algemene discussie | sim racing

Hier, Voor dat geld ga je niet veel beter vinden denk ik.

Ik heb een goed stuur, maar altijd benieuwd naar andere. Heb er ook maar 1. Simucube QR en USB kabel zijn niet zo fijn om te wisselen.

Voor het geld ziet het er idd zeer goed uit. Het komt zelfs met QR.
Hoop dat simucube ook eens met passthrough usb komt.

Ik heb een goed stuur, maar altijd benieuwd naar andere. Heb er ook maar 1. Simucube QR en USB kabel zijn niet zo fijn om te wisselen.

Voor het geld ziet het er idd zeer goed uit. Het komt zelfs met QR.
Hoop dat simucube ook eens met passthrough usb komt.
Die ik nu heb is ook met USB kabel. Opzich niet veel last mee.

Die ik nu heb is ook met USB kabel. Opzich niet veel last mee.

Nee klopt. Heb altijd wireless gehad, eens de kabel goed ligt heb je er weinig last van.
Het was wel wat puzzelen met de lage spatie tot scherm (5mm boven motoras en monitor tussen base en stuur). Maar alles lukt :).

Toch terug veel plezier met het racen. Bijna aan 2k irating.

Gisteren nog een leuk raceke waar alles heel dicht bij elkaar zat. Op P13 vertrokken en meee door goede pitstop beslissing naar P2 gereden op 5sec van P1.

Ben aan het denken om de Acura te kopen. Om nog eens een andere auto te testen.

Nieuw stuurtje is binnen!

IMG_2878.jpg

Ik heb standaard een DNR profiel (rev leds), maar de fabrikant heeft nu een eigen app uit.
Nog niet alle functionaliteit is er, maar je kan feature requests doen. Ze werken hard aan de app. Wat opzich goed is voor de toekomst.

De revleds op het stuur die overeenkomen met die ingame is wel leuk.

Ik heb standaard een DNR profiel (rev leds), maar de fabrikant heeft nu een eigen app uit.
Nog niet alle functionaliteit is er, maar je kan feature requests doen. Ze werken hard aan de app. Wat opzich goed is voor de toekomst.

De revleds op het stuur die overeenkomen met die ingame is wel leuk.
Welk stuur heb je? Voor dit VRS stuur komt er niets op DNR heeft Daniel me laten weten.

Welk stuur heb je? Voor dit VRS stuur komt er niets op DNR heeft Daniel me laten weten.

BST Alpha

Ander einde van het prijsbracket. Ligt wel fantastisch in de hand, heb dat vooral voor het ABT gekocht. Hij haalt de TC en ABS settings uit de setup die je laadt en geeft die weer op het scherm. De getallen op het stuur komen dus effectief overeen met je geladen setup. Verder geeft hij aan welke voor droog- en welke settings voor nat weer zijn (en alle kleuren zijn aan te passen).

welke functies kun je niet missen op jullie stuur?
Ben alles wat aan het mappen enz, benieuwd of ik nog wat mis.

Ik heb op stuur:
- brake bias
- ABS set
- TC set
- ABS off
- TC off
- Flash
- Wiper
- Pit limiter
- Turn off low fuel alarm
- damage report
- talk
- mute chat
- Knop om naar eerste black box te gaan
- knop om delta te veranderen
- previous black box
- next black box
- volume ingame +/-
- volume spotter +/-
- shifters (duh)
- clutch
- brightness stuur +/-
Ik heb dan nog wat zaken niet in gebruik, zoals engine map, Diff/ TC2 etc.

Op de steam deck heb ik banden wisselen, van type wisselen, fuel +1/+10l/vol, auto repair etc, evenals mute discord enzo.

Dat ik ik ook bijna allemaal, ga sebiey wat stickers plakken. En moet mijn TC en ABS enz nog op een draaiknop met standen zetten.
Flash
Chat mute
Push to talk
Exit car
Wipers
Pit limiter

Heb ik al ingesteld en geplakt. Blackbox heb ik aan de rechter 2 rode draaiknoppen aan de duimen ingesteld. De funky switch om waarders te verhogen en verlagen en induwen om dingen te bevestigen.

Dan heb ik er nog een paar waar ik nog niet zeker van ben. Dus ook nog niet geplakt. 2 om Delta te veranderen. Ignition, starter, en op die 3 onderste moet ik nog iets instellen. Wrs iets van TC en ABS.

Laatst bewerkt:
Waar kan ik van die posters vinden van circuits?
Ik wil graag Nürburgring 24h en Spa hebben al dan niet met kader. (Hangt af van de prijs)

Flash
Chat mute
Push to talk
Exit car
Wipers
Pit limiter

Heb ik al ingesteld en geplakt. Blackbox heb ik aan de rechter 2 rode draaiknoppen aan de duimen ingesteld. De funky switch om waarders te verhogen en verlagen en induwen om dingen te bevestigen.

Dan heb ik er nog een paar waar ik nog niet zeker van ben. Dus ook nog niet geplakt. 2 om Delta te veranderen. Ignition, starter, en op die 3 onderste moet ik nog iets instellen. Wrs iets van TC en ABS.

Juist,
Tow heb ik ook nog.
De linker funcky switch heb ik om links/rechts te kijken, maar ik heb triples. Dus gebruik dat niet echt.
De rechter funcky switch heb ik ook om te navigeren en values te veranderen in blackbox.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten