Vragenvuur Vragenvuur: cege

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
In dit nieuwste vragenvuur kunnen jullie onze tech- en tuinsavant @cege op de grill leggen.

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?

Geboren in West Vlaanderen maar ondertussen al bijna 20y weg daar.
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
Samenwonend en 2 kinders
Wat doe je van studies/werk?
Ik werk in een multinational die vanalles doet in de tech space (labo machines, services, onderhoud, consumables...). Ik werk daar in een kleine software afdeling die software maakt die biotech producten data analyseert.
Wat zijn je hobbies?
Hobbes zijn kinderen entertainen en in de (moes)tuin werken.
Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Welk beroep wou je als kind later graag beoefenen?
-Zijn er dingen die je in je leven mist die niet met geld te koop zijn?
-Mocht het Belgisch klimaat geen factor zijn, wat zou je dan graag zelf in je moestuin telen dat je nu niet kan?
 
Mochten posters die veel met je in discussie gaan op het forum je in het echt ontmoeten, wat zou hen dan het meest verrassen aan jou?
 
Dat ik in real life veel gematigder en bescheidener ben dan hier op het forum.
 
Je zegt dat je meer tijd mist in je leven. Zou je het dan overwegen om op professioneel vlak een stapje terug te nemen door bv. halftijds of 4/5 te gaan werken?

Wat staat er op je bucket list?
 
Je zegt dat je meer tijd mist in je leven. Zou je het dan overwegen om op professioneel vlak een stapje terug te nemen door bv. halftijds of 4/5 te gaan werken?

Wat staat er op je bucket list?
De huidige job is moeilijk in 4/5 te doen. Maar het tijdsprobleem is vooral dat het leven zo rap vooruit gaat. 4/5 zou niet veel oplossen.

Ik ga er in de zomer wel 4 - 6 weken tussenuit!

De GR5 of andere lange route paden met de kids staat hoog op de bucket list. Nu zijn ze nog te klein. Hopelijk ben ik niet kapot als de kids groot genoeg zijn.
 
Wat staat er op de planning in de zomervakantie? Gaan jullie met het gezin op reis?

Hoe zag jouw eigen vrije tijd/hobbies als tiener eruit?
 
Wat staat er op de planning in de zomervakantie? Gaan jullie met het gezin op reis?
Gezinsvakantie naar de bergen.

En ik heb ook nog een week verlof alleen met de kinderen. En nog een week kinderen bij de ouders droppen en verlof met de madam alleen.

Hoe zag jouw eigen vrije tijd/hobbies als tiener eruit?

Heel veel sport. 3x trainen per week en meestal wedstrijd op zaterdag.

En de usual stuff, cinema, counterstrike, age if empires, en films downloaden en kijken. En wat prutsen op een computer.
 
In wat voor gezin ben je opgegroeid?

Hoe heb je je vrouw ontmoet?

Je wordt Minister van Verandering in dit land. Wat zouden je belangrijkste thema's of projecten zijn?
 
In wat voor gezin ben je opgegroeid?
Niks speciaal. Vader ging echt werken en moeder in onderwijs :censored: :fingerguns:

Mijn pa was laat thuis typisch.

Er was niks tekort, maar foliekes waren er typisch niet.

Hoe heb je je vrouw ontmoet?
Internet

Je wordt Minister van Verandering in dit land. Wat zouden je belangrijkste thema's of projecten zijn?
Activering van de bevolking en dat begrotingstekort gidverdikke. Vet knippen van de overheid
 
Terug
Bovenaan