Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn die McLaren 2023 is een zotte auto in acc. Wat een auto toch niet kan doen qua gevoel.
Ik reed ervoor met de bmw m6, maar vergeleken met die McLaren is dat echt een log ding in de bochten. Waar ik vroeger immens veel tijd verloor win ik er nu op veel anderen.
Ja, ik vind het er ook wel echt goed uitzien (en klinken), maar het feit dat ze van full release naar early access zijn gegaan schept toch serieus wantrouwen moet ik zeggen. Ik ken de reputatie van de uitgever ook niet natuurlijk, maar zoals je zelf ook aangeeft wilt het sowieso zeggen weinig content en op 3m11s in de trailer zie ik ook al een gigantische stutter wat geen vertrouwen geeft voor de kwaliteit (aangezien dit gewoon een trailer is).Le Mans Ultimate ziet er veelbelovend uit. Toch meer dan RIPsport…ik bedoel Rennsport…. Maar vergeet niet dat de release binnenkort early access is. Dwz betalen voor een buggy spel met zeer weinig content.![]()
De early access gaat wel in eerste instantie goedkoper zijn, en dan per update duurder worden. Afaik zouden alle tracks en wagens erin zitten, dus er gaat alleen functionaliteit toegevoegd worden
Jup, daar vrees ik ook een beetje voor. Ze hebben, zo ver ik gezien heb, niks wat anderen niet doen.Maar er zit niet echt iets in wat je in andere SIM's niet hebt volgens mij. Je bent wat gebonden aan de endurance kalender van 2023. Zitten zelfs nog geen GT3's in, de GTE's zijn eol volgens mij wegens te duur.
ik ben het er toch niet mee eens, tbh.
je kan al die wagens wel (min of meer) krijgen voor AC, maar die is niet geoptimaliseerd voor mixed class racing.
andere sims (zoals AMS) hebben dat dan beter, maar daar heb je de wagens niet echt.
iracing heeft dat ook, maar dan heb je de licentie nodig, en da's enkel online.
voor offline komt dan rfactor in de buurt, maar da's logisch, want 't is dezelfde ontwikkelaar.
ik denk wel dat er een meerwaarde gaat zijn zeker voor SP.
ACC had ook niet bijzonder méér circuits of wagens toen het uitkwam, tbh.
... Na een grind over de muur was het dan ook inpakken en naar huis.

Anders moeten we met BG allemaal eens een weekendje komen afspreken en helpen zodat je sneller aan 't racen bent!

dus kriebelt het terug om te racen met stuur.Ben hier eindelijk bezig met alles te monteren, vrees dat het toch een meerdaags werkje wordt..
Dat stuur met shifters en qr2 duurde toch al uurtje.. en dan begon men vrouw te zeuren
Ik ga ook nog een extra gat moeten boren in m'n trak racer pedal plate. Wil die vrij recht voor men benen en nog geen zin om die V3's te demonteren.
. Had nog 70 minuten de tijd om het recht te zetten.Ja denk ik ook wel.Dat is omdat je dat niet gewoon bent.
Mijn podium stuurtje (QR2, podium hub, APM shifters, rim en rally button box) zat op een dik half uur in elkaar.
Maar beter op het gemakje en goed natuurlijk.
Ik heb de clutch en rem van mijn V3’s omgedraaid en dat is een hele verbetering qua positie.
Van het weekend na een pitstop (80min in de race) en een eigen pitstop wel van pedaal vergist toen ik de pit uitkwam.
De clutch indrukken om te remmen werkt niet goed. Had nog 70 minuten de tijd om het recht te zetten.
Als ik ooit nieuwe pedalen koop, dan zal dat een setje met 2 pedalen zijn.

Ben een stream aan het kijken op een tweede scherm, maar ben er niet wild van voorlopig. Buiten "race weekend" (practice, qualy en race) en online zit er niks in. Grafisch ziet het er wel goed uit. Lijkt me nog iets te vroeg om al conclusies te trekken tbh.Heeft er al iemand Le Mans Ultimate geprobeerd? Wat zijn de bevindingen?
https://racinggames.gg/le-mans-ultimate/le-mans-ultimate-review/ heb ik al gelezen.