Het grote BeyondGaming Dating topic

Lol ik denk dat de signalen duidelijk waren maar dat jij ze nu mis begrijpt.
Die wou gewoon de dansles verder zetten niks meer :)

Ze wou de horizontale lambada proberen

Wut 10j bezig en 6 lange relaties?

Mijn definitie van lange relaties is precies toch iets anders :)
Was toen ook wa jonger hé. Een jaar is toch al efkes? :unsure:

Roger die Jeaninne leerde kennen op een Thé Dansant in '64 en een jaar later met haar trouwde heeft waarschijnlijk ook een mening over wat een lange relatie is.

Bon, zoals ik hier eerder al had vermeld heb ik een week of 2 geleden terug Tinder/Bumble geinstalleerd. Tinder werkt cava, Bumble voor gene meter.

Maar toevallig op B gemerkt dat ik een ´match´ gemist had met een persoon bij wie ik de vorige keren ook matchte, maar buiten wat praten niet mee heb afgesproken (zij was duidelijk op zoek naar relatie, ik naar fun). Nu een bericht gestuurd (stond nog ergens in m´n messenger) dat ik haar had gespot op Bumble.

Lang verhaal kort: ze wist te vertellen dat ze het daten beu is en gewoon een avondje plezier zoekt. Dus den deze zit subiet op de trein voor een ´date´ van een uurtje of 3 op haar kot :unsure:.

Tweede keer op een maand tijd dat zoiets voorvalt. Laat ons afspreken dat als ik hier tegen morgenavond niets meer heb laten weten jullie de hulpdiensten verwittigen. Capiche?

Bon, zoals ik hier eerder al had vermeld heb ik een week of 2 geleden terug Tinder/Bumble geinstalleerd. Tinder werkt cava, Bumble voor gene meter.

Maar toevallig op B gemerkt dat ik een ´match´ gemist had met een persoon bij wie ik de vorige keren ook matchte, maar buiten wat praten niet mee heb afgesproken (zij was duidelijk op zoek naar relatie, ik naar fun). Nu een bericht gestuurd (stond nog ergens in m´n messenger) dat ik haar had gespot op Bumble.

Lang verhaal kort: ze wist te vertellen dat ze het daten beu is en gewoon een avondje plezier zoekt. Dus den deze zit subiet op de trein voor een ´date´ van een uurtje of 3 op haar kot :unsure:.

Tweede keer op een maand tijd dat zoiets voorvalt. Laat ons afspreken dat als ik hier tegen morgenavond niets meer heb laten weten jullie de hulpdiensten verwittigen. Capiche?
Go get 'em, Tiger

tumblr_nkqmpppHes1unnosro1_r1_400.gif

Ze heeft ons de helft van de opbrengst van uw nieren en lever belooft.

Misschien heeft ze gewoon een boek kaarten klaarliggen en wil ze wat wiezen. Ofzo. :unsure:

2de grootste domme kloot.

Ik had ooit de signalen wél opgevangen, maar dacht eens clever te zijn in de zin van "deze 11/10 kan iedereen krijgen wie ze wil, dus alle gasten vallen in zwijm en vegen haar mouw. Ik zal eens hard to get spelen en haar kus ontwijken. Dát zal ze nog nooit meegemaakt hebben, waarna ze mij onweerstaanbaar zal vinden!"

Nooit meer gezien :laugh:
Haha, ik ben ook nog zo'n kieken geweest.

De hele avond flirten en zwoel dansen tot we elkaar uiteindelijk vast hebben en zij aanstalten maakt om te beginnen kussen. Net wanneer onze lippen elkaar zullen raken duw ik ze voorzichtig weg en begin er terug rond te dansen. Even hard to get spelen dacht ik, zal ze niet gewoon zijn.

't Was direct van: wa wilde gij eigenlijk?! En ze was weg. :laugh:

Nood aan advies…

Date gehad gisteren. Is supergoed verlopen, vlotte babbel, veel gelachen.

Bij thuiskomst nog een berichtje dat ze het gezellig vond. Maar blijkbaar is het voor haar “wennen” omdat ik een ander type ben dan waar ze normaal zou voor gaan.

Het komt er wat op neer dat ze op bad boys-types valt, en dat ik rustiger, liever, eerlijker ben, wat haar mentale rust geeft, maar ze is dat niet gewoon ….:oink:
Anyway, sedert vandaag wel opvallend minder berichten, radiostilte.. als ik om verduidelijking vraag dan zegt ze dat ze twijfelt.

Kruis over maken zeker?
Volgende keer stoute schoenen aantrekken? :unsure:

Alle gekheid op een stokje: als ze niet mee wil, heeft het inderdaad geen zin. Jammer voor jou, maar hopelijk geeft ze je nog een kans.

Nood aan advies…

Kruis over maken zeker?

Ja, dat. Ofwel iemand langer dan 24u tijd geven om eens na te denken, dingen een plaats te geven, eigen emoties te analyseren.

Mss is het grote probleem in het datinglandschap wel de nood aan instant gratification.
Ik heb 1 dag geswiped op tinder en heb geen 10 matches, dus tinder sucked.
Ik heb 1 date gehad en ze heeft niet onmiddellijk haar liefde verklaard, maar twijfels geuit. Dumpen die handel.
Ik stuur een bericht en krijg niet direct antwoord. Zeker met 10 anderen aan het sturen.

Ge zoekt iemand om de rest van uw leven mee te spenderen. Geef dat ne keer tijd om te ontwikkelen. Tenzij ge terminaal zijt, komt het echt niet op een paar weken.

Ge zoekt iemand om de rest van uw leven mee te spenderen. Geef dat ne keer tijd om te ontwikkelen. Tenzij ge terminaal zijt, komt het echt niet op een paar weken.
Hah, dat is mijn insteek. En dan krijg je na twee dates te horen "ik voel nog geen romantische klik, ik wil wel nog vriendschappeljk afspreken want je bent leuk". Euh, ja, oké dan, ik voel ook niet veel na 2 x 2 u oppervlakkige gesprekjes over uw kat en zo, geef dat eens wat tijd en vertel ook eens iets over uzelf? 🤷‍♂️

Doet me denken aan een date die ik een tijdje terug had met iemand die ik via een gemeenschappelijke vriendin had leren kennen.
Op die avond vond ik haar vrij saai. En achteraf hoorde ik van die vriendin dat ze mij saai vond. Op dat vlak een perfecte match lol.

Ik heb nochtans redelijk wat gezever tot mijn beschikking, maar ik ben verre van een geboren entertainer. En als de tegenpartij dan vrij defensief is dan verlies ik mijn goesting nogal snel. Plus op alles was ze nogal serieus aan het antwoorden en ik merkte enkel een sprankel van enthousiasme als het over haar werk ging.

Op fysiek vlak was het helemaal mijn type maar qua energieniveau of openheid zaten we niet op dezelfde golflengte of voldeden we niet aan elkaar verwachtingen.

Terug
Bovenaan