algemene discussie | sim racing

Alst effectief zo is dan verschiet ik er wel van. 3 dagen is wel heel kort.
Ik moet nog kweeniehoeveel printen. Denk toch 18 uur printtijd voor alle stukken.

Ik ben eens benieuwd wie na lang wachten welke bestelling allemaal geleverd krijgt.

Ondertussen kwijl ik hier achter m’n scherm als ik dat Monte Carlo rally stuur zie op fanatec.com :(

UPS ist aant uithangen, leverwindow van 10h20 tot en met 12h20. Enige wat ik door mijn raam van mijn bureau zie is een vuile auto op de oprit en die is helaas van mij(n werkgever).

UPS staat dan ook voor Unreliable Parcel Service.

UPS ist aant uithangen, leverwindow van 10h20 tot en met 12h20. Enige wat ik door mijn raam van mijn bureau zie is een vuile auto op de oprit en die is helaas van mij(n werkgever).
Ik vraag me wel af hoe die hun verdeling juist zit. Hier is dat altijd dezelfde leverancier, maar die hun magazijn is in Lummen. Rijdt die dan naar Lummen en neemt van daar alles uit onze regio mee? Of is er een route van Lummen naar hier uitgestippeld?

edit: trouwens grappig dat ik geen bevestiging krijg dat het vandaag geleverd wordt. Enkel dat het vandaag in zijn camionette is geladen :D

Ik vraag me wel af hoe die hun verdeling juist zit. Hier is dat altijd dezelfde leverancier, maar die hun magazijn is in Lummen. Rijdt die dan naar Lummen en neemt van daar alles uit onze regio mee? Of is er een route van Lummen naar hier uitgestippeld?

edit: trouwens grappig dat ik geen bevestiging krijg dat het vandaag geleverd wordt. Enkel dat het vandaag in zijn camionette is geladen :D

Geen idee, Lummen is hier vlakbij, maar veronderstel dat elke delivery guy een eigen regio heeft.
Ik had gisteren al een leverwindow gekregen (11-13h) en dat was deze ochtend dan aangepast. De namiddag is nog jong. zal wel goed komen :).

Ik vind het nog steeds opvallend stil rond Le Mans Ultimate. Het spel staat nog steeds gepland om released te worden op 20/2. Ik pre-order principieel niks. Maar het baart mij toch zorgen dat er geen pre-orders zijn. Ik hoop dat het een leuk WEC spel wordt maar hoe dichterbij de release, hoe minder zeker ik erover ben.

Edit: en idd @anders. : ff uw foto verwijderen want uw naam en adres zijn zichtbaar. Gratis protip vanuit cybersecurity: Knip dat stuk uit die foto. Maak er in paint geen zwart vierkantje over want er is genoeg software om dat er zo weer af te halen. Een geknipt stuk uit een foto terug zetten gaat niet, een balkje wat jij erover tekent in Paint weghalen lukt wel. Just saying...

Mooi, dat zijn 2 sets? De CS is 1/3de langer denk ik, de breedte/hoogte zijn identiek.
Ge weet dat uw adres zichtbar is?
Goei punt.

Ik heb de Clubsport DD + pedalen, stuur etc besteld. Kameraad wou ook pedalen dus die ook meebesteld.
En dan nog een CSL DD bij gepakt gezien die bundlekorting + die 25% (lees: dat is een CSL DD aan 150€) die nog doorverkocht kan worden.

extra issue: de Clubsport DD is iets smaller dan de DD1 en mijn wheelmount is gebasseerd op de DD1...
Terug naar GT Omega dan maar.

extra issue: de Clubsport DD is iets smaller dan de DD1 en mijn wheelmount is gebasseerd op de DD1...
Terug naar GT Omega dan maar.
Kun je die niet op uw rig monteren? Bij Sim-Lab had ik de keuze: de DD1 "klemmen" ofwel zo'n base-plate waarop ik elke mogelijke wheelbase kon monteren. Ik heb toen bewust gekozen voor die base-plate. Foto van wat ik bedoel:

sim1.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K