Het grote BeyondGaming Dating topic

Holy shit, uiteindelijk geïnstalleerd en foto's van een jaar geleden gebruikt.
Avondje zitten swipen, niet super selectief.

Welgeteld 1 match na 24u.

Ik was er beter van weg gebleven, dit is hartbrekend.
Moet even van de harde reality check bekomen :p

Je hebt toch maar 1 match nodig? :)
 
Je hebt toch maar 1 match nodig? :)
Ik heb doorheen de jaren pakweg zo'n 800 matches gehad (wel met gewoon allemaal op like te swipen, ter verduidelijking) en er zijn maar 6 lange relaties uitgekomen. Denk dat ik 10j bezig ben met tinder enazo.

Niet op blind staren idd.
 
In principe kan je dat nu ook: moest je nu terug single zijn kan je terug de markt op. Ik weet nu bv van mezelf dat ik nu als volwassen jonge dertiger honderd keer meer succes heb bij vrouwen dan tien jaar geleden. Maar hoeft dat dan? Plus er is ook het risico om inderdaad te romantiseren. Mannen zijn notoir slecht in signalen opvangen ja... enerzijds ze gewoon niet opvangen, maar anderzijds evengoed denken dat een vrouw seks met je wil gewoon omdat ze eens lief naar je heeft geglimlacht :ROFLMAO:
Goh, het is misschien ouderwets, maar ik zie dat ook als een afgeronde levensfase. Allez ik ben dichter bij de 38 dan de 37 en heb een kind. Hoewel ik soms wel wat heimwee heb naar die spannende fase van vrouwen leren kennen, zit ik meer dan goed waar ik zit. Mijn tiener- en twintigerjaren waren op romantisch vlak weinig avontuurlijk, en zo is dat nu eenmaal. Het is voorbij.

En ja, op een bepaald moment denk je misschien te snel dat iemand interesse heeft. Toen ik net begon te werken en in contact kwam met Spaanse, Griekse, Turkse, ... vrouwen heb ik me wel een paar keer verslikt omdat die sneller iemand vastpakken. Maar waar ik over sprak waren nu echt wel een paar situaties waar het achteraf gezien duidelijk was en de enige reden dat er niets van kwam bij mij lag.
 
Voor de geïnteresseerde… 3 dates ver nu en denk wel dat t in kannen en kruiken is. Wel nog niks “officieel” maar alles loopt goed.

Edit: OK, net de vraag gekregen of ik eind maart mee naar een familiefeest zou durven gaan… Dit lijkt mij een done deal 😎😅

Voor de geïnteresseerde. Ondertussen officieel samen.

Het feest heb k wel geskipt vermits ik nog niemand van de familie had gezien. Zij heeft vorige zondag men zuster en schoonbroer voor t eerst ontmoet en men ouders ook 1e keer langer als is 5min.

Nu ergens deze maand ook is bij haar ouders binnen springen 😄 mag stilletjes aan wel is nu we dik 2,5 maand verder zijn
 
2de grootste domme kloot.
3de grootste domme kloot

Ene waar ik al jaren een crush op had. K ga op kot in Gent, binnen die week komt die alleen "op bezoek". We moesten nog een voorbereiding maken voor een spel in het jeugdwerk dat ik toen deed, nodigt die mij een paar dagen later uit om dat met twee te doen op haar kot (terwijl we dat normaal met een 5tal mensen gingen doen). Toen ik dan een paar maanden later samen was met iemand anders kwamen er stikjaloerse reacties van hare kant.

Idioot dat ik was 🤦‍♂️
Langs de andere kant: Ze had het ook gewoon kunnen zeggen 🤷‍♂️ Venten en subtiele signalen...
 
Dit dus
Een vriendin van me had aangegeven dat haar zus met mij naar de dansles wou die week. Was best wel leuk, na de dansles nodigde ze me uit op haar kot. 't Was toen al bijna middernacht.
Deze domme kloot zegt dus "neen".

Lol ik denk dat de signalen duidelijk waren maar dat jij ze nu mis begrijpt.
Die wou gewoon de dansles verder zetten niks meer :)

Ze wou de horizontale lambada proberen

Ik heb doorheen de jaren pakweg zo'n 800 matches gehad (wel met gewoon allemaal op like te swipen, ter verduidelijking) en er zijn maar 6 lange relaties uitgekomen. Denk dat ik 10j bezig ben met tinder enazo.

Niet op blind staren idd.


Wut 10j bezig en 6 lange relaties?

Mijn definitie van lange relaties is precies toch iets anders :)
 
Lol ik denk dat de signalen duidelijk waren maar dat jij ze nu mis begrijpt.
Die wou gewoon de dansles verder zetten niks meer :)

Ze wou de horizontale lambada proberen




Wut 10j bezig en 6 lange relaties?

Mijn definitie van lange relaties is precies toch iets anders :)
Was toen ook wa jonger hé. Een jaar is toch al efkes? :unsure:
 
Bon, zoals ik hier eerder al had vermeld heb ik een week of 2 geleden terug Tinder/Bumble geinstalleerd. Tinder werkt cava, Bumble voor gene meter.

Maar toevallig op B gemerkt dat ik een ´match´ gemist had met een persoon bij wie ik de vorige keren ook matchte, maar buiten wat praten niet mee heb afgesproken (zij was duidelijk op zoek naar relatie, ik naar fun). Nu een bericht gestuurd (stond nog ergens in m´n messenger) dat ik haar had gespot op Bumble.

Lang verhaal kort: ze wist te vertellen dat ze het daten beu is en gewoon een avondje plezier zoekt. Dus den deze zit subiet op de trein voor een ´date´ van een uurtje of 3 op haar kot :unsure:.

Tweede keer op een maand tijd dat zoiets voorvalt. Laat ons afspreken dat als ik hier tegen morgenavond niets meer heb laten weten jullie de hulpdiensten verwittigen. Capiche?
 
Bon, zoals ik hier eerder al had vermeld heb ik een week of 2 geleden terug Tinder/Bumble geinstalleerd. Tinder werkt cava, Bumble voor gene meter.

Maar toevallig op B gemerkt dat ik een ´match´ gemist had met een persoon bij wie ik de vorige keren ook matchte, maar buiten wat praten niet mee heb afgesproken (zij was duidelijk op zoek naar relatie, ik naar fun). Nu een bericht gestuurd (stond nog ergens in m´n messenger) dat ik haar had gespot op Bumble.

Lang verhaal kort: ze wist te vertellen dat ze het daten beu is en gewoon een avondje plezier zoekt. Dus den deze zit subiet op de trein voor een ´date´ van een uurtje of 3 op haar kot :unsure:.

Tweede keer op een maand tijd dat zoiets voorvalt. Laat ons afspreken dat als ik hier tegen morgenavond niets meer heb laten weten jullie de hulpdiensten verwittigen. Capiche?
Go get 'em, Tiger

tumblr_nkqmpppHes1unnosro1_r1_400.gif
 
Bon, zoals ik hier eerder al had vermeld heb ik een week of 2 geleden terug Tinder/Bumble geinstalleerd. Tinder werkt cava, Bumble voor gene meter.

Maar toevallig op B gemerkt dat ik een ´match´ gemist had met een persoon bij wie ik de vorige keren ook matchte, maar buiten wat praten niet mee heb afgesproken (zij was duidelijk op zoek naar relatie, ik naar fun). Nu een bericht gestuurd (stond nog ergens in m´n messenger) dat ik haar had gespot op Bumble.

Lang verhaal kort: ze wist te vertellen dat ze het daten beu is en gewoon een avondje plezier zoekt. Dus den deze zit subiet op de trein voor een ´date´ van een uurtje of 3 op haar kot :unsure:.

Tweede keer op een maand tijd dat zoiets voorvalt. Laat ons afspreken dat als ik hier tegen morgenavond niets meer heb laten weten jullie de hulpdiensten verwittigen. Capiche?
Ze heeft ons de helft van de opbrengst van uw nieren en lever belooft.
 
Bon, zoals ik hier eerder al had vermeld heb ik een week of 2 geleden terug Tinder/Bumble geinstalleerd. Tinder werkt cava, Bumble voor gene meter.

Maar toevallig op B gemerkt dat ik een ´match´ gemist had met een persoon bij wie ik de vorige keren ook matchte, maar buiten wat praten niet mee heb afgesproken (zij was duidelijk op zoek naar relatie, ik naar fun). Nu een bericht gestuurd (stond nog ergens in m´n messenger) dat ik haar had gespot op Bumble.

Lang verhaal kort: ze wist te vertellen dat ze het daten beu is en gewoon een avondje plezier zoekt. Dus den deze zit subiet op de trein voor een ´date´ van een uurtje of 3 op haar kot :unsure:.

Tweede keer op een maand tijd dat zoiets voorvalt. Laat ons afspreken dat als ik hier tegen morgenavond niets meer heb laten weten jullie de hulpdiensten verwittigen. Capiche?
Misschien heeft ze gewoon een boek kaarten klaarliggen en wil ze wat wiezen. Ofzo. :unsure:
 
Terug
Bovenaan