NemesisBE
Well-known member
Just, ff gemist.Tunesie heeft maar 4 punten, Frankrijk 6.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Just, ff gemist.Tunesie heeft maar 4 punten, Frankrijk 6.

Nu goed, ik heb 1-1 gepronostikeerd ditmaal.

Hij staat toch niet aan overkant van het veld, natuurlijk neemt hij deel aan het spel, of beïnvloedt hij het in ieder gevalSnap er ook niks van waarom het buitenspel is. De verdediger kopt hem toch weg en dan pas doet Griezman mee aan het spel?
Hoe beïnvloedt hij het spel als hij niet deelneemt aan het spel? Tis toch ni omdat die achter de verdedigers staat, dat die buitenspel staat als hij niet meedoet met het spel? Ik zie hem toch geen beweging maken naar de bal.Hij staat toch niet aan overkant van het veld, natuurlijk neemt hij deel aan het spel, of beïnvloedt hij het in ieder geval
Ik vind dat ze naar de oude regel terugmoeten, buitenspel =buitenspel, al de rest is vaak arbitrairHoe beïnvloedt hij het spel als hij niet deelneemt aan het spel? Tis toch ni omdat die achter de verdedigers staat, dat die buitenspel staat als hij niet meedoet met het spel? Ik zie hem toch geen beweging maken naar de bal.
Hoe beïnvloedt hij het spel als hij niet deelneemt aan het spel? Tis toch ni omdat die achter de verdedigers staat, dat die buitenspel staat als hij niet meedoet met het spel? Ik zie hem toch geen beweging maken naar de bal.

Hij staat tussen 2 verdedigers te bengelen als hij de bal krijgt, volgens mij een no brainer...Ja, het maakt allemaal niet uit tot het wel invloed had op de kwalificatie. Dan was het kot te klein. Het moet gewoon eenduidig worden die regels. Ik zou hiervoor nooit gefloten hebben, dus snap echt niet hoe dit buitenspel is.