Groep E (Spanje, Costa Rica, Duitsland, Japan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sebiet komt het erop aan van hoeveel goals er gescoord werden tegen Costa Rica :clap:, zeker als Duitsland wint van Spanje.
 
Ik vraag me bij Spanje vooral af of die ploeg niet net iets te jong en onervaren is wanneer we straks in de knock-out fase terecht komen.
Gavi, Pedri, Olmo, Torres, toch allemaal nog redelijk jong (wel zeer talentvol)...

Langs de andere kant heb je qua verdediging wel wat meer ervaren spelers rondlopen (Azpi, Busquets, Alba, Rodri).

Op basis van die match tegen Costa Rica kan je nog niet veel besluiten, ff wachten op een sterkere tegenstander.
 
Ik vraag me bij Spanje vooral af of die ploeg niet net iets te jong en onervaren is wanneer we straks in de knock-out fase terecht komen.
Gavi, Pedri, Olmo, Torres, toch allemaal nog redelijk jong (wel zeer talentvol)...

Langs de andere kant heb je qua verdediging wel wat meer ervaren spelers rondlopen (Azpi, Busquets, Alba, Rodri).

Op basis van die match tegen Costa Rica kan je nog niet veel besluiten, ff wachten op een sterkere tegenstander.
Zoals je zelf zegt ook spelers met heel veel ervaring en de meesten waren er gewoon bij het EK ook al bij.
 
Morgen topmatch tegen Duitsland, zal al meer duidelijk maken dan die match tegen Costa Rica
Sowieso. Kijk naar Engeland. Een kleine ploeg van de mat vegen wil niets zeggen. Maar Spanje heeft op het EK toch ook goed gepresteerd en nu hebben ze meer ervaring dus begrijp zeker dat ze hoog worden ingeschat.
 
Toch bizar dat Japan Minamino, Mitoma, Tomiyasu en Ito op de bank laat
Vind ik ook... Dit is toch hún match dat ze best winnen met zo veel mogelijk doelpunten verschil.
Als Duitsland straks niet wint van Spanje maakt het niet uit, maar anders zal het op't einde wellicht aankomen op doelsaldo als ze met 3 ploegen op 6 punten eindigen.
 
Misschien moet Japan er maar eerst al eens voor zorgen dat ze winnen vandaag, want dat lijkt ook al niet zo evident...

Als ze niet winnen van Costa Rica, laten ze toch wel wat liggen, want als Spanje nog voluit moet gaan tegen hen, dan zie ik ze niet veel kans maken.
 
Duitsland komt toch serieus met de schrik vrij. Ze mogen nu wellicht zelfs nog gelijkspelen tegen Spanje (Zelfs bij een verlies maken ze nog kans).
 
Ik heb de match niet volledig gezien, maar die 7-0 van Spanje ligt niet alleen Costa Rica. Spanje is echt gewoon zo goed dan.
 
Daar sta je dan met je overwinning tegen Duitsland.

Dat wordt gewoon Duitsland dus in de tweede ronde...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan