Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik heb uw berichten daarover ook gelezen, maar ik zie niet direct het grote verschil buiten die ´priority likes´. Maar wat ben je daarmee als de tegenpartij niet kan zien wie haar geliked heeft?
Zoals ik het begrijp sta je bovenaan de andere 200 likes die ze gekregen heeft, dus (als ze je ok vindt) heb je meer kans om te matchen/een gesprek te beginnen en dus te daten dan wanneer ze aan de 200ste moet geraken en ondertussen al 20 matches en gesprekken gaande heeft?
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik het begrijp sta je bovenaan de andere 200 likes die ze gekregen heeft, dus (als ze je ok vindt) heb je meer kans om te matchen/een gesprek te beginnen en dus te daten dan wanneer ze aan de 200ste moet geraken?

Ik denk dat je alleen voorrang krijgt op mensen die zowat in jouw score range liggen hoor. Ze gaan echt niet de meest populaire mannen naar achter schuiven voor jou.
 
Gasten, gewoon op Bumble gaan en NIET van die cliché reisfotos erop zwieren. Toon u van uw meest laissez-faire of boeieuh kant. Iedereen pakt reisfoto's, al reist heus niet Iedereen 5 keer per jaar. Iets anders ongewoons wat u typeert, net dat makes you stand out.
 
Gasten, gewoon op Bumble gaan en NIET van die cliché reisfotos erop zwieren. Toon u van uw meest laissez-faire of boeieuh kant. Iedereen pakt reisfoto's, al reist heus niet Iedereen 5 keer per jaar. Iets anders ongewoons wat u typeert, net dat makes you stand out.
Allé zeg, ik had nu echt gehoopt dat een reisfoto met zonnebril, een foto terwijl ik een vers gevangen karper vasthoud, een foto terwijl ik leun tegen een Ferrari (met Armani zonnebril uiteraard) en een foto met een slang rond mijn nek massa's dates ging opleveren.
 
Ik vraag mij eigenlijk af vanaf welke periode uwen date een vriendin kan noemen. Na drie maanden intensief daten zou je toch denken dat je toch iets meer bent dan een date i.p.v. volledig toe te klappen en de boel te laten exploderen.
 
Ik vraag mij eigenlijk af vanaf welke periode uwen date een vriendin kan noemen. Na drie maanden intensief daten zou je toch denken dat je toch iets meer bent dan een date i.p.v. volledig toe te klappen en de boel te laten exploderen.
Ge kunt dan weer afvragen wat intensief daten is. Ook dat is voor iedereen anders. Ik neem aan dat dat zich wel organisch vormt en anders moet ge het gewoon op de man/vrouw/x vragen.
 
Voor de ene is de eerste kus al een teken van "hey! ik heb een lief!" terwijl andere mensen toch zeker 58 vrijbeurten nodig hebben om dan toch te besluiten dat ze een lief hebben.
 
Happn en Hinge. Likes die ik daar soms zelf binnenkrijg komen meer overeen met wat ik zelf like op Tinder. Zou ik zeker eens proberen.
Hinge is ook dat niet hoor. Het aantal profielen binnen mijn actieradius is op één hand te tellen, en ik heb niet al mijn vingers nodig.
 
Gasten, gewoon op Bumble gaan en NIET van die cliché reisfotos erop zwieren. Toon u van uw meest laissez-faire of boeieuh kant. Iedereen pakt reisfoto's, al reist heus niet Iedereen 5 keer per jaar. Iets anders ongewoons wat u typeert, net dat makes you stand out.
Ik denk dat veel mensen nu wel reizen maken in hun vrije tijd, en dat ook wel een typisch moment is dat er foto's worden gemaakt. Allezja, ik denk dat de meeste mensen (mannen?) sowieso al niet zoveel foto's van zichzelf (laten) nemen, en al zeker niet terwijl ze een of andere hobby uitvoeren. Als ik terugdenk aan mijn single leven zat ik 's avonds ofwel in een avondles, in de gym, of op café. Dat lijken mij nu ook geen opportuniteiten voor ongewone foto's die me typeerden.
Ge kunt dan weer afvragen wat intensief daten is. Ook dat is voor iedereen anders. Ik neem aan dat dat zich wel organisch vormt en anders moet ge het gewoon op de man/vrouw/x vragen.
Mijn vrouw vond het destijds heel verwarrend dat ik nooit eens duidelijk maakte of we nu een relatie hadden of niet, terwijl dat voor mij vanzelfsprekend was. Voor haar was het logisch dat de man op een bepaald moment zei of het serieus was, en anders kon dat daten wel verder gaan "voor de fun" tot er iets beter passeerde, maar meer niet.
 
Voor de ene is de eerste kus al een teken van "hey! ik heb een lief!" terwijl andere mensen toch zeker 58 vrijbeurten nodig hebben om dan toch te besluiten dat ze een lief hebben.

Ik heb zo de indruk dat hij dat heeft gedaan en dit het resultaat was:

Ferm potje bindingsangst denk ik dan?
Het gaat voor alle duidelijkheid over de andere. Intensief is toch 3 maanden elkaar 3-4 per week zien, slapen en dergelijke. Familie was een issue en is afgeknapt op het feit dat ik haar ergens voorstelde als vriendin na drie maanden. Is wel echt een serieuze domper en ergens ontgoochelend dat er blijkbaar een vorm van verliefdheid ontbrak of een overheersende angst. Ik had ergens meer maturiteit, overleg en communicatie verwacht van een 31-jarige.
 
3month rule.
Is inderdaad een moeilijke fase, erop of eronder.
Hier is het er ook weer net er onder langs mij kant.
Je leert elkaar kennen en dat is inderdaad intensief en je doet samen dingen en evolueert verder maar dat wil niet zeggen dat je alle stadia bent gepasseerd. Ik voelde mij ook wel zeer goed, alles wat plezant en goed maar toch ergens een diepere connectie missen en niet 100% overtuigd dus dan zijn dat ook geen makkelijke keuzes om te maken.
 
Voor de ene is de eerste kus al een teken van "hey! ik heb een lief!" terwijl andere mensen toch zeker 58 vrijbeurten nodig hebben om dan toch te besluiten dat ze een lief hebben.

Hier is het 69 vrijbeurten


En ja iedereen kent de 4month rule.
 
Terug
Bovenaan