Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De originele Assetto Corsa.ACC is toch echt verslavend. Eens je ermee weg bent. Damn, ik begin de opmerking van forza te begrijpen.
Nuja zijn ook niet te vergelijken, met forza kun je ook eens met normale auto's racen, dus leuk om eens af te wisselen.
Heb wel het gevoel dat ik weer in een nieuwe money pit beland ben, 55 inch qled gekocht met telenet eindejaarspromo en een stand ervoor.
Fietsen is ook al zo een duur hebbedingen hobbytje.
Ik ben het daar ondertussen ook wel kotsbeu. "Ja, als ge cancelled krijgt ge een kortingscode!"Hier nog altijd geen vordering bij mijn fanatec-bestelling. Begint toch echt te kriebelen na 1,5 maand niet te kunnen racen...
allez das raar. als ik een set koop (met load cell pedaal) is alles zogezegd shipped binnen 4-7 dagen.Ik ben het daar ondertussen ook wel kotsbeu. "Ja, als ge cancelled krijgt ge een kortingscode!"
Ne dag later "ja, het cancellen duurt wat langer dan verwacht".
Ondertussen nog altijd niet in orde, en hun stock is zo zielig dat er eigenlijk ook niks te bestellen valt.
Ja, als je voor de CSL DD met QR1 Lite kiest wel. Maar dan zit je dus vast in low torque mode (geen issue voor de CSL DD).allez das raar. als ik een set koop (met load cell pedaal) is alles zogezegd shipped binnen 4-7 dagen.
mclaren wheel, DD + boost, cls + loadcell pedalen.
maw dat staat zo op hunne site maar dat is nog niet zeker?
Edit net even AM2 gekocht in de steam sales. VR wel een pak beter dan ACC maar die laatste vind ik precies toch wel wat realistischer?
ah dus die 8nm is no bueno met die QR1 lite?Ja, als je voor de CSL DD met QR1 Lite kiest wel. Maar dan zit je dus vast in low torque mode (geen issue voor de CSL DD).
Maar als je een wheelbase met meer torque wil, kan je geen QR2 nemen, en ook geen (metalen) QR1...
8nm wel, dat is volgens mij de grens van low torque naar high torque.ah dus die 8nm is no bueno met die QR1 lite?
ben overstag aant gaan ja maar kga wel eerst nog wat inlezen. Binnenkort geef ik die T300 terug en dan zit ik zonder natuurlijk.8nm wel, dat is volgens mij de grens van low torque naar high torque.
Maar ik wil de clubsport dd kopen (als je dan toch 25% korting krijgt...)
Overweeg je effectief om een csl dd te kopen? Want was van plan er sowieso eentje bij te bestellen omdat die bundelkorting erop zit.
De originele Assetto Corsa.
Career vond ik nog wel tof op Xbox en zijt ge even mee bezig. Veel leuker dan career van ACC.
En singleplayer racekes met die Tatuus of hoe heet dat formula karreke.
Ik neem aan van niet.Ziet die er ook zo goed uit als acc op de series x?
normaal niet.Ziet die er ook zo goed uit als acc op de series x?
Mods en filters op console ?Op console kan je AC nog wel in de buurt doen komen met mods en filters (Sol is een must have), maar uiteindelijk is ACC grafisch superieur.

Multiclass is meestal endurance racen. Das dan 3h of meer aan een stuk en een dan kom je elkaar wel verschillende keren tegen. Zeker omdat de pitstoptijden anders liggen.Vandaag de AMS2 GT3 gen2 en Le Mans track geprobeerd. Is ook leuk rijden. Alleen voor een rondje Le Mans in GT3 ben je bijna 4 minuten onderweg.
Vind multi-class wel niet leuk. De LMHd’s vertrekken bij de start om dan nooit terug te zien (op 10 laps).