Groep D (Frankrijk, Australië, Denemarken, Tunesië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een ontzettende teleurstelling dit Denemarken...

Is dit de ploeg die 1,5 jaar geleden nog halve finale haalde op het EK, en Engeland het best nog lastig maakte?

Wel zot dat Australië een ronde verder gaat, want na de eerste wedstrijd had je ze ook geen 5 frank gegeven...
 
Ik verschiet meer van de uitschakeling van Denemarken in de groepsfase dan van de uitschakeling van de Duivels. Zo'n goeie voorbereiding gespeeld.
 
Kutref, op wat slaagt dat nu. Griezman stond buitenspel initieel maar deed niet mee aan het spel en de bal wijkt af op de verdediger anyway dus dat heft sowieso de offside op.
 
Ik ga ook var worden, als ge dat nog niet kunt zien bij de doelpuntenmaker, ik bedoel meteen zien dat de scorer buitenspel stond... :unsure:
 
Snap er ook niks van waarom het buitenspel is. De verdediger kopt hem toch weg en dan pas doet Griezman mee aan het spel?
 
Hij staat toch niet aan overkant van het veld, natuurlijk neemt hij deel aan het spel, of beïnvloedt hij het in ieder geval
Hoe beïnvloedt hij het spel als hij niet deelneemt aan het spel? Tis toch ni omdat die achter de verdedigers staat, dat die buitenspel staat als hij niet meedoet met het spel? Ik zie hem toch geen beweging maken naar de bal.
 
Hoe beïnvloedt hij het spel als hij niet deelneemt aan het spel? Tis toch ni omdat die achter de verdedigers staat, dat die buitenspel staat als hij niet meedoet met het spel? Ik zie hem toch geen beweging maken naar de bal.
Ik vind dat ze naar de oude regel terugmoeten, buitenspel =buitenspel, al de rest is vaak arbitrair
 
Hoe beïnvloedt hij het spel als hij niet deelneemt aan het spel? Tis toch ni omdat die achter de verdedigers staat, dat die buitenspel staat als hij niet meedoet met het spel? Ik zie hem toch geen beweging maken naar de bal.

Klopt. Op geen enkel ogenblik beinvloedt hij de beslissing van de verdediger om de bal op die manier te koppen. Dit is echt amateurisme op het hoogste niveau.
 
Maakt allemaal niet uit, hoe zot dat Australië zich plaatst voor de knock-out fase :crazy:

Denemarken is bijna een soort spiegel voor ons belgen (de voorbije jaren erg sterk, en dit WK onherkenbaar zwak)
 
en in Australië leeft het dus wel :p
(misschien omdat het voor hen nu lente/vroege zomer is?)


wat kunnen mensen trouwens toch raar doen voor zo'n betekenisloos spelletje
 
Ja, het maakt allemaal niet uit tot het wel invloed had op de kwalificatie. Dan was het kot te klein. Het moet gewoon eenduidig worden die regels. Ik zou hiervoor nooit gefloten hebben, dus snap echt niet hoe dit buitenspel is.
 
Ja, het maakt allemaal niet uit tot het wel invloed had op de kwalificatie. Dan was het kot te klein. Het moet gewoon eenduidig worden die regels. Ik zou hiervoor nooit gefloten hebben, dus snap echt niet hoe dit buitenspel is.
Hij staat tussen 2 verdedigers te bengelen als hij de bal krijgt, volgens mij een no brainer...

Hij beïnvloedt de directe passing

Maar idd, maakt niet zoveel uit nu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan