Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja ik zie dit Ecuador niet verliezen van Senegal. Al weet je in het voetbal nooit.Man Senegal
Die groep wordt toch gewoon Nederland en Ecuador op 1 en 2?
Van Gaal lijkt opnieuw te willen starten met een 5-3-2. Dat zal voor ons Nederlanders dus weer doorbijten worden morgen, net als in 2014 spelen we puur op resultaat.
Desondanks is de ploeg in een dermate slechte vorm dat ik ons in de 8ste finale er meteen uit zie vliegen. Onze aanvallers zijn niet fit en de middenvelders in een dramatische vorm.

Niet bepaald een topland maar Louis wil aantreden met Marten de Roon op het middenveld (geen enkele creativiteit) en 5 verdedigers. In Nederland is de kritiek nu echt wel groot.Qatar is nu niet bepaald een te vrezen ploeg, dus Nederland zal wel eerste worden. En dan spelen ze in de achtste finale tegen Iran of de VS, dus dat is ook niet onoverkomelijk. De kwartfinale is dan tegen wrs. Argentinië ofzo, dus daar zal het denk ik pas voor jullie eindigen.
Los daarvan hoop ik dat Senegal wint vanavond en toch nog doorgaat. Ik heb veel liefde voor Ecuador, maar die Afrikaanse fans zijn toch echt wel het beste aan al die matchen.
Niet bepaald een topland maar Louis wil aantreden met Marten de Roon op het middenveld (geen enkele creativiteit) en 5 verdedigers. In Nederland is de kritiek nu echt wel groot.
Sorry kindjes
Ik was nog aan het twijfelen om aan te passen naar Depay nadat ik gelezen had dat die ging starten, maar gelukkig laten staan op Gakpo.Niet Gakpo gepakt als doelpuntenmaker voor NL in de prono want ik dacht dat die geen 3 wedstrijden op rij zou scoren...![]()
Hier ook gakpo, een sjansIk was nog aan het twijfelen om aan te passen naar Depay nadat ik gelezen had dat die ging starten, maar gelukkig laten staan op Gakpo.