Groep D (Frankrijk, Australië, Denemarken, Tunesië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doordat die afwijkt op zijn borst eerst zou ik ook denken geen penalty. Die corner daarna annuleren is wel... bizar :unsure:
 
Dit is de regel van toepassing, en tegenwoordig is het weer de interpretatie van de ref die beslist of het een natuurlijke of onnatuurlijke beweging is. Deze ref heeft dus geoordeeld dat de beweging van de arm voorafgaand aan de handbal, een natuurlijke beweging was in die actie. Ga ik persoonlijk niet helemaal mee akkoord, maar bon.

  • touches the ball with their hand/arm when it has made their body unnaturally bigger. A player is considered to have made their body unnaturally bigger when the position of their hand/arm is not a consequence of, or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation. By having their hand/arm in such a position, the player takes a risk of their hand/arm being hit by the ball and being penalised
 
Chance voor Frankrijk dat ze zo een goede kern in de breedte hebben, want ze vallen als vliegen!

Wel genieten van Mbappe en soms ook van Dembele. De manier waarop die de flankverdedigers van Australië soms gewoon met de bal voorbij liepen op snelheid :love:
 
Precies een match in 4e provinciale. Slechte controles, doortackelen, veel balverlies, opgelegde kansen missen en dan via een carembole voorzet scoren 😂
 
Precies een match in 4e provinciale. Slechte controles, doortackelen, veel balverlies, opgelegde kansen missen en dan via een carembole voorzet scoren 😂
Wat verwacht ge dan van Australië-Tunesië :unsure:

Bij dat soort wedstrijden denk ik soms: waarom staan die ploegen op het WK i.p.v. bijvoorbeeld Europees kampioen Italië.
 
Wat verwacht ge dan van Australië-Tunesië :unsure:

Bij dat soort wedstrijden denk ik soms: waarom staan die ploegen op het WK i.p.v. bijvoorbeeld Europees kampioen Italië.
Naïef zijn zeker? Het is ook wel wat de charme van een WK hè. Elke ploeg heeft in zijn confederatie geknokt om er bij te mogen zijn.
 
Wat verwacht ge dan van Australië-Tunesië :unsure:

Bij dat soort wedstrijden denk ik soms: waarom staan die ploegen op het WK i.p.v. bijvoorbeeld Europees kampioen Italië.

Wees eens positief zeg.
Volgende editie heb je ploegen die meestrijden, die normaliter door Tunesie en Australie uitgeschakeld worden in de voorrondes. Ga je dan ook zo klagen bij quasi 50% van de matchen in de groepsfase? 🧐
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan