Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat ik zo ben, tiens. ge zou eens moeten weten hoeveel gesprekken ik heb in mijn koekenpan. Dat staat daar nooit stil. Ik overdenk alles gewoon constant. Moest ik in IRL zo vlot kunnen babbelen als de gedachten in mijn hoofd opborrelen, dan was ik de meest sociale mens en klapte ik iedereen onder tafel.Gebt ge er al mee gepraat?
Want waarom u al vanalles afvragen als ge nog nie eens 2 woorden hebt uitgewisseld?
Voor hetzelfde geld is da zo iemand die alles rechts swipet en daarna wel ziet.
Edit: ok niet alles posts waren geladen, maar mn bovenstaande is wel wat bevestigd, denk ik
Dat snap ik. En IRL is het veel meer ‘on the spot’. Maar wat heb je te verliezen met zo een tinder gesprek?omdat ik zo ben, tiens. ge zou eens moeten weten hoeveel gesprekken ik heb in mijn koekenpan. Dat staat daar nooit stil. Ik overdenk alles gewoon constant. Moest ik in IRL zo vlot kunnen babbelen als de gedachten in mijn hoofd opborrelen, dan was ik de meest sociale mens en klapte ik iedereen onder tafel.
Spijtig genoeg gaan m'n hersenen altijd in noodstop zodra ze eens een bijdrage zouden kunnen leveren die me wat sociaal capabel doet lijken.

Waarschijnlijk effectief wel een die te veel onvolwassen kerels heeft gehad. In de categorie 20-35 zit er toch echt een te groot deel dat zowel een lief en een mama in één zoekt. Iemand die zijn eten voor hem kookt en zijn kleren wast en al het mentale werk doet, maar waar hij dus op het einde van de dag ook nog mee kan seksen.
Ik ken er persoonlijk van 30 jaar die hun was iedere week nog naar hun mama brengen. Verwondert niet dat die single zijn. Oudere mannen zijn meestal ook wat zekerder van hun stuk qua job, financiën en wat ze willen in het leven. Of ze is gewoon into silver foxes dat kan ook.
Aaaah, ik was de clichés even kwijt, maar ik merk dat ze hier weer op een hoopke waren gegooid.Daarentegen zijn er ook eerder % meer vrouwen die er geen graten in zien om bij hun vriend te gaan wonen die wel werkt en vaak eigendom heeft, om ondertussen te studeren.
Al vaak voorbeelden zien passeren op dit forum.
Hoe volwassen is dat dan?
Ze wilt dus dat je haar Louboutins koopt, champagne, op reis mee gaat naar het privé-eiland dat je voor haar moet kopen. En ze wilt nog een iMac en een iPhone.Ah juist.
![]()
Ik zou daar niet teveel over nadenken. Sommige vrouwen hebben nu eenmaal een voorkeur.Aan de vrouwen hier aanwezig: waarom zou een 29-jarige schone liever oudere mannen (+40) hebben?
. De meesten hebben wel al een eerste langere relatie achter de rug en hebben dus wel de gewoonte om op eigen benen te staan.

Geen tijd of geen goesting zijn allebei even valabel als reden om niet meteen iemand een antwoord verschuldigd te zijn. Wait and see.Helaas is het allemaal niet zo simpel om te besluiten dat het een toxische is. Ik ben wel van de mening dat het argument "geen tijd gehad om te antwoorden" bullshit is, iedereen kijkt meermaals op zijn gsm. Iedereen.
Wat zou er in uw bio staan? een hamertje en een mummie?Gewoon een hoop spijkerschrift of Egyptische hiërogliefen terugsturen voor de lol.

Tgoh als ik soms mensen bezig hoor over hun dating avonturen: 'Nenee, niet te snel antwoorden want dan kom je hopeloos over, laten liggen tot morgen,..' Komaan we zijn toch geen 12 jaar meer. Waarom maken we het onszelf zo moeilijk. Stuur toch gewoon waar je zin in hebt?
Zelfde met dat ghosten, je hoeft zelfs niet te bellen... Gewoon 1 berichtje waar je stelt dat je je precies hebt mispakt en het toch niet ziet zitten, is dat dan werkelijk zo moeilijk? Misschien bekijk ik dat allemaal wat te nuchter en moet ik daar een roze datingbril voor aantrekken ofzo![]()
Mijn foto's zijn duidelijk genoeg op dat vlak, niet nodig om in herhaling te vallen in de bio.Wat zou er in uw bio staan? een hamertje en een mummie?

Maar enfin, wacht nu toch eens af. Dat heeft zelfs niets met van die ongeschreven regels te maken (die idd doorgaans zever zijn al zijn er genoeg sjarels die er in slagen om compleet afstotelijk te zijn in hun gechat), maar imo alles met persoonlijke voorkeur.
Ik converseer niet graag via tekstberichten met mensen die ik niet goed ken, dus ik laat die altijd wat langer liggen. De ervaring heeft mij geleerd mij dat ik als ik zelf meteen antwoord op iemand, ik ook vaak binnen de minuut een antwoord terug kan verwachten en dan wordt dat al snel een heel gesprek waar ik eigenlijk geen zin in heb, dat nergens over gaat, en met dus ook alle kansen om dood te bloeden. Dan heb ik veel liever iets genre: "Wat denkt ge, zondag om x uur daar?" "Ja ça va" en basta, maar niet iedereen reageert daar even goed op.
Wat niet wil zeggen dat het niet kan he, dat ze zich bedacht heeft om welke reden dan ook. Maar ik vind dat echt raar hoe mensen altijd denken dat ze zo gemakkelijk in het hoofd kunnen kruipen van iemand die ze totaal niet kennen. Wie weet wat is er gaande in haar leven, het zijn eigenlijk gewoon uw zaken niet tenzij zij daar anders over beslist en vice versa.
DitOf onvolwassen om te zeggen dat je haar type niet
. Ze vond het waarschijnlijk echt wel fijn maar niet fijn genoeg. Ergens houdt iets haar tegen.
.Zijt blij dat er effectief nog een gesprek uit komt, heb nu 3x een match gehad op bumble en al 0x een bericht gehadGisteren voor de eerste keer een match gehad. En dan nog wel op Bumble. Na 10 berichten of zo, was het het gesprek al dood gebloeid. Geen reactie meer op m'n laatste vraag.
Nu ja, was toch een vrouw met kleine kinderen.
M'n Bumble heb ik wel gezet als gewoon een persoon zoekend om eens mee te gaan wandelen of iets te eten.