Vragenvuur Vragenvuur: Soeplepel

Welk liedje krijgt je automatisch in een goed humeur?

Heb je ook een favoriete depri nummer om jezelf eens vijf minuten in zelfmedelijden te wentelen?


Beetje story of my life 🙃

You look at me like I'm someone
You only need when it goes wrong
But you look at him like he's your missing piece
And, darling, I wish it was me
The music fades, the lights come on
And I just want to take you home
But you whisper to him that you're ready to leave
And, darling, I wish it was me


Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok

Slaap je in een pyjama?
Boxershort :unsure:

Je bent aan't wandelen en aan de overkant van de straat zie je hoe een stuk krapuul de handtas uit een oud vrouwtje haar handen rukt en hij komt jouw kant uit gespurt met de handtas nog in zijn grijpgrage vingers.. Wat doe je?
Ik vraag om de winst te delen :unsure: Nee ik denk dat ik, zonder nadenken over eigen risico, alles er aan doe om hem te pakken. Ik word nogal agressief als ik zo'n laffe daden zie
 
@MiniJeffrey en @Soeplepel deze avond...



-vanwaar de naam Soeplepel?
Ooit als kind toen ik nog redelijk veel gamede, had ik nickname nodig. Een trip door de keuken bracht mij op ideeën 🥄

-op wat voor type mannnen val je?
Degene die'k niet kan krijgen en hetero zijn 🥹 en meestal fit/gespierd

-heb je vaste skincare routine en zo ja, welke is dat?

Ik heb tijdje nivea masker gebruikt, daarna scrub in de douche en een fresh face wash product. Daarna dagcrème maar tis allemaal op en te lui/cheap geweest om bij te kopen 🙃 't was ook allemaal nivea dus misschien keer iets anders proberen
 
Hoe was het uit de kast komen voor jou?
Ik ben niet uit de kast eigenlijk, hoewel dichte vrienden mijn avonturen wel weten.. mijn ouders zeggen ook meestal "als ge een vriendin, of vriend, hebt"..

Ik wil ook niet uit de kast komen, ze zullen wel zien met wat ik naar huis kom 🙃
 
Ik ben niet uit de kast eigenlijk, hoewel dichte vrienden mijn avonturen wel weten.. mijn ouders zeggen ook meestal "als ge een vriendin, of vriend, hebt"..

Ik wil ook niet uit de kast komen, ze zullen wel zien met wat ik naar huis kom 🙃
Dat lijkt me enorm zwaar om zo een halve schijn op te houden.
Omdat je de confrontatie nog niet aan durft met mogelijke negatieve reacties? Of omdat je er zelf nog niet volledig aan uit bent/bi bent?
 
Dat lijkt me enorm zwaar om zo een halve schijn op te houden.
Omdat je de confrontatie nog niet aan durft met mogelijke negatieve reacties? Of omdat je er zelf nog niet volledig aan uit bent/bi bent?
Ik denk dat niemand van de familie of vrienden er iets op tegen zou hebben, en het ergens wel vermoeden, maar ik weet idd zelf niet of ik een relatie met een gast wil, zo wat fun hier en daar maar een relatie voor heel mijn leven zie ik gelijk minder zitten dan bv met een meisje
 
Ik ben niet uit de kast eigenlijk, hoewel dichte vrienden mijn avonturen wel weten.. mijn ouders zeggen ook meestal "als ge een vriendin, of vriend, hebt"..

Ik wil ook niet uit de kast komen, ze zullen wel zien met wat ik naar huis kom 🙃
Geen zorgen, ze zullen me graag hebben.

Maar als ik één tip mag geven: kom niet plots toe met ne gast als ge niet officieel uit de kast zijt. Voor de ouders is dat meestal al awkward, maar voor uw lief des te meer dan. :D
 
Laatst bewerkt:
Geen zorgen, ze zullen me graag hebben.

Maar als ik één tip mag geven: kom niet plots toe met ne gast als ge niet officieel uit de kast zijt. Voor de ouders is dat meestal al awkward, maar voor uw lief des te meer dan. :D
Kging nu ook nie plots aan de deur staan haha, 'k zou het gewoon zeggen da'k een vriend heb en da ist🙃
 
Had je een ultieme held in je kinderjaren?

Wat had kleine soeplepel als kind later willen worden als grote soeplepel?
Heb altijd iets in de IT willen doen, was veel met websites bezig maar eigenlijk last minute op't einde van middelbaar gekozen voor een IT richting. Maar zanger wou ik ook worden 😄

Had geen held denk ik 🤔
 
Terug
Bovenaan