Die F1 games zijn dan ook eerder arcade zeker. Ik zie toch weinigen die games in dezelfde zin gebruiken.
Een week geleden ook eens begonnen met simracen. G923 gehaald i know beginnersstuurtje vergeleken met wat hier gepost wordt maar ik ben dan ook een beginnner
Net een race gehad boeiend van begin tot einde. iRacing Mazda serie eerste paar rondjes strijd met zijn 3en dan maakte er eentje een fout en op mijn eentje kon ik het de andere niet echt lastig maken die 2 hielden elkaar af en toe wat op waardoor ik kon volgen en er zelfs af en toe eens over. En dan de laatste 2 rondes nog een spannend duel om mijn 2e plek vast te houden van een achterkomer die een mindere start had gemaakt maar ook snel was.
Wat een fun is dit zeg zoveel leuker dan tegen AI te moeten spelen. Had ik al veel langer moeten proberen. Een paar weken terug via een gratis weekje Xbox game pass wat Forza beginnen spelen. De horizon is me te open en te veel gelul tussen de races dus probeerde ik de Motorsport maar dat rijd niemand meer dus lege lobbys. Maar je kent het algoritme natuurlijk eens je wat filmpjes van race games begint te bekijken duurt het niet lang of er kwam eentje van iRacing langs en nu zit ik dus al een week te iracen
De recente race zet me ook over de 3.0 SR dus volgend seizoen (volgende week dus al) zit ik in de C-klasse voor Sport Car.
Ook al wat Formula Car gedaan met die F Veetjes wat een fun is dat zeg. Maar daar heb ik geen races in de D klasse die ik kan doen dus daar geen uitzicht op promotie.
Voor de mensen met wat ervaring hoe is de progressie van een Mazda naar een GT3 zoals bv de Ferrari? Vergeleken met die van een F Vee naar een F4? Dat zijn voor volgende seizoen de twee opties die ik overweeg. Ben pas begonnen dus heb enkel wat in het abonement zit dus beiden zou een beetje duur worden om dat nu al op te hoesten.
Vergis ik me of klopt het dat er dinsdag op de patch dag een periode is waarin je wat kunt testen met autos die je normaal moet voor betalen? Zodat ik even die F4 en GT3 kan testen?