Vragenvuur Vragenvuur: Mulan

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Het is tijd voor het eerste vragenvuur op BeyondGaming, waarbij @Mulan de eer heeft om de spits af te bijten!

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of dergelijke en zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, niet dus off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen. Dus @Mulan, the floor is yours!

-Van welke regio ben je afkomstig?
-Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
-Wat doe je van studies/werk?
-Wat zijn je hobbies?

Mulan's antwoorden:

1615038194580.png


Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Ge wordt een jaar naar een onbewoond eiland verbannen en ge moogt 5 boeken, 5 films en 5 CDs meepakken.
Welke en waarom?

(Er is uiteraard een TV met bluray-speler en een muziekinstallatie op dat eiland :unsure: )




Bij uitbreiding: wat hebt ge ooit uitgestoken waarvoor ge naar een onbewoond eiland zou kunnen verbannen worden? :coolbrows:
 
Hoe groot ben je in cm's?
Wat is je favoriete fruit?
Kijk je naar de koers?
Als je naar het toilet gaat, trek je je broek dan af tot op je enkels, of blijft ze boven de knieën steken?
 
Drink jij ook wel eens groene thee?
Wat voor kleur heeft jouw voordeur?
Krijg je vaak verkeerd bezorgde post?
Heb jij een hond die Max heet?
Hoeveel Lego-blokjes heb jij?
Knipte jij wel eens barbie-poppen kaal?
Scheer jij je rug?
Heb jij ook wel eens een groene dag?
Wat zijn je favoriete sokken?
Heb jij een lievelingsteddybeer?
Beschrijf het sleutelgat van je slaapkamerdeur eens?
Wat is de sterkte van je bril?
Wat voor schoolagenda had jij in 2003?
Trek jij ook wel eens rare bekken voor de spiegel?
 
Ge wordt een jaar naar een onbewoond eiland verbannen en ge moogt 5 boeken, 5 films en 5 CDs meepakken.
Welke en waarom?

(Er is uiteraard een TV met bluray-speler en een muziekinstallatie op dat eiland :unsure: )




Bij uitbreiding: wat hebt ge ooit uitgestoken waarvoor ge naar een onbewoond eiland zou kunnen verbannen worden? :coolbrows:
Pfjoeuw, 5 dan nog...

Boeken: zeker de bijbel! Eer ik die uit zal hebben 🙈
Verder ben ik een gigantisch leesbeest dus ik zou er gigadikke knallers uit gaan kiezen zodat ik toch efkes zoet ben...

Films: the hobbit, allemaal! Veel details etc zodat het minder stoort om ze 77xte herbekijken 😉

CD: eigenlijk gewoon golden oldies van de jaren 70 en 80, tour of duty cd's bvb. Nostalgie en classique 21 zijn hier favoriete zenders!

Waarom ik weg moet? Eigenlijk ben ik een heel braaf meiske, kans is dus groter dat ik vrijwillig ernaartoe trek om eens rust te hebben, weg van alles! Een jaar lijkt me nu wel lang, maar een maandje zou ik wel volhouden 🤪
 
Een roze Senseo of een zwarte , en waarom ?
Een Mechelse herder of een Duitse herder , en waarom ?
 
Ben je single?😄

Bereid je maar voor op een shitload aan pm's, @Mulan

incl van mij :unsure:

Staat u in de toekomst open voor nieuwe dates?
Single en van plan dat nog lang te blijven! Eerst wonden likken, vertrouwen herstellen in mannen, tot rust komen,.. Ik zie me op dit moment de eerste jaren ècht nog niet daten. Misschien denk ik in 2022 al totaal anders maar nu hoeft het absoluut nog niet!
 
Terug
Bovenaan