mja, de physics zijn allemaal wel codemasters-waardig. geen sterrenmenu, maar ook geen mcdonald's.
de problemen liggen vooral bij de game he.
het grootste issue was dat als je voor lange rally's koos, en die niet in 1 zitting kon uitdoen, de AI quasi volledig uitgeschakeld werd.
dan reed je de eerste reeks stages tegen snelle AI (ook heel wisselvallig, maar goed), dan moest je het spel verlaten om andere dingen te gaan doen. kwam je dan terug, dan won je ineens met je Junior WRC wagen elke stage met 2 minuten voorsprong op àlles, dus ook de WRC's. (ik weet niet of dit ondertussen gefixt is? heb wat patchnotes gelezen, ik heb ze ergens zien vragen over feedback op dit probleem, maar nooit ergens gelezen in de fixes?)
en dan had je nog het gevoel dat er vooral altijd dezélfde rally's uitgekozen werden. ik heb in career 1001 keer die reeks hairpins in Italië gereden, maar nooit de Monte, bvb. en soms denk je dan: "he deze combo op de kalender lijkt mij wel leuk", maar je benefactor wil dan dat je een kampioenschap rijdt waarbij je alweer diezelfde 4 rally's hebt.
en als je dan een goed seizoen rijdt, elk kampioenschap waar je deelneemt wint, wordt je niet gepromoveerd als je eentje die de benefactor wilt niét gedaan hebt.