Groep E (Spanje, Costa Rica, Duitsland, Japan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duitsland speelt momenteel gewoon ook zeer sterk pressing voetbal, het kan aan de kwaliteit van Japan liggen, maar als die wat kunnen groeien in het tornooi moet er met de Duitsers toch gewoon rekening gehouden worden.
Ik heb niks gezegd :unsure:.
 
Ik heb niks gezegd :unsure:.
Ik heb enkel de samenvatting gezien van de match net maar ik verschoot mij een ongeluk toen ik plots de naam Hoffman hoorde vallen. Met alle respect, maar dat zo iemand uberhaupt in de WC kern geraakt getuigd toch ook niet van grote weelde bij de Duitsers, laat staan dat die zelfs aan spelen toe komt. Zelfde kan gezegd worden voor iemand als Ginter trouwens... die mannen zijn járen geleden doorgestuurd bij Dortmund omdat ze niet goed genoeg waren. Dat net die mannen nu deel uitmaken van de kern is toch veelzeggend over de kwaliteit van dat team. Dat iemand als Reus er (weeral eens) niet bij is helpt natuurlijk ook niet.
 
Eddy Demarez met zijne Wilson :wtf:
Deze fb comment op de sporza page "Zeg ondertussen ne keer aan Eddy Demarez dat Unai Simon de keeper is van Spanje en Unai Emery den trainer van Aston Villa. En ook is Nico Williams ingevallen en niet Wilson, da’s de volleybal van Cast Away" :laugh:
 
Ja Duitsland toch echt in slechte papieren nu . Als ze maar gelijkspelen tegen Spanje , dan moeten ze er zelf serieus doelpunten festijn van maken tegen Costa Rica . Ik ga er van uit dat Japan van costa rica wint en gewoon op 6 punten komt te staan **
Japan toch echt gouden zaak gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan