Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
NL heeft ook gewoon niet zo een heel sterke lichting, op de verdediging na.

Ik zou toch vertrouwen op Van Gaal om daar mee om te gaan. Ok, het kan zijn dat de kwaliteit van het individuele voetbal niet zo hoog is, daar kan de coach niks aan doen, maar Van Gaal is wel een van de weinigen die weet hoe hij daar tactisch het best mee om gaat.

Ik verwacht dat er bij Qatar nog wel een hoop druk ligt om toch niet volledig af te gaan met 0 punten in de groepsfase als gastland. Misschien denkt Louis dus dat ze wel gaan willen aanvallen...

Maar ok, tegen Qatar moet je toch gewoon kunnen winnen. Dat is een eenvoudigere opdracht dan tegen Kroatië (die wel nog een goede kans maken om door te stoten)
Het is echt een hele slechte lichting inderdaad. In Nederland is de pers kritisch, vrijwel niemand heeft iets met deze ploeg.

Ik denk dat het moment van het WK ook gewoon wat ongelukkig is, vorige zomer was onze voorhoede (zie de 1-4 in Brussel) nog in een uitstekende vorm, Depay en Bergwijn scoorden veel. Nu loopt het bij die 2 niet goed en dan is de ploeg gewoon onmachtig in aanvallend opzicht.

Verwachting tegen de Verenigde Staten is weer een zeer stroeve verdedigende wedstrijd waarbij we moeten hopen op een bevlieging voorin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan