Vragenvuur Vragenvuur: Biljart

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Wat vliegt de tijd snel als alle dagen zoveel op elkaar lijken.

Gelukkig hebben we nog het vragenvuur om de sleur wat te doorbreken, met deze keer @Biljart aan het stuur!

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?

ik ben van de Gentse regio, geboren en getogen. Na het verlaten van de ouderlijke woonst ben ik in dezelfde regio gebleven.
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
tot anderhalf jaar terug een relatie gehad van 3 jaar, maar deze is op de klippen gelopen. Geen kinderen.
Wat doe je van studies/werk?
Na een omzwerving van TEW naar Rechten, alsnog de studie bedrijfsmanagement tot een goed einde gebracht.
Studeren was niet mijn ding.
Werkzaam in financiële sector, teamleader van 14 collega’s.
Wat zijn je hobbies?
Hobbies zijn beurs, minivoetbal en recent bos gekocht waar ik nog wat werk aan ga hebben.

Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Wat zijn je plannen met het bos dat je hebt gekocht?
-Indien er geen corona was, wat voor teambuilding zou je dan graag eens organiseren?
-Met welk kerstcadeau zou iemand jou ongelofelijk gelukkig kunnen maken?
 
Hoe groot is je bos, was het duur? In de buurt van je huis of eerder verder weg. En zoals al gevraagd, plannen mee?
 
Hoe groot is je bos, was het duur? In de buurt van je huis of eerder verder weg. En zoals al gevraagd, plannen mee?

Ik had steeds de droom om een bos te hebben, ik kan echt tot rust komen tussen de bomen. Eenvoudigweg de bosgeur, het groen, daar kan ik echt van genieten.
En de effectieve aankoop is maar twee weken terug gebeurd.

Het is 28.000m2, ik heb er 15000 eur voor betaald. Ik ga eerlijk zijn ik heb niet ingezeten met de prijs dus geen idee of ik duur betaald heb of niet. Het gevoel zat goed.
Momenteel is de beplanting dat alle bomen zo goed als allemaal in rijen staan, om te kappen.
Bedoeling is deel te kappen om te zorgen voor meer mix van soorten, ondergroei en na een soort van boost-start het gewoon zijn ding te laten doen.
Er loopt ook een gracht door die door de vorige eigenaar net niet gedempt werd, deze wil ik opnieuw uitdiepen.
En me vooral goed inlezen en kijken waar ik terecht kan voor eventuele subsidies.

Helaas is het niet aan mijn huis gelegen. Op 5km, dus ik neem de fiets ernaar toe.
 
!

Mijn eerste vragen:

-Wat zijn je plannen met het bos dat je hebt gekocht?
-Indien er geen corona was, wat voor teambuilding zou je dan graag eens organiseren?
-Met welk kerstcadeau zou iemand jou ongelofelijk gelukkig kunnen maken?


Ik had ze niet gezien :p

- bos: zie hoger

- teambuilding: graag eens gaan wandelen in Eifelgebied, drie dagen, basic. Zoals met een school vroeger.
Of paintballen. Lijkt me ook supertof met de groep.

- kerstcadeau: hm, dat is een lastige, we hebben nooit de traditie gehad van kerstcadeau’s, meestal waren het functionele cadeaus genre kousen, iets voor school, dat heeft mijn idee daarover wel gevormd.
Maar wat ik zelf wil kopen en dus zeker een goed cadeau zou zijn is een electrische fiets. Iets betaalbaarder als cadeau is de laatste serie Vatgerijpt van brouwerij Hertogjan. Maar deze is steeds zo snel uitverkocht.
 
Zalig een bos. Eigenlijk valt dat ook nog mee van prijs . Ik dacht dat dat pakken meer kostte.

Wat zijn de regels waar je je moet aan houden? Mag je daar iets op zetten zoals een chaletje, boomhut, hutje, dieren, mag alles van planten (buiten cannabis en coca),..?
 
Ik had steeds de droom om een bos te hebben, ik kan echt tot rust komen tussen de bomen. Eenvoudigweg de bosgeur, het groen, daar kan ik echt van genieten.
En de effectieve aankoop is maar twee weken terug gebeurd.

Het is 28.000m2, ik heb er 15000 eur voor betaald. Ik ga eerlijk zijn ik heb niet ingezeten met de prijs dus geen idee of ik duur betaald heb of niet. Het gevoel zat goed.
Momenteel is de beplanting dat alle bomen zo goed als allemaal in rijen staan, om te kappen.
Bedoeling is deel te kappen om te zorgen voor meer mix van soorten, ondergroei en na een soort van boost-start het gewoon zijn ding te laten doen.
Er loopt ook een gracht door die door de vorige eigenaar net niet gedempt werd, deze wil ik opnieuw uitdiepen.
En me vooral goed inlezen en kijken waar ik terecht kan voor eventuele subsidies.

Helaas is het niet aan mijn huis gelegen. Op 5km, dus ik neem de fiets ernaar toe.
Lijkt me eigenlijk goedkoop voor 2.8 Hectare, zeker omdat je zegt uit de regio rond Gent te zijn had ik duurder verwacht. Nice!
 
Zalig een bos. Eigenlijk valt dat ook nog mee van prijs . Ik dacht dat dat pakken meer kostte.

Wat zijn de regels waar je je moet aan houden? Mag je daar iets op zetten zoals een chaletje, boomhut, hutje, dieren, mag alles van planten (buiten cannabis en coca),..?
Er stond nu een caravan op, die wordt weggehaald.
Neen, er mag niks staan, schuilhutje wel.

Ik vind dat zulke kleine bosjes miskend zijn.
Komt helemaal goed ^^
 
Hoe tof is dat niet zeg, uw eigen bos.

Tentje opslaan en kamperen. En niemand die moet zagen over wildkamperen, 't is uw bos godverdomme.

Edit: of moogt ge niet zomaar alles doen ondanks het uw bos is? :unsure:
 
- Hoelang zit je al op 9lives/BeyondGaming en wat heeft je naar ons gebracht?
- Je mag één ding veranderen aan het forum. Wat?
- Je mag naar eender welk moment terugkeren in de geschiedenis in de hoedanigheid die jij wilt (bijvoorbeeld naar de bouw van de piramides, als werkopzichter). Naar welk moment ga je terug, en waarom?
- Wat is je favoriete televisieserie?
- Naar het bos gaan, televisie kijken (streamen telt ook!), seks, frieten. Zet op volgorde! Eentje mag je nog elke dag doen, eentje om de 3 maanden, eentje om de 3 jaar en eentje nooit meer.
 
En eigen bos is inderdaad allemaal wel tof maar ge moet het onderhouden ook... Mijn ma had een bos maar verkocht aan de gemeente na ettelijke jaren. Nu heeft ze nog een 'bos' in den tuin ( eerst stuk gazon en dan stuk bos van 1 hectare ongeveer ), Vroeger zat ik daar maandelijks in op te kuisen, nu nog een paar keer per jaar en het is eraan te merken...
 
Dus je koopt een stukje bos uit een groter geheel? Of is dat eerder een lap grond met wat bomen erop?
Ik was zelf ook iets aan het plannen. Eerder dan bvb landbouwgrond kopen en daarop bomen planten (indien dat mag)
 
Was die foto echt? En indien ja, hoe groot ben je? 😏

All Jokes aside:
- waar word je woest van?
- waar word je zen van?
- waarvoor mag men je absoluut wakker maken? Buiten seks.
 
- Hoelang zit je al op 9lives/BeyondGaming en wat heeft je naar ons gebracht?
- Je mag één ding veranderen aan het forum. Wat?
- Je mag naar eender welk moment terugkeren in de geschiedenis in de hoedanigheid die jij wilt (bijvoorbeeld naar de bouw van de piramides, als werkopzichter). Naar welk moment ga je terug, en waarom?
- Wat is je favoriete televisieserie?
- Naar het bos gaan, televisie kijken (streamen telt ook!), seks, frieten. Zet op volgorde! Eentje mag je nog elke dag doen, eentje om de 3 maanden, eentje om de 3 jaar en eentje nooit meer.

- ik zat voordien denk ik 2 jaar op 9lives en dan nu sinds BG. Hoe ik hierop gekomen ben was door Google omdat ik op zoek was naar lonen, dus zo op de loonthread terecht gekomen.

- wat ik zou veranderen aan dit forum: ik vind het een heel volledig forum met zeer veel (vak)bekwame mensen op.
Wat ik anders zou willen, ik kan eerlijk waar niet echt iets bedenken. Het zit heel goed in elkaar en dat meen ik wel.
Zeker in tijden waar fora wat op de retour zijn, chapeau.

- hele leuke vraag ! Sowieso naar de tijd van de piraterij. Ik ben gefascineerd door schepen (geen hobby, maar het fascineert me).
Gewoon als piraat. Leven zonder geschreven regels, maar wel ongeschreven regels. En echt nog zo goed als onontgonnen gebieden ontdekken.

- favoriete serie : de collega’s. Een hele eenvoudige serie die ik ontdekt heb op vrtnu, maar zo leuk om die verschillende karakters te zien, met veel waarheid in.
En ook fascinerend hoe men eigenlijk vroeger met heel beperkte middelen (bijna nooit op locatie) toch een heel onderhoudende serie kon maken.

- in volgorde: seks/bos/televeisie/frieten
 
Terug
Bovenaan