'to the table' breng die ik graag ook in een partner terug vind. Dus ik kan mijn 'niveau' best wel inschatten.
En op Tinder is door de scheve verhoudingen mannen VS vrouwen de concurrentie zo groot dat binnen je eigen niveau succes hebben zeer moeilijk is want er zijn veel concurrenten die hetzelfde 'niveau' aan het selecte groepje dames aanbieden.

En er lopen ook veel mensen rond die slimmer, socialer, knapper en sportiever dan mezelf zijn. Dus neen, ik heb geen hoge dunk van mezelf, integendeel. Ik ben best onzeker. Maar ik weet wel nuchter bekeken van mezelf dat ik wel een bepaalde standaard kan aanbieden.

Maar goed als jij iedereen even leuk vindt ongeacht opleiding, looks, intelligentie of rijkdom ben jij het klavertje 4 in een veld vol klavertjes 3.

En zodra je iemand links swipet is die sowieso onder jouw persoonlijk niveau dat jij hanteert om iemand anders naar rechts te swipen.
Minderwaardig? Nee. Niveauverschil? Ja.

Je voelt je wel heel aangevallen om het je niet aan te trekken...

Maar nee, ik vind niet iedereen even leuk. Dat zou gewoon raar zijn. Maar ik kan wel erkennen dat iedereen bepaalde talenten, mooie eigenschappen en bepaalde zwaktes heeft. En een rijke knapperd, kan voor mij veel minder aantrekkelijk zijn dan iemand die gemiddeld of zelfs beneden gemiddeld is op vlak van uiterlijk, geld, carrière... omdat dat niet is wat er voor mij heel erg toe doet.

Maar als jij blij wordt van niveautjes toekennen aan mensen op basis van heel beperkte info, doe vooral wat werkt voor jou. Ik leerde dan persoonlijk liever iemand kennen om te ontdekken of ik die persoon leuk vond, of we gedeelde waarden en visies in het leven hadden, of onze humor overeen komt,... zonder eerst op basis van wat oppervlakkigheden scores te gaan geven. Maar you do you.

Veel succes dan om als vrouw met elke man die jou een like geeft in detail kennis te maken en hem te leren kennen.

Tinder is net scores geven op basis van zeer beperkte info. Maar je kan best profilen of iemand op dezelfde lijn zit.

Jij grijpt overigens volledig naast het punt dat ik maak en probeert op een of andere passief agressieve manier een discussie op te starten waar jij als moraal superieur uit komt.

Als ik me al aangevallen voel is het eerder daardoor. Maar you do you e.

Een uitgebreid antwoord geven staat trouwens niet gelijk aan het aantrekken en aangevallen voelen maar whatever floats your boat.

Ik blijf het zo raar vinden hoe mensen na één date al zo geïnvesteerd zijn in de andere persoon. Het was gewoon één date, als je na een paar keer proberen geen reactie krijgt voor een tweede, move on. Als er na een tweede voorstel weer een uitstel komt dan is het dag en bedankt...

Bon hier na mijn ganse volwassen leven als vrijgezel te hebben doorgebracht (nooit op zoek geweest en genoot echt van het vrijgezellen leven) begon ik de laatste 2 jaar toch te merken dat ik wel een partner mis in mijn leven.
heb van mezelf ontdekt dat ik nu toch echt wel klaar ben om een vaste, stabiele relatie te hebben.
dus ja, dan maar begonnen met Tinder en consoorten maar dit zonder al te veel succes.

Vorige maand een match via Tinder waar het gesprek direct zeer goed mee zat en we allebei direct voelden dat er een heel goede connectie was tussen ons.
Een maand later hebben we al 8 dates gehad en is ze hier al enkele keren blijven slapen.
Het is ook al uitgesproken dat we allebei dolverliefd zijn op elkaar en dat in een heel korte tijd.

dus heel positief allemaal en hopelijk blijft het ook zo duren.
maar ik besef ook dat het allemaal nog heel pril is en het nog alle kanten uit kan. (er is dan ook nog een leeftijdsverschil dat mogelijk een rol kan spelen, een kindje dat er is,...)
maar aan mijn kant ben ik al redelijk zeker dat dit iemand is waarmee ik verder wil gaan.

voorlopig is het dus volop genieten van verliefd zijn en voor de rest zien we wel wat er komt.

waarmee ik maar wil zeggen : never give up, het overkwam mij ook na bijna 2 jaar op Tinder te zitten...

Bon hier na mijn ganse volwassen leven als vrijgezel te hebben doorgebracht (nooit op zoek geweest en genoot echt van het vrijgezellen leven) begon ik de laatste 2 jaar toch te merken dat ik wel een partner mis in mijn leven.
heb van mezelf ontdekt dat ik nu toch echt wel klaar ben om een vaste, stabiele relatie te hebben.
dus ja, dan maar begonnen met Tinder en consoorten maar dit zonder al te veel succes.

Vorige maand een match via Tinder waar het gesprek direct zeer goed mee zat en we allebei direct voelden dat er een heel goede connectie was tussen ons.
Een maand later hebben we al 8 dates gehad en is ze hier al enkele keren blijven slapen.
Het is ook al uitgesproken dat we allebei dolverliefd zijn op elkaar en dat in een heel korte tijd.

dus heel positief allemaal en hopelijk blijft het ook zo duren.
maar ik besef ook dat het allemaal nog heel pril is en het nog alle kanten uit kan. (er is dan ook nog een leeftijdsverschil dat mogelijk een rol kan spelen, een kindje dat er is,...)
maar aan mijn kant ben ik al redelijk zeker dat dit iemand is waarmee ik verder wil gaan.

voorlopig is het dus volop genieten van verliefd zijn en voor de rest zien we wel wat er komt.

waarmee ik maar wil zeggen : never give up, het overkwam mij ook na bijna 2 jaar op Tinder te zitten...
Dus eigenlijk heb je uw kap over de haag gesmeten?

Geniet er ervan.

Dus eigenlijk heb je uw kap over de haag gesmeten?

Geniet er ervan.
ja eigenlijk wel. zeg al gans mijn volwassen leven dat ik geen partner nodig heb en het single leven ideaal is voor mij.
en dit klopte toen ook wel, heb me rot geamuseerd als single en alles gedaan wat ik wou doen zonder teveel rekening moeten houden met anderen.
en ik heb ook een heel uitgebreide sociale kring en een superdruk en heel leuk sociaal leven met enkele hele goede vrienden/vriendinnen.

maar de laatste 2 jaar toch plots beginnen beseffen dat ik een enorme behoefte heb om liefde te geven aan iemand, om iemand gelukkig te maken,...Vriendschap is heel waardevol en leuk maar er ontbrak toch wel iets.
ook ontdekt dat ik heel graag romantische dingen doe en heel graag iemand in de watten leg.

dus ben supergelukkig dat ik dit nu allemaal kan doen met dan nog eens iemand die tot nu toe alles is wat ik van een partner kon dromen.

ja eigenlijk wel. zeg al gans mijn volwassen leven dat ik geen partner nodig heb en het single leven ideaal is voor mij.
en dit klopte toen ook wel, heb me rot geamuseerd als single en alles gedaan wat ik wou doen zonder teveel rekening moeten houden met anderen.
en ik heb ook een heel uitgebreide sociale kring en een superdruk en heel leuk sociaal leven met enkele hele goede vrienden/vriendinnen.

maar de laatste 2 jaar toch plots beginnen beseffen dat ik een enorme behoefte heb om liefde te geven aan iemand, om iemand gelukkig te maken,...Vriendschap is heel waardevol en leuk maar er ontbrak toch wel iets.
ook ontdekt dat ik heel graag romantische dingen doe en heel graag iemand in de watten leg.

dus ben supergelukkig dat ik dit nu allemaal kan doen met dan nog eens iemand die tot nu toe alles is wat ik van een partner kon dromen.
Hier herken ik mij in. Behalve dat niemand mij wil lol

Hier herken ik mij in. Behalve dat niemand mij wil lol
Same, maar ik ga me stilaan stoppen met afvragen waarom.

De likes zijn niet het probleem, de eerste dates ook niet.
Nooit stiltes, vaak lachen, duurt toch gemiddeld tussen 2 en 4 uur depending hoe en waar.

Maar dan daarna is het altijd wel wat, ghosting, friend zone, altijd praten over date 2 maar altijd een "probleem"

Hell, sinds ik hier woon heb ik meer success gehad met random dronken muilen tijdens uitgaan dan met dates, maar dat is niet wat ik zoek dus de dag erna is weer leeg en eenzaam.

Ik heb het opgegeven voor 2024.
Kerstmis gaat wel klote zijn, had me wel voorgenomen om dan niet alleen te zijn in 2024.
Achja dan gaan we maar zuipen in de stad.

Anyway ik ga nog geloven wat men altijd zegt :
Não procure o amor, porque quanto mais o fizer mais difícil é encontrá-lo.

Laatst bewerkt:
Het heeft ook 2 jaar op 6 verschillende klote datingapps geduurd voor ik geluk had.
Alsook verschillende speeddates evenementen bezocht.

Dus nooit opgeven. Ik dacht ook dat het me nooit ging overkomen en was zelf van plan om Tinder en co te deleten omdat het toch niet werkte

Terug
Bovenaan