Groep A (Qatar, Ecuador, Senegal, Nederland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Holland was niet best maar om nu te zeggen onverdiend gewonnen is ook wat overdreven.

Noppert haalt em wel lekker uit de hoek bij dat schot.
 
Attractief voetbal mogen we in ieder geval niet verwachten van NL.

Zoveel slordigheden... Deed me wat denken aan de match tegen ons: alles traag, weinig combinaties, gewoon plots een goal die uit het niks valt. En dan counteren.
 
De twitterati waren vooral lovend over Frenkie. Paar keer gevaarlijk balverlies maar wat kan die man allejezeusgoed voetballen.

Koopmeiners zwak weer. Komt niet meer terug denk ik. En Janssen mag er misschien tegen Qatar nog een keer in.

Verder genoten van Senegal. Wat en sterke ploeg was dat!
Echt een goede pot dei twee kanten op had gekund.
 
Deze man durft wel in het hol van de leeuw
Insta reel

Wie geen Instagram heeft: na de afgekeurde goal maakt een Ecuadoriaanse fan in het stadion met zijn vingers het geld/omgekochte boel symbool naar enkele qatari
 
Ik heb 0-1 voor Senegal staan, maar ook hier weet ik niet goed wat te denken. Ik heb echt moeite om te zien wie kan afwerken voor Senegal, en dat lijkt mij een beetje het probleem. Een droge 0-0 of zelfs verrassing voor Qatar sluit ik niet uit, want beide teams moeten ook aanvallen, anders is het wellicht al voorbij, zeker voor Qatar. Senegal kan als het niet wint van Qatar nog doorgaan als het wint van Ecuador.

Qatar zal de meer voetballende ploeg zijn of de ploeg die het zo zal moeten doen (je moet het ook nog kunnen). Senegal fysiek veel sterker dan Qatar. En de verdediging en middenveld is een pak beter dan die van Qatar.
 
Die Qatarezen zijn toch echt zwak. Die keeper komt te pas en te onpas uitgevlogen. Verdedigend ook regelmatig gewoon verkeerde beslissingen. Hebben echt geen plaats qua niveau op dit WK
 
Die Qatarezen zijn toch echt zwak. Die keeper komt te pas en te onpas uitgevlogen. Verdedigend ook regelmatig gewoon verkeerde beslissingen. Hebben echt geen plaats qua niveau op dit WK
Die mogen zéér blij zijn dat ze geen landen hebben getroffen die vlotjes de weg naar doel vinden...
 
Hoe hebben die de halve finale van de Gold Cup gehaald en de Asian Cup gewonnen, vraag ik me eigenlijk af. Japan, Zuid-Korea en Saudi-Arabië verslagen op de Asian Cup o.m. op weg naar die winst.
 
de trainer van Qatar vliegt na deze match buiten, daar hebben ze 12 jaar naar uitgekeken en dan krijgt men deze vertoning op het veld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan