Het grote BeyondGaming Dating topic

Welja idd wel plausibel want ik neem aan dat ze er niet over gelogen hebben (tenzij het wel degelijk over geld ging en dan bleef m’n antwoord nog steeds overeind :unsure: )

Ik vond uw antwoord ook niet mis ze.
Vond het gewoon grappig dat @Tonerider zich richt tot de vrouwen en boenk drie man er direct op 😁
Let me mansplain that for you
- - - Wannez, 2022 - - -

Welja idd wel plausibel want ik neem aan dat ze er niet over gelogen hebben (tenzij het wel degelijk over geld ging en dan bleef m’n antwoord nog steeds overeind :unsure: )
Ik ben nu wel benieuwd wat uw antwoord was.

Aan de vrouwen hier aanwezig: waarom zou een 29-jarige schone liever oudere mannen (+40) hebben?
Vanuit eerlijke motieven? Geen flauw benul, nooit een voorkeur gehad voor iemand met een lager geboortejaar dan het mijne. :unsure:

maar zal doorgaans wel vanuit stabiliteit zijn: dieje mens weet wat hij wil ondertussen; jongere mannen willen feesten en scheefpoepen, oudere niet (🤣 gelukkig lezen ze hier niet mee! 🤪); Die zal wel een stabiel inkomen hebben, een eigen huis, een afbetaalde wagen; ...

Vanuit eerlijke motieven? Geen flauw benul, nooit een voorkeur gehad voor iemand met een lager geboortejaar dan het mijne. :unsure:

maar zal doorgaans wel vanuit stabiliteit zijn: dieje mens weet wat hij wil ondertussen; jongere mannen willen feesten en scheefpoepen, oudere niet (🤣 gelukkig lezen ze hier niet mee! 🤪); Die zal wel een stabiel inkomen hebben, een eigen huis, een afbetaalde wagen; ...
Ik heb het over 40+ he. Ik wordt binnen 2 maanden 46.
Nu ja, feesten en scheefpoepen heb ik zeker geen zin in. En van die laatste drie heb ik er toch eentje :tongue:

Ik heb het over 40+ he. Ik wordt binnen 2 maanden 46.
Nu ja, feesten en scheefpoepen heb ik zeker geen zin in. En van die laatste drie heb ik er toch eentje :tongue:
Omdat je het de laatste tijd wat minder hebt gehad zal ik ik wordt door de vingers zien. En dan zijn er mensen die durven zeggen dat ik niet lief kan zijn. :unsure:

Een like op Tinder, maar die heeft dat van oudere mannen in haar beschrijving staan. Ik vond dat zo raar omdat ik mannen van rond de dertig nu toch ook niet jong en onvolwassen vind. Dus waarom zou iemand zo jong voor iemand van 16 jaar ouder gaan?
Sommige vrouwen vallen daar gewoon op. En als er nu 1 ondoorgrondelijk wezen op deze planeet rondloopt dan is het wel onze vrouwelijke medemens.

Een like op Tinder, maar die heeft dat van oudere mannen in haar beschrijving staan. Ik vond dat zo raar omdat ik mannen van rond de dertig nu toch ook niet jong en onvolwassen vind. Dus waarom zou iemand zo jong voor iemand van 16 jaar ouder gaan?
Misschien heeft ze het allemaal graag wat gerimpelder.

16 is toch niet zó veel? Vind het persoonlijk geen sugardaddy toestanden hoor en al helemaal niet als ze bijna 30 is.
Kijk 18 en 34 zou ik mijn bedenkingen bij hebben maar alsnog is dat perfect te doen.
30 en 46 valt nog goed mee, is nu geen gigagrote generatiekloof fzeu.

Persoonlijk vind ik rijpere mannen ook beter, in alles. Mannen zijn als wijn, hoe rijper hoe lekkerder.
Mijnes is 9 jaar ouder, is goed zo.

Terug
Bovenaan