Het grote BeyondGaming Dating topic

http://www.Koophieruwoktwikkelingslandvrouwdiealleszoudoenomuitdearmoedeterakenendusookuwslaafjezijnwantallesisbeterdannu.org
Jamanee @Guazala, ze moet ook wel intelligent zijn, de taal machtig, haar eigen carrière hebben en geld verdienen, en DAN mag ze nog koken en het huishouden runnen.

duh-michelle.gif

Ik heb ondertussen mijn jonge deerne aan de kant geschoven. Het zijn bij twee afspraken gebleven en duizenden berichtjes maar de derde afspraak is er nooit van gekomen. Zij was zeer enthousiast en zij was zeker van onze relatie; zij wou al onze huwelijksreis bewijze van spreken boeken en hoe ik haar ten huwelijk moest vragen (in een luchtballon in Tanzania boven de natuur). Maar het had ook een iets toxisch kantje plots werd er een opdringerige verhuis ter sprake, "plots" werd ze uit haar huis gezet door de verhuurder en ze wou per se een nieuw pand kopen. Financieel zag ze het allemaal wat te groot denk ik een huis van 6 nullen, dat trek ik niet ze. Want ik zou moeten verhuizen naar de Brusselse rand en mijn Antwerpen opgeven, ik zou mijn huis op 4 maandjes tijd moeten verkocht hebben enz.
of we zouden in tussentijd een huis moeten gaan huren rond de rand van Brussel voor als we een nieuw bouw zouden zetten enz enz. Het was allemaal wat teveel op haar gericht...

Ze kwam verder ook net ongelegen, de zoon die een miskraam kende en de dochter die net haar werk kwijtgeraakte door de pandemie. Wij vormen sowieso een hecht gezin (ook al zijn ze ondertussen het huis uit). Dus nee, het daten was effe weer plezant maar het echt binden... mja nee...

Laatst bewerkt:
als ge naar hier rent, kan ik u tonen dat er ook uitzonderingen op de regel zijn.

@iedereen: bedankt voor de reacties, de een al wat nuttiger dan de andere, maar ik ga inderdaad wat minder moeten overdenken en gewoon doen, vermoed ik.
Je moet de tekst een beetje aanpassen, maar basically komt het hier op neer:

ik heb dus geliked en nu weet ik niet wat schrijven :rofl: Heb uiteindelijk gewoon gevraagd waarom ze een boon heeft voor oudere mannen. Misschien niet de beste intro. :unsure: Oh boy, ik ben toch een loser qua sociale capaciteiten. :rofl:

Waarschijnlijk effectief wel een die te veel onvolwassen kerels heeft gehad. In de categorie 20-35 zit er toch echt een te groot deel dat zowel een lief en een mama in één zoekt. Iemand die zijn eten voor hem kookt en zijn kleren wast en al het mentale werk doet, maar waar hij dus op het einde van de dag ook nog mee kan seksen.

Ik ken er persoonlijk van 30 jaar die hun was iedere week nog naar hun mama brengen. Verwondert niet dat die single zijn. Oudere mannen zijn meestal ook wat zekerder van hun stuk qua job, financiën en wat ze willen in het leven. Of ze is gewoon into silver foxes dat kan ook.
Ik ken er effectief van rond de 30 die dus exact dat zoeken en dat zelf niet beseffen hoe onnozel ze zijn he.

Waarschijnlijk effectief wel een die te veel onvolwassen kerels heeft gehad. In de categorie 20-35 zit er toch echt een te groot deel dat zowel een lief en een mama in één zoekt. Iemand die zijn eten voor hem kookt en zijn kleren wast en al het mentale werk doet, maar waar hij dus op het einde van de dag ook nog mee kan seksen.

Ik ken er persoonlijk van 30 jaar die hun was iedere week nog naar hun mama brengen. Verwondert niet dat die single zijn. Oudere mannen zijn meestal ook wat zekerder van hun stuk qua job, financiën en wat ze willen in het leven. Of ze is gewoon into silver foxes dat kan ook.
Daarentegen zijn er ook eerder % meer vrouwen die er geen graten in zien om bij hun vriend te gaan wonen die wel werkt en vaak eigendom heeft, om ondertussen te studeren.

Al vaak voorbeelden zien passeren op dit forum.
Hoe volwassen is dat dan?

Bwa, ik breng mijn was nu ook nog wel naar mijn ma, maar dat is gewoon omdat ze het nog wil doen.

Ik was 27 toen mijn huis af was, op dat moment wou ze de was doen omdat ik dan nog geen wasmachine en droogkast moest kopen.
Als je bouw pas af is dan is pakweg 1000 euro gespaard al een meevaller :)

Nu ben ik er 33 en mijn ma doet de was nog omdat ze wil en meer tijd heeft dan ik.

Ik zoek geen vriendin en al zeker geen meid:p
‘T zou wel tof zijn om met 2 aan tafel te zitten/niet altijd alleen of zelf te moeten koken maar ik kan gerust mijn plan trekken.
Financiën, jobzekerheid en co heb ik allemaal, dus komt er een vriendin: goed, blijf ik single: ook goed. :)

Laatst bewerkt:
Wij mochten tegen de muur van de chirofuif staan kijken terwijl de braadkiekens op oudere bezoekers sprongen, maar dat was vooral omdat die algemene aantrek hadden en een keuze konden maken. "Jongens van mijn leeftijd zijn onvolwassen" is dat een selffulfilling prophecy ? Als je tien eilanden (niet temptation publiek maar normale mensen) vol zou zetten met mensen van dezelfde leeftijd (eiland van de 19-jarigen, één van de 20-jarigen, etc.) zouden die gasten dan rapper hun schietvodden en bierblikskes opruimen en die chicks hun parasitaire drang naar financiële zekerheid aan de kant zetten ?

I beg to differ: ik heb geen antwoord gekregen en ze is spoorloos verdwenen :rofl:
Dat gebeurde bij zowat 95% van de “likes” die ik kreeg en die ik vervolgens (indien haar profiel me beviel) een -niet aanstootgevend- bericht stuurde, aangepast naar wat ze in haar profiel had staan. Het bleek niet zo m’n ding, die dating apps.

Ik passeer nog elke week 2-3 keer per week na werk om efkes mee te eten ‘s avonds.
Ik schaam me er niet voor.

Ik passeer er toch, scheelt me werk en afwas en voor de mama is het iets waar ze naar uitkijkt.

als ge naar hier rent, kan ik u tonen dat er ook uitzonderingen op de regel zijn.

@iedereen: bedankt voor de reacties, de een al wat nuttiger dan de andere, maar ik ga inderdaad wat minder moeten overdenken en gewoon doen, vermoed ik.
Gebt ge er al mee gepraat?
Want waarom u al vanalles afvragen als ge nog nie eens 2 woorden hebt uitgewisseld?

Voor hetzelfde geld is da zo iemand die alles rechts swipet en daarna wel ziet.

Edit: ok niet alles posts waren geladen, maar mn bovenstaande is wel wat bevestigd, denk ik

Terug
Bovenaan