Het grote BeyondGaming Dating topic

Uhu, al ben ik ook niet op zoek naar oeverloze smalltalk. Twee maanden pennenvriendjes zijn en altijd maar interesse faken, wordt idd gewoon saai op den duur.

Helaas merk ik bij m'n matches dat vrouwen toch echt niet snel willen afspreken en het vaak tot pennenvriendjes laten komen. Hoe vaak heb ik het zo laten uitdoven :unsure:
Hier eigenlijk totaal niet die ervaring. Het kan een paar dagen duren vooraleer je elkaar op hetzelfde moment treft en eens een langer gesprek hebt maar op het einde van zo'n gesprek stel ik zelf voor om eens af te spreken en ik heb nog nooit een match gehad die daar negatief op reageerde. Die fase tussen "er is iets afgesproken" en die eerste date vind ik altijd wel een moeilijke. Je kan moeilijk niks zeggen want dan mis je het momentum en heel uw leven vertellen via chat is nu ook dat niet. Het is altijd een beetje aftasten hoe de verwachtingen aan de andere kant zijn.

Mijn huidige date kwam zelf af met het voorstel om eens af te spreken en houdt ook zelf het gesprek actief zonder pusherig te worden. Nu nog zien of het in het echt matcht.
 
2-3 per week, nee dat is dan weer te vaak. Anderzijds nog nooit meegemaakt dat ik zo van m'n sokken ben geblazen en dat zelf ook effectief wil.

Dan ben je nog niet de juiste persoon tegen gekomen ;)

Bij de vorige waarmee ik een tijdje gedate heb hadden we na 2 weken eens geteld en kwamen we ineens aan 6 dates waarvan er eigenlijk maar 3 op voorhand vast gelegd waren.

De andere waren eerder van he zeg ik ga toevallig morgen naar het lichtfestival geen zin om mee te gaan?
Zij deed het zelfde en zo hadden we elkaar dan ineens 6x gezien op 2 weken en dat voelde absoluut niet als teveel aan.
 
(Online) daten is gruwelijk.

Mijn verwachtingen zijn te hoog.
95% van de likes die ik krijg zijn personen waar ik nooit van mijn leven tot aangetrokken zou zijn (I know dat dit ergens wel hypocriet is natuurlijk).
Van diegene waar ik wel eens mee wil praten krijg ik altijd een hallo en nadien valt het gesprek volledig stil als ik een vervolg vraag stel.

Ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben
 
(Online) daten is gruwelijk.

Mijn verwachtingen zijn te hoog.
95% van de likes die ik krijg zijn personen waar ik nooit van mijn leven tot aangetrokken zou zijn (I know dat dit ergens wel hypocriet is natuurlijk).
Van diegene waar ik wel eens mee wil praten krijg ik altijd een hallo en nadien valt het gesprek volledig stil als ik een vervolg vraag stel.

Ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben
Probeer dit eens van zodra je matcht als openingszin:

Enjoi: “Hey, deze app is niet echt mijn ding… meer voorstander om iemand in het echt te leren kennen dan zien we ook direct of er een vibe is… zin om iets te gaan drinken deze week? (+ geef aan welke dag, liefst binnen 1-2 dagen)…Uiteraard nadat we hier kort hebben gestuurd”

Na een paar berichten heen en weer te sturen en de basics te kennen, kan je al direct voorstellen om elkaar toe te voegen via Whatsapp (liefst niet instagram of dergelijks) om daar verder te gaan.

Op deze manier ben je assertief, maak je het al persoonlijk en concretiseer je het… dus een stap voor op de small talkers en minimalisering van concurrentie door de tijdspanne kort te houden.
 
Deze kunnen gerelateerd zijn.

Als iemand interesse faket merk ik dat bv. direct.
(Niet bij mezelf uiteraard, wegens altijd superinteressant, maar door te zien bij anderen :laugh:)
Nuja, interesse faken om een gesprek op gang te brengen. Ik gebruik Bumble en creatief + responsief zijn vrouwen er zeer zeker niet naar mijn gevoel. Op den duur herhaalt dat riedeltje zich eigenlijk en even geboeid ben ik niet meer :unsure:. Voorlopig heb ik iets anders aan m'n hoofd dus het is niet dat ik daten als een job beschouw ofzo.
 
Ik zit sinds Maandag avond terug op Bumble, voorlopige statistieken zijn 4 matches.

2 daarvan gebruiken Openings move wat u blijkbaar in staat stelt om als man ook eerst te sturen ( beetje verwarrend want dat had ik er voor niet op Bumble ) en die heb ik vanochtend gestuurd maar nog geen antwoord.
2 andere matches zijn van een uur geleden waarvan 1 eerst moet gaan sturen en de andere kon ik eerst sturen maar ze was me voor met hey en een GIF dus maar geantwoord.

Had het niet echt beter of slechter verwacht dus zullen zien binnen x dagen waar we zitten.

Edit : die 1 wat hey en een gif stuurde vanavond is uitgedraaid op een 1u30 chat gesprek en een lunch date ergens tussen nu en volgende Donderdag, ze gaat 2 weken out of county en moet nog wat dingen regelen dus ze ging laten weten welke dag precies.
 
Laatst bewerkt:
Zonet mijn dating apps er nog eens afgegooid... Ik heb de indruk dat de hoogtijden van het online daten wat voorbij zijn. Vroeger (2018-2019) hopen likes, matches & dates en nu amper nog iets terwijl ik eigenlijk zo goed als dezelfde foto's gebruik. Nog iemand met die ervaring? 🧐
 
Niet echt mee bezig. Merk wel op dat de eerste weken van Tinder goed verliepen hier (mits ik Gold had om te zien wie me had geliked). En had onlangs een aanbieding van een maand Gold voor de prijs van een week. En sindsdien tadaa... geen enkele like. Voordien meerdere per dag. Dusja, als die maand is afgelopen zwier ik den Tinder er ook wel af. Toch een paar toffe ´dates´ aan over gehouden en nu is´t terug zomer dus eigenlijk (zogezegd) geen tijd voor.

OT:
Maand of 2 geleden heb ik een paar weken ergens stage gaan lopen, en in de kleedkamer een paar keer toevallig dezelfde persoon tegengekomen (die daar net zoals ik tijdelijk was). Ze viel me niet direct op, maar begon wel telkens een gesprek en ik merkte dat we wel heel erg ´op ons gemak´ waren. Viel me ook op dat ze telkens wachtte tot ik klaar was met me om te kleden om samen te vertrekken etc.

Toen mijn stage er op zat was ik van plan om te vragen of ze niet eens wou afspreken, maar helaas was ze net die dagen ziek. Niet meer tegengekomen dus, en wist enkel haar naam. Eens opgezocht op FB maar helaas niks te vinden.

Tot gisteren ik toevallig een post zie van de desbetreffende stageplek, en uit nieuwsgierigheid eens ging kijken wie die onzin had geliked. Bleek ze dus tussen te zitten.

Toegevoegd, en redelijk snel aanvaard. En heb nu een bericht gestuurd.

Vraag is: ben ik nu een creep of een romanticus :unsure:?
 
Niet geschoten is altijd mis 🤣. Wat is het ergste dat nu kan gebeuren?
Bwa, vroeger nog wel eens gedaan, maar eigenlijk nooit met succes. In tegendeel :laugh: Heb me wel al een paar keer mispakt met de gedachte van ´ik denk dat ze me leuk vind´. Toen nogal genant omdat ik die personen toen daarna nog wel tegen ben gekomen. In dit geval niks aangezien ik op die specifieke werkplaats toch nooit meer moet zijn.

Ze heeft wel al geantwoord. En heb in m´n tweede antwoord al vermeld dat ik toen hoopte van te vragen om is af te spreken. Misschien too soon :unsure:
 
Bwa, vroeger nog wel eens gedaan, maar eigenlijk nooit met succes. In tegendeel :laugh: Heb me wel al een paar keer mispakt met de gedachte van ´ik denk dat ze me leuk vind´.

Ze heeft wel al geantwoord. En heb in m´n tweede antwoord al vermeld dat ik toen hoopte van te vragen om is af te spreken. Misschien too soon :unsure:
Tgoh. Weer ge wel direct waar ge staat.
 
Terug
Bovenaan