Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Debast bij Anderlecht wel potentieel om het probleem achterin binnen een jaar of 5 op te gaan lossen. Maar dat is op lange termijn, en zo een Mbamba daar toch ook al mooie dingen laten zien.Dit is een einde van een generatie, KDB/ Lukaku/courtois zijn nog top de rest is middelmaat. En een jonge verdediger lijkt ook niet echt op te staan.
En a Lukaku ist ook geene vette, hopelijk zet CDK snel wat stappen lijkt mij het grootste talent die we hebben samen met doku.
Met iets minder zou ik ook al tevreden zijn hoor.Probleem is idd dat ze op jonge leeftijd fysiek al redelijk wat te verduren kregen (Delcroix & Vanheusden dus).
Hopelijk niet, maar dat zou toch wel eens nefast kunnen zijn voor hun carriëre, maar dat is allemaal koffiedik kijken uiteraard.
Maar dan nog is dat toch totaal niet van het niveau Kompany bijvoorbeeld? Maar dat was dan ook weer heel uitzonderlijk misschien.
Die van ons zijn ook altijd een beetje... overschat geweest? Niet dat Tottenham niks voorstelt, maar het feit dat Vertonghen en Alderweireld nooit bij een absolute topclub zijn beland, zegt toch wel iets. Oerdegelijk, maar geen wereldtop. En over Boyata en Denayer zwijgen we op dat vlak beter.En zijn echt goede CV's niet gewoon minder aanwezig de laatste jaren of ben ik mis? Lijkt precies alsof vroeger veel meer echt goede CV's rondliepen.

Dat is zeker waar, maar wel voldoende. Ik ben vooral bang wat hierna komt. Dan gaan we waarschijnlijk een Vertonghen of Alderweireld missen vrees ik.Die van ons zijn ook altijd een beetje... overschat geweest? Niet dat Tottenham niks voorstelt, maar het feit dat Vertonghen en Alderweireld nooit bij een absolute topclub zijn beland, zegt toch wel iets. Oerdegelijk, maar geen wereldtop. En over Boyata en Denayer zwijgen we op dat vlak beter.
Onze absolute topkwaliteit zit eigenlijk gewoon voorin, niet achteraan.
Hazard is gewoon kapot. Was die niet te vet aangekomen bij Real in de tijd had hij misschien zijn blessures vermeden maar dat zullen we nooit weten. Nu durft hij niet meer te dribbelen waardoor hij niet gevaarlijk is.Gaat dat ooit nog goed komen met eden hazard, volgens mij moet die dringend weg bij Real en en ergens zijn speel vreugde terug vinden. Denk dat die de druk wat onderschat heeft om bij Real te spelen
Lukaku heeft ook de selectie verlaten net als Foket
Alderweireld doet zo goed als nooit zijn mond open en is de laatste jaren onze zwakste CV. Speelt nu ook in de zandbak terwijl de andere cv’s wekelijks nog op een degelijk niveau spelen met Ligue 1, Serie A, Bundesliga, Primeira Liga, Jupiler pro League,…Het wordt sowieso wel een apart WK in Qatar ,geen idee of ik daar enthousiast moet van worden .
Ik snap ook totaal niet dat Eden de kapitein is , is daar nu toch totaal niet het type voor , of ben ik nu de enige die dat inziet ? Een Vertonghen of Alderweireld lijken me dan meer geschikt , jongens die de ploeg naar voor kunnen schreeuwen , geen mooimannen die al een jaar half niet presteren . De Bruyne is ook meer iemand die de Rode Duivels als bijkomstigheid ziet . (En zo zijn er nog wel ) . En met een gentleman-coach ga je die mentaliteit ook niet veranderen .
Na het EK Martinez vervangen, oké, maar na het WK? Dat zou wel zeer vreemd zijn.Ik vind het allemaal wat dubbel.
Ik snap dat je als bondscoach niet de luxe hebt om te trainen en automatismes te kweken in verschillende systemen. Je krijgt wat, een weekje om 2-3 matchen voor te bereiden? Dus ja, het beste systeem zoeken en daaraan vasthouden lijkt het meest logische.
Anderzijds hebben we momenteel qua talent de breedste kern die we waarschijnlijk ooit gehad hebben en zullen hebben, met spelers die al ervaring hebben in een veelheid aan systemen. Als er ooit een nationale ploeg was die perfect in de mogelijkheid was om een plan B te hebben, was het deze. Andere toplanden gebruiken hun kernen véél beter. In de pers hier hoorde je al langs alle kanten (ook vanuit de Rode Duivels zelf) dat Frankrijk te pakken was omdat Kanté niet meespeelde. Een beetje wat we horen over de Rode Duivels als De Bruyne niet meedoet. Zeg eens, denken we dat Frankrijk Kanté gemist heeft? Als Frankrijk wou doorduwen, deden ze dat gewoon. Kanté of niet, ons middenveld verzoop.
Onze 3-4-3 met dezelfde spelers die de afgelopen tig jaren dezelfde rol vervullen haalt tot op bepaalde hoogte wel zijn resultaat, maar zelfs dat is niet echt Martinez zijn verdienste. Ik zeg niet dat een andere coach die haalbaar was het beter zou gedaan hebben, maar gezien de stappen die onder Martinez zijn gezet en die we aan Martinez kunnen toewijzen, vind ik het ook behoorlijk moeilijk om een coach te bedenken die het slechter zou gedaan hebben. Als Southgate met Engeland een tweede plaats kan halen op een EK, wringt het des te meer dat wij nooit verder geraken dan maximaal die derde plaats. Dat sommige Duivels nu hun kat sturen voor de troostfinale is eigenlijk menselijk perfect begrijpelijk.
En ja, we zijn al een tijdje nummer 1 op de wereldranglijst. Topresultaat. Maar binnen 15 jaar gaat niemand dat zich nog herinneren. We gaan vooral terugkijken naar alle prijzen die we niet gehaald hebben. En hoe zeer ik Martinez ook buiten wil om toch nog iets te halen uit deze generatie, moeten we eigenlijk ook wel toegeven dat het al te laat is. Deze ploeg nu nog onder een andere coach steken gaat zelden tot nooit leiden tot een situatie waarin we in Qatar de pannen van het dak spelen.
Na het vorige WK moest Martinez eigenlijk al vervangen worden. Na het EK zeker. Prijzen vallen er met deze generatie niet meer te pakken, en misschien is het voor zowel spelers als supporters beter als we daar ons zo snel mogelijk bij neerleggen.
Toen was toch al duidelijk dat hij tegen topploegen geen plan B heeft? Natuurlijk is het logisch om hem in die fase nog het voordeel van de twijfel te geven, maar achteraf gezien heeft deze ploeg sinds dan weinig tot geen progressie gemaakt.Na het EK Martinez vervangen, oké, maar na het WK? Dat zou wel zeer vreemd zijn.
Ja, dat klopt, maar na die prestatie zou dat zeer bizar zijn. Ik wil Martinez zeker niet beter maken dan hij is, maar ik zie bij heel veel coaches gewoon hetzelfde probleem. Soms wordt er wat over-geanalyseerd heb ik de indruk.Toen was toch al duidelijk dat hij tegen topploegen geen plan B heeft? Natuurlijk is het logisch om hem in die fase nog het voordeel van de twijfel te geven, maar achteraf gezien heeft deze ploeg sinds dan weinig tot geen progressie gemaakt.
Martinez had na dat WK 90% van de bevolking achter hem staan. Mensen die anders nooit naar een voetbalmatch keken, waren hem aan het verafgoden. Ik vind ons WK van 2018 zwaar overroepen.Ja, dat klopt, maar na die prestatie zou dat zeer bizar zijn. Ik wil Martinez zeker niet beter maken dan hij is, maar ik zie bij heel veel coaches gewoon hetzelfde probleem. Soms wordt er wat over-geanalyseerd heb ik de indruk.