Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou wel afraden met een Pepe the Frog livery rond te rijden. sommige liveries trekken nu eenmaal wat meer aandacht
.
, ook de wagens breken makkelijker uit. Iets wat ik met de controller amper voor had. Soit zal oefening zijn. Toch enkele uren kostelijk geamuseerd.Nog eens noob-vraag: wat hebben jullie zoal van knoppen op jullie stuur?
Ik heb nu tractie, abs, pit, limiter, look back, engine start, wipers
Ben nog van plan om kijk links en rechts te binden.
Oei stop je er al mee? Je had die Fanatec spullen toch nog niet zo lang denk ik?Voor de geïnteresseerde.
![]()
Ontspanning - Sim Racing Setup
Sim Racing Base: Fanatec CSL DD 8nm Stuur: Fanatec Formula V2.5 X + APM Pedalen: Fanatec Clubsport V3 + BPK Monitorstand voor 4 schermen. 40x40 ALU BassShaker Pedalen (2x DIY) BassShaker Stoel (2x DIY) Bezzel Free Kit Flags: 2x 3D Simgear Handschoenen: Alpinestars FUTURE karting maat L Voor...www.beyondgaming.be
Niet zo lang nee, heb er eigenlijk te weinig tijd voor. En ik ben te competitief om het maar half half te doen.Oei stop je er al mee? Je had die Fanatec spullen toch nog niet zo lang denk ik?
Ik vermoed een zet van Corsair om ook weer de prijs te drukken. En niet het volledige bedrijf met schulden te moeten overnemen. Ze gaan failliet, curatoren proberen nog eruit te halen van geld dat erin zit. En dan koopt Corsair vermoedelijk goedkoper de product designs en rechten overnemen, eventueel productie verhuizen naar hun vestigingen en eventueel het merk Fanatec zelf voor zover ze het imago niet te zwaar onderuit gehaald zien en brengen alles verder uit onder Fanatec of een eigen product lijn. Overschot van de schulden daarna zullen dan in Endor achterblijven en aandeelhouders blijven achter met lege handen.
Het is geen failliet he, het is stap ervoor