Vragenvuur: Mulan

:laugh: @ buren, ik kan me wel vinden in dat antwoord.
Maar wie twijfelt nu om zijne hond af te maken voor 20k? :eek2: Dat zou ik echt niet over mijn hart krijgen hoor.

Dus basically de helft van mijn vragen, sorry :headshake:

Die twijfel wordt ènkel bepaalt door zijn levenskwaliteit die ik niet super vind. Hij is al veel gelukkiger geweest, dat vind ik wel jammer. Hopelijk betert dat in de toekomst!

En ik kon prima om met jouw vragen, anders zou ik ze netjes omzeild hebben 😁

Als er je 1 slechte eigenschap van jezelf weggenomen kan worden, welke zou dat dan zijn?

Mijn ongeduld 🤣🤣🤣🤣
Het bizarre is dat ik op professioneel vlak enorm veel geduld heb, heb daar al meermaals bewondering en waardering van bazen voor gekregen.
Maar als thuis ne fucking glazen pot niet open wil, wil ik 'm liefst door het venster flikkeren, als ik gehaast ben in het verkeer en de auto voor me een nanoseconde te lang voor het groen blijft staan, krijgt hij mijn toeter te horen, als iemand te lang nodig heeft om een vraag te beantwoorden, vul ik zelf de antwoorden al in,...

Ere wie ere toekomt maar het is eigenlijk een mop van Bart Cannaerts, vond dat wel grappig in 1 van zijn shows en is me bijgebleven.

Over een paar jaar komt jouw dochter naar je toe en zegt dat ze een geweldig interessante website heeft ontdekt: Beyond Gaming. Hoe reageer je?

Over een paar jaar komt jouw dochter naar je toe en zegt dat ze een geweldig interessante website heeft ontdekt: Beyond Gaming. Hoe reageer je?
Om even verder te bouwen hierop.

En ze zegt dat ze een leuke gast heeft leren kennen met de naam kinxton en dat ze er volgend weekend een Date mee heeft.
Hoe reageer je?

Wordt er in de zomer naar jou gefloten op straat? Zoja, stoort jou dat of alleen als het een onaantrekkelijke man is die fluit?

Kijk, fluiten op zich, daar vind ik zelf niets mis mee. Fluiten én achter iemand na gaan én commentaar geven genre" uwe gang wil ik wel ne keer witten zunne! "
Dat is creepy as Hell en heel beangstigend als vrouw. Als ik het zie gebeuren, ga ik er nu, als volwassen vrouw, ook iets over zeggen. Al was het maar om de aandacht van het slachtoffer af te leiden.

En ja, het charmeert meer als het een aantrekkelijke man is 😁

Laatste keer was 2 zomers geleden toen ik met de dochter op stap was, paar kerels op een terrasje en geen andere vrouw in de buurt (altijd eerst checken! 😜) dus ik heb me omgedraaid en met een kwinkslag gezegd: "ik weet dat ik een knappe dochter heb, maar is ze niet nog een beetje te jong voor jou?"
Bulderlach vanop het terras en ik kon rustig verder stappen zonder me bedreigd te voelen. Zo kan het dus ook 😉

Terug
Bovenaan