Groep H (Portugal, Ghana, Uruguay, Zuid-Korea)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terecht dat Uruguay eruit ligt, vuilste ploeg imo

En die ene speler die daar de scheids duwt mag zwaar geschorst worden imo
 
Haha en nu gaan flippen over die penaltyfase :p

Ik vond dat ook potentieel een penalty hoor. Ghanees steekt zijn arm uit om Cavani tegen te houden, en dan contact met het been, Ghanees raakt op geen enkel moment de bal.

Maar bon, het zou ook een lichte geweest zijn
 
Lol, die reserve keeper van Urugay :laugh:. Was ook gewoon toch echt geen penalty. Cavani gooit zijn been er opzettelijk voor en gaat dan liggen.
Die eerste fase zie ik nu pas dus geen idee of dat correct was of niet.
eerder tegen Korea en Portugal. tegen Ghana winnen ze. en Ghana is er ook uit. da's hetzelfde als zeggen dat wij eruit zijn tegen Canada, alleen was dat onze eerste match, en bij Uruguay de laatste.
Ik vermoed dat Silence refereert naar WK 2010 met de handbal van Suarez.
 
Dat expres zwak spelen van landen die al geplaatst zijn om dan in de achtste finales tegen de in hun ogen zwakkere tegenstanders uit te komen vind ik maar heel zwakjes. Zo krijg je van die achtste finales à la Brazil - Zuid Korea. PSG tegen FC De Kampioenen.
Meh
 
Dat expres zwak spelen van landen die al geplaatst zijn om dan in de achtste finales tegen de in hun ogen zwakkere tegenstanders uit te komen vind ik maar heel zwakjes. Zo krijg je van die achtste finales à la Brazil - Zuid Korea. PSG tegen FC De Kampioenen.
Meh
Over wie heb je het nu? Portugal staat nog altijd eerste.
 
Bijzonder frustrerend dit voor Uruguay, de Portugezen gooien er met hun klak naar en zij zijn den dupe.
Denk dat je als neutrale toeschouwer toch liever Bentancur, Valverde, Nunez, Suarez, Cavani etc. ziet doorgaan dan Lee, Kim, Kwon en andere Son's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan