Vragenvuur Vragenvuur: Soeplepel

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
In dit nieuwste vragenvuur komen we eindelijk te weten waar de soep(k)lepel hangt. Welkom @Soeplepel !

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?

Ik ben nen echte Gentenaar, maar sinds 2018 in Dendermonde gaan wonen
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
Single and ready to mingle
Wat doe je van studies/werk?
Ik ben vanaf mei zelfstandig, freelance developer
Wat zijn je hobbies?
Elke dag fitness behalve woensdag en vrijdag, dan heb ik korfbaltraining en in't weekend wedstrijd
Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Wat mis je het meeste en wat het minste aan Gent?
-Met welk fictief personage identificeer je je het meest en waarom?
-Wat is een absolute afknapper in een partner?
-Wat is je favoriete soep?
 
-Wat mis je het meeste en wat het minste aan Gent?
Ik ben redelijk veel in Gent om met vrienden af te spreken, dus missen doe ik niet veel. Enkel het praktische dat de afstand naar huis nu verder is dus consumptie van drank is beperkt :)
Takeaway van de talrijke leuke restaurants mis ik wel, want hier in Dendermonde is't pizza of pita :unsure:

-Met welk fictief personage identificeer je je het meest en waarom?
Dagobert-Duck.jpg

FIRE zijn is wel een doel in mijn leven :)

-Wat is een absolute afknapper in een partner?
Iemand die liever thuis zit en niet actief/avontuurlijk is. Ik zit graag eens thuis met pizza en netflix maar heb graag ook een druk weekend of last minute nog op restaurant gaan. Ik ben ook sportief en sport elke dag dus dat moet beetje gemeenschappelijke interesse zijn.

-Wat is je favoriete soep?
Verse aspergesoep met garnaaltjes en gemalen kaas van de mama :love2: :love2:
 
Freelance developer.... is dat niet grotendeels schijnzelfstandigheid? Allee, ik ken er toch gene die voor meer dan 1 klant werken.
 
Freelance developer.... is dat niet grotendeels schijnzelfstandigheid? Allee, ik ken er toch gene die voor meer dan 1 klant werken.
Ik ga hier en daar nog bijverdienen op kleine projectjes dit jaar :) Ik zou alleszins wel niet jaren op één project willen zitten want ik heb nood aan verandering. Mijn eerste project ga ik sowieso een tijdje doen tot ik niet meer verlengd word zodat ik financieel ademruimte heb.
 
Wat luchtig starten:

Op welk moment/situatie in uw leven heb je de grootste angst ervaren?
Hm moeilijk te zeggen.. Ik heb ooit in mijn tienerjaren iets "illegaal" gedaan en toen mail gekregen van Sony over mijn "illegale activiteiten" met bewijs. Toen heb ik mij paar maanden echt wel slecht gevoeld. Bleek dus dat ik te maken had met een troll dat een vrij officieel lijkende mail had gestuurd naar mij. Had misschien moeten weten dat ik zoiets niet via email zou gekregen hebben ma bon 🙃 I got away with it 👀
 
Ik had het over afspraken, geen vleeskeuring met proevertjes!

al kan dat natuurlijk ook prima mits toestemming!
Ik sta open voor alles, maar ik ben niet het online dating type :) Ik wil geen moeite doen voor iemand die'k nog niet heb gezien. Ik moet die persoon in't echt tegengekomen zijn. Soeplepel verdoet zijn tijd niet graag! :nono:
 
Ik sta open voor alles, maar ik ben niet het online dating type :) Ik wil geen moeite doen voor iemand die'k nog niet heb gezien. Ik moet die persoon in't echt tegengekomen zijn. Soeplepel verdoet zijn tijd niet graag! :nono:
Ooeeeww, wat is dan wél je visvijver als het geen app is?
En wat is voor jou een ideale date?
Eigenlijk actief op zoek naar een partner of happy single?
 
Ooeeeww, wat is dan wél je visvijver als het geen app is?
En wat is voor jou een ideale date?
Eigenlijk actief op zoek naar een partner of happy single?
Geen idee eigenlijk, misschien daarom dat ik nog single ben 🥲 Ik ga wel veel uit en doe teamsport en fitness, dus op zich kom ik wel nog veel mensen tegen. Zeker in de fitness ;)

Ik ben wel vrij actief geweest in het zoeken, zeker door corona heb ik zo een druk gevoeld, maar ik heb da momenteel wat kunnen loslaten en ik zie wel wat er op mij afkomt, hoewel ik er onbewust wel altijd mee bezig ben.

Ideale date heb ik niet echt, ik ben slecht in't verzinnen van dates :unsure:
 
Waarom Dendermonde en wat is je mening over deze stad? Persoonlijk vind ik dat het zijn charmes wel heeft, zo een klein stadje genre Aalst, maar net zoals Aalst is er toch wel de reputatie van marginaliteit. Ook de ligging is niet echt top heb ik de indruk, wel een ok treinverbinding met de steden.

Wat moet een bezoeker zeker gezien hebben? Andere aanraders?
 
Laatst bewerkt:
Waarom Dendermonde en wat is je mening over deze stad? Persoonlijk vind ik dat het zijn charmes wel heeft, zo een klein stadje genre Aalst, maar net zoals Aalst is er toch wel de reputatie van marginaliteit. Ook de ligging is niet echt top heb ik de indruk, wel een ok treinverbinding met de steden.

Wat moet een bezoeker zeker gezien hebben? Andere aanraders?
Ik heb hier een nieuwbouw app gekocht wat een gouden zaak was. Er heeft 1 jaar een oud koppel ingewoond die het app gekocht heeft voor 235k, maar dus met verlies heeft moeten verkopen, + mijn mama had er nog 10k afgekregen dus in totaal voor 185k gekocht :) Gent was te duur om alleen iets te kopen.

Voor de rest ken ik Dendermonde eigenlijk niet :unsure: Ik ben veel gaan wandelen tijdens corona, maar voor de rest weet ik niet wat hier te doen is. Enkel food festival heb ik hier wel al gedaan en een dure cocktailbar op't dorp.
 
Welk liedje krijgt je automatisch in een goed humeur?

Heb je ook een favoriete depri nummer om jezelf eens vijf minuten in zelfmedelijden te wentelen?

Wat is je sterrenbeeld?

Slaap je in een pyjama?

Je bent aan't wandelen en aan de overkant van de straat zie je hoe een stuk krapuul de handtas uit een oud vrouwtje haar handen rukt en hij komt jouw kant uit gespurt met de handtas nog in zijn grijpgrage vingers.. Wat doe je?
 
Terug
Bovenaan