Guazala
Well-known member
Zelfde met dat ghosten, je hoeft zelfs niet te bellen... Gewoon 1 berichtje waar je stelt dat je je precies hebt mispakt en het toch niet ziet zitten, is dat dan werkelijk zo moeilijk? Misschien bekijk ik dat allemaal wat te nuchter en moet ik daar een roze datingbril voor aantrekken ofzo![]()
Ik kan me wel voorstellen dat mensen ook gewoon zo worden door eerdere ervaringen. In mijn tinderdagen ben ik altijd gewoon rechtuit geweest. Niet iedereen pakt dat dus even goed op. Ik ben meerdere keren de huid volgescholden geweest door mannen die dat niet zo goed oppakten, terwijl dat echt gewoon een berichtje was in de trant: "hey, ik vond het een fijne avond gisteren, maar meer zal er van mijn kant uit niet inzitten. Ik wens je wel veel succes met toekomstige dates en dat je snel de juiste mag tegenkomen."
Ik vind niet dat zo'n bericht mij nu direct kwalificeerde als "arrogante teef, hautaine bitch of achterlijke trut". Maar blijkbaar was dat toch voor discussie vatbaar.
Ik heb me dan altijd voorgehouden dat je iemand niet mag afrekenen op het gedrag van anderen, maar kan me best voorstellen dat anderen die een paar keer zoiets meemaken dat gewoon gaan vermijden in de toekomst.

.

.
, waf het zeer gemakkelijk maakt.
(grapje e).