Vragenvuur Vragenvuur: Wannez

Voor mij is het Wannuz hoor.:unsure:


Dus Wannuz, ben je tevreden met je baantje?
Zo niet, wat zou je wel graag willen doen?
Stel je krijgt een gigagrote blok (100kg) boetseerklei, wat zou je ermee doen?
Wie/wat zou je eruit maken en waarom?
Hoe ziet de ideale vrouw eruit voor jou?
Zowel innerlijk als uiterlijk...
Stel je bent baas over de hele wereld, wat zou je veranderen en in welke volgorde?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij is het Wannuz hoor.:unsure:


Dus Wannuz, ben je tevreden met je baantje?
Zo niet, wat zou je wel graag willen doen?
Stel je krijgt een gigagrote blok (100kg) boetseerklei, wat zou je ermee doen?
Wie/wat zou je eruit maken en waarom?
Hoe ziet de ideale vrouw eruit voor jou?
Zowel innerlijk als uiterlijk...
Stel je bent baas over de hele wereld, wat zou je veranderen en in welke volgorde?
Die laatste vraag wil hij niet beantwoorden heb ik gemerkt. :(
 
Voor mij is het Wannuz hoor.:unsure:


Dus Wannuz, ben je tevreden met je baantje?
Ja ondertussen wel. Een voor mij ideale combinatie tussen analyseren (met inhoud bezig zijn, begrijpen waarom) en bestaande processen verbeteren in een heel breed netwerk binnen het bedrijf en met een goeie balans tussen werken op kantoor (of thuis) en korte business trips. Dat laatste is ook wel maar alleen mogelijk dankzij flexibiliteit die m’n ex en haar ouders tonen om co ouderschap aan te passen indien nodig.

Ik heb een wat atypisch traject gevolgd binnen de firma met enkele keren geluk gehad om op het juiste moment kansen te krijgen en ben daar heel blij/dankbaar voor.
M’n vorige job (bij dezelfde werkgever) bleek totaal geen match (te veel aansturen, te weinig met inhoud bezig zijn) dus ook daar heel dankbaar voor dat ik nog een kans kreeg in deze job.
Zo niet, wat zou je wel graag willen doen?
Hoewel niet van toepassing, lijkt de wegpolitie me nog wel iets voor mij. Veel met auto rijden en terwijl wat (extreme) overtredingen vaststellen. Maar da’s zonder enige kennis van zaken en notie van hoe afstompend het papierwerk en de zoveelste overladen truck wsl is.
Stel je krijgt een gigagrote blok (100kg) boetseerklei, wat zou je ermee doen?
Goh 100 kg is niet zo heeeeel groot; met de densiteit van boetseerbare natte klei is dat slechts 50 liter. 🤓 Maar ik zou er waarschijnlijk (bak) steentjes van maken en daarmee met m’n kinderen een kasteel met geheime gangen mee bouwen.
Wie/wat zou je eruit maken en waarom?
Waarom omdat ik mijn beperkingen erken mbt creativiteit/talent om er een echt boetseerwerk van te maken. En omdat ik wellicht in de gevangenis beland indien ik er ballen van rol, laat uitharden en daar iemand mee stenig. :unsure:
Hoe ziet de ideale vrouw eruit voor jou?
Kazig antwoord: zoals m’n vriendin 😍🤓
Zowel innerlijk als uiterlijk...
Algemener: er moeten hoeken af zijn. Maar het hoeven geen ballen meer te zijn waar geen enkele hoek meer aan zit. Enige verantwoordelijkheidszin vind ik wel prettig en ik knap heel snel af op leugens (ook om “bestwil”).
Uiterlijk nooit een specifiek type of vereisten gehad. Als uiterlijke aantrekking er nog is na post nut clarity, is dat al geen bezwaar.
Maar als de puberale verliefdheid er niet is, begin ik er sowieso niet meer aan.
Stel je bent baas over de hele wereld, wat zou je veranderen en in welke volgorde?
Hoewel coldplayke denkt dat ik niet wil antwoorden, is dit iets waar ik nog steeds over nadenk. Overnemen van een collega die ontslag gaf en andere collega die ziek is en tussendoor nog mijn week met de kindjes (en m’n normale job) helpt daar voorlopig niet bij. Het is sowieso niet iets waar ik parate ideeen over heb, obviously 🤓
 
Zou het je storen dat een Japanner je naam waarschijnlijk zou uitspreken als 'WAN-NEZ-ZUU'? :sneaky:
Hoegenaamd niet! In een vorige job regelmatig contact gehad met Japanse collega’s en in e-mail communicatie gebruikten die altijd “SAN” in de aanspreking, wat er in combinatie met mijn naam heel bizar uitziet 🤓
 
Ja ondertussen wel. Een voor mij ideale combinatie tussen analyseren (met inhoud bezig zijn, begrijpen waarom) en bestaande processen verbeteren in een heel breed netwerk binnen het bedrijf en met een goeie balans tussen werken op kantoor (of thuis) en korte business trips. Dat laatste is ook wel maar alleen mogelijk dankzij flexibiliteit die m’n ex en haar ouders tonen om co ouderschap aan te passen indien nodig.

Ik heb een wat atypisch traject gevolgd binnen de firma met enkele keren geluk gehad om op het juiste moment kansen te krijgen en ben daar heel blij/dankbaar voor.
M’n vorige job (bij dezelfde werkgever) bleek totaal geen match (te veel aansturen, te weinig met inhoud bezig zijn) dus ook daar heel dankbaar voor dat ik nog een kans kreeg in deze job.
Ben blij voor jou dat het uiteindelijk je ding is geworden.🤗
Hoewel niet van toepassing, lijkt de wegpolitie me nog wel iets voor mij. Veel met auto rijden en terwijl wat (extreme) overtredingen vaststellen. Maar da’s zonder enige kennis van zaken en notie van hoe afstompend het papierwerk en de zoveelste overladen truck wsl is.

Goh 100 kg is niet zo heeeeel groot; met de densiteit van boetseerbare natte klei is dat slechts 50 liter. 🤓 Maar ik zou er waarschijnlijk (bak) steentjes van maken en daarmee met m’n kinderen een kasteel met geheime gangen mee bouwen.
Offcourse.🙄
Dacht dat het effectief heul veul was haha maar is wel een leuk idee. Ik wou altijd een paddenstoel zoals die van de smurfen in mijn tuin. Ik zou dat daarmee maken haha en als ik man en kind zat ben dan ga ik in mijn paddenstoel wonen.😍
Waarom omdat ik mijn beperkingen erken mbt creativiteit/talent om er een echt boetseerwerk van te maken. En omdat ik wellicht in de gevangenis beland indien ik er ballen van rol, laat uitharden en daar iemand mee stenig.
:laugh:
Kazig antwoord: zoals m’n vriendin 😍🤓

Algemener: er moeten hoeken af zijn. Maar het hoeven geen ballen meer te zijn waar geen enkele hoek meer aan zit. Enige verantwoordelijkheidszin vind ik wel prettig en ik knap heel snel af op leugens (ook om “bestwil”).
Uiterlijk nooit een specifiek type of vereisten gehad. Als uiterlijke aantrekking er nog is na post nut clarity, is dat al geen bezwaar.
Maar als de puberale verliefdheid er niet is, begin ik er sowieso niet meer aan.
Nice. Ivm je vorig antwoord op de vraag welke hoofdrolspeler je graag zou willen zijn beeld ik me in dat jij eruit ziet als die ene met zijn baard. Heb de film lang geleden al eens gezien maar ik heb nog wel een vaag beeld over de hoofdrolspelers van The Hangover.
Klopt dat beeld?
Hoewel coldplayke denkt dat ik niet wil antwoorden, is dit iets waar ik nog steeds over nadenk. Overnemen van een collega die ontslag gaf en andere collega die ziek is en tussendoor nog mijn week met de kindjes (en m’n normale job) helpt daar voorlopig niet bij. Het is sowieso niet iets waar ik parate ideeen over heb, obviously 🤓

Dan horen we het nog wel!🤗
 
Telkens ik het woord bedswants hoor, denk ik aan jouw.
no hard feelings :D

hoe noemen je kinderen.?
heb je huisdieren?
Ik ben sowieso blij dat je terug bent en neem er de bedwants graag bij. :hug:

Namen van m’n kinderen zet ik liever niet op een forum. Maar het zijn er geen die je typisch op stickers ziet als “X en Y in den otto”.

Momenteel geen huisdieren. Met m’n ex had ik een kat maar zij heeft die meegenomen.
Ooit zal ik misschien een scheper in huis nemen, maar momenteel zie ik het extra werk en verantwoordelijkheid niet zitten.
 
Terug
Bovenaan