Het grote BeyondGaming Dating topic

Als benoemen een probleem is dan lijkt het mij toch dat er:
1) Onopgeloste issues bij die persoon zijn.
of, en het meest plausibele,
2) De liefde simpelweg niet groot genoeg is.
 
Gisteren een fotooke vanop nen trouw willen uploaden, op bumble, nen ruigen das, in een kostuum, mét nen das uiteraard.

Bumble beslist tot 3 kere toe om deze foto als mijn profielfoto, of hoe noemde da, mijn eerste foto, in te stellen. Wegens dat die beter zou zijn, what not...

Oplossing, terug naar 1e foto, die nochtans goeie foto is er dus uitgevlogen door hun toedoen. C if i care...

Daar kan ik nu is koppig in zijn se, als ik dat zeg dat dat zo moet, moeten ze achter mijn gat ni zulke zaken blijven willen goedzetten.

Ik krijg het er van met zo ne zever dus...
 
Gisteren een fotooke vanop nen trouw willen uploaden, op bumble, nen ruigen das, in een kostuum, mét nen das uiteraard.

Bumble beslist tot 3 kere toe om deze foto als mijn profielfoto, of hoe noemde da, mijn eerste foto, in te stellen. Wegens dat die beter zou zijn, what not...

Oplossing, terug naar 1e foto, die nochtans goeie foto is er dus uitgevlogen door hun toedoen. C if i care...

Daar kan ik nu is koppig in zijn se, als ik dat zeg dat dat zo moet, moeten ze achter mijn gat ni zulke zaken blijven willen goedzetten.

Ik krijg het er van met zo ne zever dus...
Is gewoon optie "best photo". Dat gewoon uit zitten. Vind je bij profiel bewerken
 
Intussen op de datingapps, allemaal op dezelfde dag: Like van zus van bureaucollega en sollicitant voor job die den bureau hiernaast komt zitten. In de feed passeert er verder ook een andere collega.
 
Bwa dat hoeft niet. Op mijn werk zijn er een paar koppels die elkaar ook hebben leren kennen via het werk.
Aangezien mensen die voltijds werken ongeveer een derde van hun wakkere uren doorbrengen op het werk lijkt me dat nu ook niet zo vreemd. Zo lang dat allemaal niet voor conflicten zorgt of belangenvermening (leiding geven aan partner) vind ik dat ook niet zo'n probleem eerlijk gezegd.
 
Tinder Gold voelt toch ook maar als een dikke scam. Eens een maandje genomen met een promo. Je krijgt dan in de app meldingen "x personen hebben je geliked", "je hebt nieuwe likes", "dingske heeft je geliked". Als je dan gaat kijken in de likes is er juist niks te zien 🤷‍♂️ Echt een brol algoritme, heel dat ding.

Swat, het maakt momenteel niet zoveel uit, volgende week op date met een Bumble-match, eens zien wat dat geeft.
 
Ik dacht ff te zijn vetrokken, maar het is alweer zo ver. Was toch een goei drietal maanden met iemand aan het sturen, ook al 2 per keer afgesproken en soms gebeld. Ik vond het qua uiterlijk niet mijn type, maar ik had graag met haar te doen. Door een operatie had ik zelf niet kunnen autorijden en konden we dus ook niet meer afspreken. Sinds een tweetal weken merk ik dat het volume aan communicatie serieus is teruggevallen. Als ge al 5-6u moet wachten op een bericht, wat dan ook nog kortaf en droog is, dan weet ge ergens wel iets.

We zijn al 3-4 dagen "bezig" om een nieuwe datum te prikken om een koffie te drinken, dat zegt al genoeg.
 
Als ge al 5-6u moet wachten op een bericht, wat dan ook nog kortaf en droog is, dan weet ge ergens wel iets.

We zijn al 3-4 dagen "bezig" om een nieuwe datum te prikken om een koffie te drinken, dat zegt al genoeg.
Time to walk brother, dat zijn 3 non green flags.
Het eerste zou nog kunnen en niet zo "ow" zijn maar 2 en 3 is eigenlijk lack of interesse of verdwenen interesse.

Kortaf en droog = hier heb ik eigenlijk geen zin in dus mijn communicatie is the bare minimum.
Een halve week om een koffie vast te leggen = hetzelfde maar dan ik wil geen dag vastleggen want ik wil niet komen.

Hier onlangs ook redelijk vlot 2x afgesproken met iemand en was op zich wel tof van beide kanten maar een 3de keer vast leggen was een hel.
Berichten in de namiddag gestuurd werden soms pas de volgende namiddag of avond bekeken en zonder antwoord, dan effectief nog eens een 3de keer proberen vast te leggen maar kwam geen voorstel of antwoord uit dus na 5 dagen geblocked en verder.
 
Terug
Bovenaan