Renegadexxripxx
Well-known member
Ghoja 45€ hoor die formule mod is toch niet veel geld.
Volgens mij is het bij playstation de base die voor playstation moet zijn en dat het bij xbox in het stuur zit.
Bij fanatec heb je idd dat middenstuk waar je dan zo goed als ieder stuur (zelfs gewone sparco sturen) op kan zetten.
Alleen snap ik niet dat het voor de ps toch maar rond e 150€ is en voor de xbox rond de 350€ dacht ik.
Nuja we zien wel, voorlopig laat ik mijn order nog staan. Bij mij is het omgekeerd, mijn stoel staat hier. Ik ga er straks toch eens in zitten en met de controller wreckfest spelen.![]()
Ja, tijdens black friday was dat even 290€ of zo dacht ik. Mogelijks te maken met licenciëringskost of dergelijke aangezien zoals je zegt die functionaliteit in het stuur zit. Maar bon het is wat het is. En weet dat dat principe geldt voor Fanatec, maar ik weet niet of dit ook geldt bij moza of andere opties.
Ah ja, je kan voor 50€ een mod gebruiken. Nu zie ik het ook, niet gezien dat dit evengoed kon met de andere bundles. Had dit enkel gezien bij de r5 bundle. Had enkel gekeken naar de effectieve wielen. Niet bepaalde mods
. Maar dit is en blijft een mod natuurlijk, geen expliciet nieuw wiel.
En de r3 bundle was 440€. Tel daar die 120€ bij op voor de aanpassingen en je zit ook weer aan 560. Het blijft een mooie bundel, zeker indien je geen kortingen kan scoren. Maar persoonlijk als je dan toch al 420 - 560€ gaat spenderen, ik weet het zo nog niet.
Als je die bundel voor 200 - 300€ kon kopen. Ja neen, dat zou iets helemaal anders zijn.