Beeldende Kunst Uitdaging Foto Uitdaging | POLL | September | Reflectie

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jouw favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

We hebben 14 inzendingen deze maand :woohoo:

Thema van deze maand:
Reflectie

DE POLL

Stemmen kan tot 5 oktober en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) kan ook in deze thread.
Op 6 oktober start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS
Stemmen tot 5 oktober
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS
"Foto Challenge Winner Of September 2022" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
(en een verplicht interview :unsure: )

Foto's staan in volgorde in de slider.

Hall Of Fame
 
Laatst bewerkt:
Nummer 7 had voor mij het meeste techniek in combinatie met de opdracht. Mooie plaat!

Zelf had ik 11 ingestuurd. Mij ging het om de combinatie reflectie/zelfreflectie 😆 maar minder aansluitend bij wat de meeste bij 'reflectie' verwachten uiteraard.
 
8 was de mijne, foto van het gerechtsgebouw hier aan het Rabot in Gent. Eigenlijk oorspronkelijk een probeersel bij het verkennen met de gsm tijdens een hondenwandeling maar uiteindelijk het beste beeld die ik had gemaakt 🙃. Merci aan de stemmers voor de stemmen!

1 Vond ik leuk en artsy, efkes moeten blijven kijken om te zien wat het was. Beetje quality loss mss maar stoorde mij niet erg
2 Op zich waarschijnlijk een fijn beeld maar helaas te klein om goed te zien
3 Mooi beeld! Leuk qua sfeer en compositie, zat in m'n top 3
4 De kleuren (vooral het blauw) zagen er op m'n scherm heel fel/overgesatureerd/bewerkt uit en ik miste nog iets wat het beeld een tikkeltje interessanter maakte.
5 Heel toffe insteek, maar net iets te 'slordig' (bij gebrek aan beter woord) uitgewerkt voor mij
6 Mijn stem geworden, net zoals bij 1 vond ik het leuk dat je ff moest blijven kijken eer je er wijs uit geraakt. Een leuke variatie op het reflectie-in-water idee
7 Mooi, 'k kan eigenlijk niet goed zeggen waarom het mij niet kon bekoren, misschien iets te voor de hand liggend beeld? Maar alsnog een zeer verdiende winnaar, congrats!
9 Meeuw vond ik ook mooi, maar jammer van de sepia-achtige kleur die naar mijn mening niet paste bij het beeld
10 Cool onderwerp, maar compositie en link naar reflectie kwam voor mij niet genoeg naar boven
11 Vond ik ook een leuke, zeker met de insteek van zelfreflectie
12 Had ook wel iets, deed mij denken aan een of ander impressionistisch schilderij
13 Ik zou het beeld iets meer naar links genomen hebben, de rechterkant leidt wat af
14 Mooi, ik hou van de kleuren, maar wederom iets te voor de hand liggend

Toffe challenge, 'k kijk al uit naar wat de volgende zal zijn!
 
6 Mijn stem geworden, net zoals bij 1 vond ik het leuk dat je ff moest blijven kijken eer je er wijs uit geraakt. Een leuke variatie op het reflectie-in-water idee
7 Mooi, 'k kan eigenlijk niet goed zeggen waarom het mij niet kon bekoren, misschien iets te voor de hand liggend beeld? Maar alsnog een zeer verdiende winnaar, congrats!
13 Ik zou het beeld iets meer naar links genomen hebben, de rechterkant leidt wat af
Wel, ik had identiek dezelfde meningen, foto 6 was mijn stem als ik niet fout stemde, foto 7 heb ik gestemd maar ik miste ook ergens iets, en foto 13 zou mijn winner geweest zijn moest ie anders gecropt zijn (rechterkant eraf)
 
Terug
Bovenaan