Groep D (Frankrijk, Australië, Denemarken, Tunesië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wees eens positief zeg.
Volgende editie heb je ploegen die meestrijden, die normaliter door Tunesie en Australie uitgeschakeld worden in de voorrondes. Ga je dan ook zo klagen bij quasi 50% van de matchen in de groepsfase? 🧐

Not sure if serious :unsure:

Gelukkig hoef ik niet te kijken naar alle wedstrijden ;) Dus als we volgende keer dingen krijgen als Tunesië vs Zuid-Afrika ofzo dan laat ik het wel aan mij voorbijgaan totdat we in de knock-out fase zitten
 
Is die Wijnants nog getraumatiseerd van 2018 of zo? Wat een negatief commentaar tegenover Frankrijk.

Denemarken mag trouwens heel blij zijn dat ze niet met tien staan.
 
Die twee verdedigers hadden Mbappe niet tegenhouden, stel dat Giroud daar stond hadden ze hem wel nog ingehaald.

De analisten zeggen rood maar volgens mij mag de scheids niet interpreteren welke speler er met de bal weg was en enkel kijken naar indien er nog spelers achter de bal staan. Terecht geel dus volgens mij.
 
Heeft lang geduurd. Ik ben wel fan van de Fransen. Als je tegen elke ploeg moet zijn die de Belgen al eens uitgeschakeld hebben dan moet je voor niet veel ploegen meer zijn.
 
Dat krijg je dus als je als Frankrijk je kansen in de eerste helft niet afmaakt.

Zo zijn er veel mensen, mezelf incluis :unsure:

Vooral die arrogante rotmens van een Mbappe gun ik niets.

Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik de Nederlandse ploeg niet kon uitstaan :unsure:
Momenteel heb ik dat niet meer, vind het een veel sympathiekere ploeg (alleen Depay heeft nog zo'n vreselijke arrogantie)
 
Ik heb dat jaren gehad met Duitsland ... zo'n Kahn, Klinsmann, ... ik kon die echt niet zien.
Maar de laatste jaren is Duitsland soms echt wel een leuke ploeg geworden (althans voor mij).
Bayern was eigenlijk een identiek verhaal, ik verdenk ook daar gewoon Kahn :laugh:
 
Is die Wijnants nog getraumatiseerd van 2018 of zo? Wat een negatief commentaar tegenover Frankrijk.

Denemarken mag trouwens heel blij zijn dat ze niet met tien staan.
Die fout op Mbappé is nooit rood, die van Koundé wel.
Gewoon een irritante k*tploeg die Fransen.
Fouten uitlokken, bij elk (licht) contact gaan liggen, uitdagen etc.
 
Mja, toch nog meer dan genoeg knappe namen bij die 'B-ploeg'. Zouden toch gewoon 3 punten moeten worden.
 
En zoveel echt goei spelers lopen er nu ook weer niet rond in dat B-elftal op Camavinga, Fofana en Tchouameni na. Toch veel spelers die in Ligue 1 spelen of op de bank zitten bij andere ploegen. Met dan nog eens 37-jarige Mandanda in de goal, en een mindere motivatie.
Tunesie is mits winst geplaatst.

Nu goed, ik heb 1-1 gepronostikeerd ditmaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan