Vragenvuur Vragenvuur: Strijkijzer

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Omwille van de kerstfeesten was er afgelopen vrijdag geen vragenvuur, maar uitstel is gelukkig geen afstel. Nog nooit was men zo blij om een @Strijkijzer te krijgen als kerstcadeau als nu!

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
Samenwonend in huurapp met vriendin
Wat doe je van studies/werk?
Technisch tekenaar / freelance fotograaf
Wat zijn je hobbies?
Tekenen, futsal, fotografie, snowboarden, gamen, fietsen, hiken, geocaching, events organiseren voor BG


Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Waar kan je je irrationeel hard in opjagen?

-Je gaat graag creatief aan de slag om zelf mooie dingen te maken. Uit die liefde voor esthetica/het "Schone" zich ook in meer materiële zaken, zoals merkkledij of design interieurstukken? Als prijs geen bezwaar was, welk kunstwerk zou je dan stante pede kopen om in je woonst een speciaal plekje te geven?

-Wat is je favoriete gerecht om op restaurant te eten, en welk gerecht kan je zelf het beste klaarmaken?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Hoe ben je ooit gestart met het organiseren van events, want het ligt niet in lijn met je beroepskeuze? Doe je dat buiten BG ook nog voor andere organisaties?
 
- Wat zijn je meest memorabele GC's, zowel positief als negatief?
- Welke GC's staan op je verlanglijstje?
- Welke tools heb je altijd mee in je rugzak?
- Hoeveel TB's heb je en hoeveel km's hebben ze op de teller?
 
- Wat zijn je meest memorabele GC's, zowel positief als negatief?
- Welke GC's staan op je verlanglijstje?
- Welke tools heb je altijd mee in je rugzak?
- Hoeveel TB's heb je en hoeveel km's hebben ze op de teller?
hoeveel terrabyte heb je en hoeveel km's hebben ze op de teller? sinds wanneer rekenen ze dat in km?

nee serieus, ik weet dat de vragen voor SI zijn, maar kan je aub zeggen wat TB is? GC heb ik ondertussen al zelf ontdekt door naar de hobby te kijken.
 
samengesteld woord track en bles
(komt eigenlijk van Travel Bug wat de meest populaire trackable is, heb in al die jaren nog nooit een TC (travel coin) gezien zelfs :thinking: )

Handig lijstje voor de rest van de afkortingen die ge nog gaat tegenkomen :D (TFTC, FTF/STF/TTF, GZ, D/T, DNF, ...)

GEOCACHING FOR LIFE YO :scream:

</reclame>

Terug naar strijkijzer :unsure:
 
Mijn eerste vragen:

-Waar kan je je irrationeel hard in opjagen?

-Je gaat graag creatief aan de slag om zelf mooie dingen te maken. Uit die liefde voor esthetica/het "Schone" zich ook in meer materiële zaken, zoals merkkledij of design interieurstukken? Als prijs geen bezwaar was, welk kunstwerk zou je dan stante pede kopen om in je woonst een speciaal plekje te geven?

-Wat is je favoriete gerecht om op restaurant te eten, en welk gerecht kan je zelf het beste klaarmaken?
- Ik telefoneer niet graag, dus jaag ik me er altijd in op als ik weet dat ik in nabije toekomst naar iemand moet bellen.

- Nee, ik koop zeker geen designer merken of iets in die aard. Denk zelfs dat het grootste deel van mijn inboedel gekregen is en/of van de kringloop winkel komt. Kunstwerk geen flauw idee, kunnen we dat geld niet doneren aan de KOTK loop ofzo :unsure: Mss kom ik morgen ofzo nog op een idee :unsure:

- Ik ga weinig op restaurant maar een pasta pesto bij een goeie Italiaan vind ik wel erg lekker.
Ik bak meer dan dat ik kook, maar voor seitan hotdogs gebruik ik altijd dit recept en die zijn wel superlekker.
Ga je bij geocatching enkel op zoek of plaats je er ook zelf?
Ik zou graag zelf eens een route plaatsen maar nog niet aan toegekomen. Tot nu toe dus enkel zoeken (al staat het nu wel op een iets lager pitje).

Hoe ben je ooit gestart met het organiseren van events, want het ligt niet in lijn met je beroepskeuze? Doe je dat buiten BG ook nog voor andere organisaties?
Goh, mijn beroepskeuze is zeker met een korrel zout te nemen (technisch tekenaar). Ben daar eigenlijk wat op uitgekeken. Voor BeyondGaming heb ik eigenlijk nooit echt iets georganiseerd buiten enkele fietstochten. Maar ik merk wel dat ik het graag doe. Online iets organiseren is wel net dat beetje makkelijker dan in real life natuurlijk. Ik organiseer ook voornamelijk dingen die mezelf ook interesseren maar 't is wel plezant en de crew is ook gewoon een toffe bende :)

vanwaar uw liefde voor strijkijzers?
Wie zegt dat er liefde is? :unsure:
Wat vindt ge van het stomen van kleren?
Stom.
Gewoon strijkijzer of stoomstrijkijzer?

Als geld geen probleem zou zijn, wat voor evenement zou je voor BG organiseren?
- Gewoon.

- Een Beyond Festival zou wel cool zijn. 3 dagen, 3 podia, 100 artiesten, een zatte @Booka Shade en een heuse lan party.
Hoe hard heb je al overwogen om je postverbod terug af te kopen?
Postverbod?

(voor het juiste bedrag kan er wel een permban voor @Loser geregeld worden) :unsure:
Een klassieker: welk kleur heeft uw strijkijzer?
Zie avatar.
Al eens contact gehad met bG'ers in real life, dus strikt genomen buiten de 9lives-periode?
Nog niet, maar hopelijk komt het er volgend jaar eens van :D
Als je een strijkijzer was. Welk model en merk zou je zijn?
Zie avatar.
- Wat zijn je meest memorabele GC's, zowel positief als negatief?
- Welke GC's staan op je verlanglijstje?
- Welke tools heb je altijd mee in je rugzak?
- Hoeveel TB's heb je en hoeveel km's hebben ze op de teller?
- Goh, memorabel. Op mijn fietsreis doorheen Noorwegen en Finland zo wel hele leuke plekjes ontdekt. Moeilijk om er de beste uit te pikken. Negatief, gohja, natte boekjes, kapotte doosjes of gewoon op plaatsen vol afval, maar als ik dat dan zie, loop ik meteen verder. Niet echt iets negatief verder. Een paar minder leuke wandelingen mss, maar we hebben dan toch bewogen die dag, allez :unsure:
- Niets specifieks, vooral de wandelingen doe ik, dus meestal ergens GC wandelingen in de buurt tot nu toe (nog veel te doen).
- Powerbank, fles water, mijn schetsboek, camera
- Als ik op mijn profiel kijk, zie ik 2 staan maar dacht dat het er 3 waren :unsure: Ik zie het aantal km's wel niet staan. Eentje was een kerst travelbug die ik opgepikt had in Tromso. Er dan helemaal mee naar Rovaniemi gefietst en daar bij de (echte :unsure: ) kerstman in een geocache gedropt (was een kerst TB die zo dicht mogelijk bij de kerstman moest zijn) dus dat was wel cool.
Kraam jij vaak wartaal uit @Strijkijzer? Of vanwaar de naam?
wartaal was de naam die ik enkel op 9lives/begin van BG gebruikte (geen idee meer hoe ik erop kwam). Bij online gaming eigenlijk altijd Strijkijzer. Ik denk dat ik met een maat ooit voor de grap 2 accounts op League Of Legends had gemaakt en ik noemde Strijkijzer en hij Strijkplank. Hij speelt wel niets meer, maar bij mij is die game naam blijven plakken.
 
Terug
Bovenaan