Vragenvuur Vragenvuur: Wannez

Heb jij een blauwtje gelopen bij Mulan of heeft zij een blauwtje gelopen bij jou?

Ik zie je veel zeggen dat je graag zou doen wat je wil en meestal zijn dat van die dingen die je moeilijker kan doen eens je kinderen hebt. Zoals veel gaan feesten, verre lange reizen,..

Zoals jij graag zou leven ging het dan niet makkelijker geweest zijn had je single gebleven zonder kinderen? Of een partner gehad die dat ook wou? Of stel je die dingen uit tot je kinderen groter gaan zijn?
Tegenwoordig is het van ene kleinen op de rug en ene vooraan en hup, de wijde wereld in. Ik zie Wannez zo nog een busje opdoen en een jaar met de kinderen de wereld in, nu ze nog kleiner zijn en op school minder missen.
 
Tegenwoordig is het van ene kleinen op de rug en ene vooraan en hup, de wijde wereld in. Ik zie Wannez zo nog een busje opdoen en een jaar met de kinderen de wereld in, nu ze nog kleiner zijn en op school minder missen.
Ja maar de moeder moet daar ook nog wel mee akkoord zijn dan.
 
Favorieten pretparken?

Volleybal nog actief of enkel passief?

Van Echelpoel al int echt tegengekomen in uw jong jaren?

Kamperen met de kinderen? Is dat enkel tentje en zien of wat luxueuzer?
 
Heb jij een blauwtje gelopen bij Mulan of heeft zij een blauwtje gelopen bij jou?
Geen van beide eigenlijk. Beide vastgesteld dat “het” er niet voldoende was om praktische bezwaren te negeren/overkomen.
Ik zie je veel zeggen dat je graag zou doen wat je wil en meestal zijn dat van die dingen die je moeilijker kan doen eens je kinderen hebt. Zoals veel gaan feesten, verre lange reizen,..

Zoals jij graag zou leven ging het dan niet makkelijker geweest zijn had je single gebleven zonder kinderen? Of een partner gehad die dat ook wou? Of stel je die dingen uit tot je kinderen groter gaan zijn?
Vergeet niet dat ik 1 week op 2 geen kinderen bij mij heb he. Dat laat al heel veel feestjes of spontane (korte) reizen enzo toe. Ook heel goede “relatie” met mijn ex en ex schoonouders, wat zeker helpt om flexibele en langere periodes met en zonder de kinderen in te plannen. Klopt natuurlijk wel dat iets als transsiberische treinreis (wsl zonder de kinderen) nog niet voor direct is. Maar 3 weken Afrika zie ik over jaar of 2-3 wel gebeuren met de kinderen.

Ik heb sowieso al vrij lang gewacht met kinderen (en als mijn ex er niet zo “snel” over begonnen was, had dat waarschijnlijk nog later geweest). Achteraf bekeken, had ik zoiets als transsib beter toen al gedaan, maar toen zat ik nog in traditioneler stramien van eerst sparen/huis kopen/.. Tis pas sinds overlijden van m’n pa dat ik bewuster reageer op “mijn goesting”. Uiteraard een huizenhoog cliché maar het is wel zo dat ik me niet meer kan voorstellen dat ik geen kinderen zou hebben en ik ben heel blij dat m’n ex me dat duwtje gegeven heeft om daar toen aan te beginnen. Zelfs al is het daarna anders afgelopen dan ik me voorgesteld had.

Ik probeer zo weinig mogelijk uit te stellen en de kinderen bij zoveel mogelijk te betrekken. Maar er zijn natuurlijk nog altijd limieten.
 
Geef je geld aan straatartiesten?
Meestal niet, enkel als ik echt onder de indruk ben.
Stel, bij het uitrijden van een parking raak je perongeluk een andere auto met lichte schade tot gevolg voor die auto. Niemand heeft gezien dat je de auto geraakt hebt. Ben jij het type wat een briefje achter de ruit steekt (met je echte nummer op) of ben je snel weg?
Zelf al 2 keer “slachtoffer” geweest op een parking en 1 keer van vluchtmisdrijf na aanrijding op snelweg en da’s iets waar ik echt niet tegen kan. En zelf dus ook nooit zou doen; hoort bij de verantwoordelijkheid van met een auto te rijden.
Ben je een gentleman?
Ja, hoewel ik het uit zenuwachtigheid soms wel kan vergeten (of dat het heel stuntelig wordt)
 
Tegenwoordig is het van ene kleinen op de rug en ene vooraan en hup, de wijde wereld in. Ik zie Wannez zo nog een busje opdoen en een jaar met de kinderen de wereld in, nu ze nog kleiner zijn en op school minder missen.
Het busje klopt; campervan is m’n volgende aankoop. Maar ben te conservatief om ze langer weg te houden van school dan de vakanties 🤓
 
Favorieten pretparken?
Niks speciaal hoor, ben nog in geen exotische pretparken geweest.

In eigen land vind ik Bellewaerde een heel leuke combinatie voor de kinderen nu (dieren en attracties). Fijne sfeer en medewerkers ook. Waterpark Aqualibi (kinderen zijn allebei verzot op water).

Buitenland: eurodisney en toverland. Dit jaar eerste keer eurodisney voor de dochter. Zoontje is al eens meegeweest nog voor Corona.
Volleybal nog actief of enkel passief?
Actief maar op zeeeeer recreatief niveau. Set in de kantine is sowieso de belangrijkste (en langste).
Van Echelpoel al int echt tegengekomen in uw jong jaren?
In dezelfde volleybalploeg gespeeld en woonde op 100 meter.
Kamperen met de kinderen? Is dat enkel tentje en zien of wat luxueuzer?
Met en zonder kinderen. Afgelopen “zomer” met de tent maar owv slechte weer veel minder gedaan dan gehoopt. Dit jaar eerste keer met camper waarbij kinderen erbij zijn. Ik wil model testen met dubbel stapelbed. Als dat meevalt voor de kinderen, ga ik zo’n model kopen. Voor mezelf mag dat heeeeel basic zijn. Voor de kinderen ben ik voorlopig iets voorzichtiger. De dochter kan al eens streken hebben.
 
Uit welk gezegend jaar?
Indien Graspopganger: wat was je favoriete editie ooit?
81
Graspop ben ik nog maar enkele keren geweest; te praktisch en voor de hand liggend waarschijnlijk.
Meest memorabel voor mij was editie van 2000. Ik was toen met m’n lief aant smossen; Barbie type die nogal opviel. Ook iemand die in m’n rug kwam porren en we hebben ook wel wat bier over ons gehad (koud, dus geen pipi) maar het stoorde ons verder niet in onze activiteiten. :unsure:
De dag nadien vroeg m’n pa hoe Graspop was. En of ik de volgende keer wel kan reageren als hij in m’n rug port 👌

Verder meermaals meegekweeld bij foreigner 😎
 
Terug
Bovenaan