Wat is jouw favoriete pasvorm voor broeken?

Wat is jouw pasvorm voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    51
Ik snap niet waarom het vanonder zo wijd en gevouwen moet zijn, dat accentueert toch niets behalve dat ge arm zijt en geen stijl hebt? :unsure:
Waarom zou een broek iets moeten accentueren?
Modediscussies zijn echt nutteloos, iedereen verandert toch elke 10 jaar van gedacht.

Als het aan mij lag ging ik gaan werken in mijn badjas, die accentueert ook niets maar zit tenminste zalig.
 
De trend is 80's broeken met pijpen zo wijd dat ge er een circus kunt in houden ☠️

Er bestaan ook maten in skinny/slim, beenspieren hebben daar letterlijk niets mee te maken🤦🏼‍♂️ik fitness zelf ook
Als zo'n skinny/slim geval al spant rond de benen van een klassiek, slank model, is dat gewoon belachelijk op iemand gespierd, als die er zich al ingewurmd krijgt. Tenzij die foto's hier eerder gepost die op leggings leken als mooi worden gezien, dan is dat een verschil van smaak. Ik heb het over praktisch zijn.

Die maten zijn taille en lengte. In een normale 501 Levis moet ik al naar een taillemaat die te groot is om mijn bovenbenen genoeg plaats te geven. Laat staan dat ik dat erger zou maken, en aan mijn buik een patattenzak hebben fladderen, om skinny of slim te dragen.

Verder gaat het niet over "ook fitnessen" hé, mijn bomma gaat ook fitnessen. Het gaat over mensen die al jaren serieus sporten en daardoor een lichaamsbouw hebben die minder standaard is, denk krachtsporters, wielrenners, sprinters, .... Dan krijg je zoiets, en die heeft nog slanke kuiten:


bodybuilders-trying-to-wear-skinny-jeans.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er is toch een serieus verschil tussen skinny en slim? Die 2 worden hier precies wat door elkaar gehaald.
Ik draag bijna altijd slim. Skinny ga je mij nooit in zien, dat laat ik over aan de body builder types a la temptation island :p.
Regular vind ik er ook nog goed uit zien. Ga je daarboven, dan lijkt het meer alsof je iets gekocht hebt dat niet helemaal jouw maat is. Of je bent een skater type, daar past dat ook bij.
 
Er is toch een serieus verschil tussen skinny en slim? Die 2 worden hier precies wat door elkaar gehaald.
Ik draag bijna altijd slim. Skinny ga je mij nooit in zien, dat laat ik over aan de body builder types a la temptation island :p.
Regular vind ik er ook nog goed uit zien. Ga je daarboven, dan lijkt het meer alsof je iets gekocht hebt dat niet helemaal jouw maat is. Of je bent een skater type, daar past dat ook bij.

Ge hebt verschillende skinny jeans, ik heb bijvoorbeeld deze broek en die heeft ook het label skinny maar zit net iets beter dan slim fit maar spant helemaal niet.

275-C4-EFC-B535-412-A-8-E0-D-B1-C51662-C4-DD.png

3-F58-AA17-423-C-47-DB-9-A64-BF3-F16-C407-DA.png
 
Andre Greipel disagrees. En ik en iedereen met wat beenspieren ook. Ik weet dat de prepuberale look tegenwoordig in is maar ik plooi graag mijn benen.
Zijt ge daar wel zo zeker van? Hij kan er wel niet aan doen dat elke broek ne slim gaat zijn voor zijn benen.

vnZmXSv.png


Tom Boonen draag ze ook redelijk strak :coolbrows:

view
 
Laatst bewerkt:
Geef mij maar regular. Ooit 1 slim fit gehad van Tommy Hilfiger en heb ze amper 2 keer gedragen. Voor mij zit dat gewoon niet comfortabel + ik hou ook van de casual look. Regular valt ook mooier op de sneakers die ik draag.
 
ooit ne skinny kado gekregen (kleur bruin rood ook nog :unsure: ), dat accentueerde het verkeerde been, kreeg iets te veel looks op t werk. dan maar teruggebracht en ingeruild voor een stretchpants, die zitten comfortabel en passen zich gewoon aan de benen en dijen aan. als persoon met de meest skinny legs die ge ooit zult zien, zakken de meeste regulars af of voelen als insulatie aan.
 
ooit ne skinny kado gekregen (kleur bruin rood ook nog :unsure: ), dat accentueerde het verkeerde been, kreeg iets te veel looks op t werk. dan maar teruggebracht en ingeruild voor een stretchpants, die zitten comfortabel en passen zich gewoon aan de benen en dijen aan. als persoon met de meest skinny legs die ge ooit zult zien, zakken de meeste regulars af of voelen als insulatie aan.
Wat zijn strechpants? Is dat zoiets?

34baeddaecba677a03f7901bf694.jpg
 
Geef mij maar regular. Ooit 1 slim fit gehad van Tommy Hilfiger en heb ze amper 2 keer gedragen. Voor mij zit dat gewoon niet comfortabel + ik hou ook van de casual look. Regular valt ook mooier op de sneakers die ik draag.
Wij zijn het tegenovergestelde dan :tongue: kan er echt niet tegen als broekspijpen over mijn schoenen vallen.

Die moeten rond mijn enkels blijven deju! Schoenmaat 41 helpt ook niet en dan voel ik mij anders zo:

jncobus.png
 
Sorry maar ik moet elke dag wel vijf keer mijn ogen rollen voor venten die slim of skinny dragen en daar *minstens* 15 jaar te oud en 15 kilo te zwaar voor zijn. Met hun hemdeke er ín en het obligate ‘design’ riemke. Of ze zijn 1m65 en dan staat dat na een bepaalde leeftijd ook als een tang op een overjaars varken.
De slim en skinny zijn voor mannen wat een legging is voor vrouwen: er staan zware limieten op wanneer het ok is. Meestal is het om te gieren van het lachen.

Genadeloos!! :laugh:
Een skinny kan perfect passen voor iemand met wat overgewicht, zolang dat extra gewicht niet buiten de broek hangt. :unsure:
Zolang persoon in kwestie maar een mooi postuur heeft kan het wel staan (ook weer niet te strak want niemand zit te wachten op een vent waarvan ze balletjes te zien zijn). Iemand die te mager is kan ook vreselijk staan met een skinny.

Idem met vrouwen hé, curvy vrouwen vind ik leuk staan met bvb skinny dan zo'n highwaist broek met brede pijpen.
En ivm leeftijd, een rijpe vent van 40+ kan met alles staan, zolang die maar een lekker, strak kontje heeft.:shy:
 
Ik heb naar aanleiding van deze thread afgelopen week een slim fit broek geprobeerd. In de maat die mij zou moeten passen, en tegelijk de grootst beschikbare maat (36*34). En de slim fit zat als een legging rond mij gewikkeld, vooral aan mijn dijbenen.

Regular fit dus aub.
 
Genadeloos!! :laugh:
Een skinny kan perfect passen voor iemand met wat overgewicht, zolang dat extra gewicht niet buiten de broek hangt. :unsure:
Zolang persoon in kwestie maar een mooi postuur heeft kan het wel staan (ook weer niet te strak want niemand zit te wachten op een vent waarvan ze balletjes te zien zijn). Iemand die te mager is kan ook vreselijk staan met een skinny.

Idem met vrouwen hé, curvy vrouwen vind ik leuk staan met bvb skinny dan zo'n highwaist broek met brede pijpen.
En ivm leeftijd, een rijpe vent van 40+ kan met alles staan, zolang die maar een lekker, strak kontje heeft.:shy:
Yes nog 9 maanden wachten en ik behoor tot Myllana's groepje van rijpe venten die met alles staan!
 
Terug
Bovenaan