Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koopmeiners duidelijk niet het niveau. De Roon ook niet en de invalbeurt van Berghuis was dramatisch.

Van Gaal moet iets verzinnen voor zijn middenveld. Anders komt Oranje zelfs tegen Qatar in de problemen.
 
Nederland heeft een Belgiekske gedaan. 2 doelkansen blijkbaar vs 15 voor Senegal en toch nog een gelijkspel behaalt.
Voetbal is niet altijd eerlijk :tongue:

Man Senegal :rofl:
Die groep wordt toch gewoon Nederland en Ecuador op 1 en 2?
ja ik zie dit Ecuador niet verliezen van Senegal. Al weet je in het voetbal nooit.
 
Van Gaal lijkt opnieuw te willen starten met een 5-3-2. Dat zal voor ons Nederlanders dus weer doorbijten worden morgen, net als in 2014 spelen we puur op resultaat.

Desondanks is de ploeg in een dermate slechte vorm dat ik ons in de 8ste finale er meteen uit zie vliegen. Onze aanvallers zijn niet fit en de middenvelders in een dramatische vorm.
 
Van Gaal lijkt opnieuw te willen starten met een 5-3-2. Dat zal voor ons Nederlanders dus weer doorbijten worden morgen, net als in 2014 spelen we puur op resultaat.

Desondanks is de ploeg in een dermate slechte vorm dat ik ons in de 8ste finale er meteen uit zie vliegen. Onze aanvallers zijn niet fit en de middenvelders in een dramatische vorm.

Qatar is nu niet bepaald een te vrezen ploeg, dus Nederland zal wel eerste worden. En dan spelen ze in de achtste finale tegen Iran of de VS, dus dat is ook niet onoverkomelijk. De kwartfinale is dan tegen wrs. Argentinië ofzo, dus daar zal het denk ik pas voor jullie eindigen. 🤣

Los daarvan hoop ik dat Senegal wint vanavond en toch nog doorgaat. Ik heb veel liefde voor Ecuador, maar die Afrikaanse fans zijn toch echt wel het beste aan al die matchen.
 
Qatar is nu niet bepaald een te vrezen ploeg, dus Nederland zal wel eerste worden. En dan spelen ze in de achtste finale tegen Iran of de VS, dus dat is ook niet onoverkomelijk. De kwartfinale is dan tegen wrs. Argentinië ofzo, dus daar zal het denk ik pas voor jullie eindigen. 🤣

Los daarvan hoop ik dat Senegal wint vanavond en toch nog doorgaat. Ik heb veel liefde voor Ecuador, maar die Afrikaanse fans zijn toch echt wel het beste aan al die matchen.
Niet bepaald een topland maar Louis wil aantreden met Marten de Roon op het middenveld (geen enkele creativiteit) en 5 verdedigers. In Nederland is de kritiek nu echt wel groot.
 
Johan Derksen geeft bij Oranje de voorkeur aan Club Brugge-speler Noa Lang boven PSV'er Xavi Simons. Volgens Johan loopt laatstgenoemde stage bij de selectie van bondscoach Louis van Gaal.

 
Niet bepaald een topland maar Louis wil aantreden met Marten de Roon op het middenveld (geen enkele creativiteit) en 5 verdedigers. In Nederland is de kritiek nu echt wel groot.

NL heeft ook gewoon niet zo een heel sterke lichting, op de verdediging na.

Ik zou toch vertrouwen op Van Gaal om daar mee om te gaan. Ok, het kan zijn dat de kwaliteit van het individuele voetbal niet zo hoog is, daar kan de coach niks aan doen, maar Van Gaal is wel een van de weinigen die weet hoe hij daar tactisch het best mee om gaat.

Ik verwacht dat er bij Qatar nog wel een hoop druk ligt om toch niet volledig af te gaan met 0 punten in de groepsfase als gastland. Misschien denkt Louis dus dat ze wel gaan willen aanvallen...

Maar ok, tegen Qatar moet je toch gewoon kunnen winnen. Dat is een eenvoudigere opdracht dan tegen Kroatië (die wel nog een goede kans maken om door te stoten)
 
Nederland was toch ook niet om aan te zien.
Ik zie totaal geen progressie in hun spel.

Qatar loopt als slechtste ploeg van het tornooi tussen de linies en vinden telkens met gemak de vrije man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan