Vragenvuur Vragenvuur: Mulan

"Moh, mama zit daar ook op! "
Niet efficiënter om een puber weg te houden van iets dan dat mama dat ook leuk vindt 😈😈😈
Amaai nog niet. Ik ga hier ook zeggen dat papa op Kinxton zit, goed idee!!


Oooooh, simpel!
"Oh, leuk! Maar je kent papa's regels he, hij moet eerst de jongens ontmoeten. Ze zullen je dus bij papa moeten oppikken"
😈
😈
😈
En dan is het opeens niet Kinxton maar @Sylverscythe die droog +200kg deadlift en papa gewoon opvouwt. Wat dan?
 
Laatst bewerkt:
Kijk, fluiten op zich, daar vind ik zelf niets mis mee. Fluiten én achter iemand na gaan én commentaar geven genre" uwe gang wil ik wel ne keer witten zunne! "
Dat is creepy as Hell en heel beangstigend als vrouw. Als ik het zie gebeuren, ga ik er nu, als volwassen vrouw, ook iets over zeggen. Al was het maar om de aandacht van het slachtoffer af te leiden.

En ja, het charmeert meer als het een aantrekkelijke man is 😁

Laatste keer was 2 zomers geleden toen ik met de dochter op stap was, paar kerels op een terrasje en geen andere vrouw in de buurt (altijd eerst checken! 😜) dus ik heb me omgedraaid en met een kwinkslag gezegd: "ik weet dat ik een knappe dochter heb, maar is ze niet nog een beetje te jong voor jou?"
Bulderlach vanop het terras en ik kon rustig verder stappen zonder me bedreigd te voelen. Zo kan het dus ook 😉

Gebeurt het dan vaak dat je effectief commentaar krijgt en dat mannen met je meelopen/achtervolgen voor een tijdje?

Ik had het inderdaad wel puur over "nafluiten/nakijken" zonder verdere stalkerige bedoeningen.

en lol @Lint opvouwd opvouwd
 
  • Grrr
Waarderingen: Lint
Gebeurt het dan vaak dat je effectief commentaar krijgt en dat mannen met je meelopen/achtervolgen voor een tijdje?

Ik had het inderdaad wel puur over "nafluiten/nakijken" zonder verdere stalkerige bedoeningen.

en lol @Lint opvouwd opvouwd

Neen, zoals ik eerder al zei: ik ben doorsnee, geen knappe stoot die de mannen van zich af moet slaan 😜

Al ligt dat in Ronse wel anders, meermaals schaamteloos en opdringerig versierd geweest en dat voelt ècht niet fijn.
 
Kijk, fluiten op zich, daar vind ik zelf niets mis mee. Fluiten én achter iemand na gaan én commentaar geven genre" uwe gang wil ik wel ne keer witten zunne! "
Dat is creepy as Hell en heel beangstigend als vrouw. Als ik het zie gebeuren, ga ik er nu, als volwassen vrouw, ook iets over zeggen. Al was het maar om de aandacht van het slachtoffer af te leiden.

En ja, het charmeert meer als het een aantrekkelijke man is 😁

Laatste keer was 2 zomers geleden toen ik met de dochter op stap was, paar kerels op een terrasje en geen andere vrouw in de buurt (altijd eerst checken! 😜) dus ik heb me omgedraaid en met een kwinkslag gezegd: "ik weet dat ik een knappe dochter heb, maar is ze niet nog een beetje te jong voor jou?"
Bulderlach vanop het terras en ik kon rustig verder stappen zonder me bedreigd te voelen. Zo kan het dus ook 😉
Maar fluiten die mannen dan effectief of is het meer een compliment roepen?
Ik moet mij soms inhouden als ik een heel mooie vrouw zie om ze geen compliment te geven. Zonder vettige of sexuele bedoeling dan.
 
Neen, zoals ik eerder al zei: ik ben doorsnee, geen knappe stoot die de mannen van zich af moet slaan 😜

Al ligt dat in Ronse wel anders, meermaals schaamteloos en opdringerig versierd geweest en dat voelt ècht niet fijn.

Ronse is dan ook de vuilbak van Oost-Vlaanderen.

Sorry not sorry.
 
Maar fluiten die mannen dan effectief of is het meer een compliment roepen?
Ik moet mij soms inhouden als ik een heel mooie vrouw zie om ze geen compliment te geven. Zonder vettige of sexuele bedoeling dan.

Fluiten.
Wat voor compliment zou je dan roepen? Ben wel benieuwd 😁
"jouw stralende verschijning maakt mijn dag goed, juffrouw!" zou ik 2cm van gaan groeien! 😇

Van "hey, schoon wijveke, de looks hebt ge al, maar kunt ge ook goed kuisen?" word ik niet blij🤢🤮
 
Hiermee is dus bewezen dat Mulan gemaakt is van Teflon (of op z'n minst voorzien is van een industriële coating). Werkelijk niets blijft aan haar plakken!
 
Fluiten.
Wat voor compliment zou je dan roepen? Ben wel benieuwd 😁
"jouw stralende verschijning maakt mijn dag goed, juffrouw! zou ik 2cm van gaan groeien!" 😇
Uw quote stond verkeerd, FTFY (2cm is wel heel weinig) :unsure:
 
Fluiten.
Wat voor compliment zou je dan roepen? Ben wel benieuwd 😁
"jouw stralende verschijning maakt mijn dag goed, juffrouw!" zou ik 2cm van gaan groeien! 😇

Van "hey, schoon wijveke, de looks hebt ge al, maar kunt ge ook goed kuisen?" word ik niet blij🤢🤮
Goh gewoon een simpel compliment. Iets als "amai wat ben je mooi". Hopelijk maak ik dan iemands dag goed en krijg ik geen klets op mijn hoofd.
On topic. Wat wil je nog gezien hebben in je leven? Dan bedoel ik een plaats of monument of zoiets.
 
Goh gewoon een simpel compliment. Iets als "amai wat ben je mooi". Hopelijk maak ik dan iemands dag goed en krijg ik geen klets op mijn hoofd.
On topic. Wat wil je nog gezien hebben in je leven? Dan bedoel ik een plaats of monument of zoiets.

De VS doorkruisen. The Smithsonian bezoeken maar evengoed the Grand Canyon zien, in New York verzuipen tussen het volk en een pizzapunt op straat vreten maar evengoed op een back porch in Ohio genieten van het zicht op de bergen, zeker ook eens Canada passeren als we dan toch bezig zijn en van daaruit op een strand in Florida gaan liggen, al is oriëntatie niet mijn sterkste kant 😜😁
 
Goh gewoon een simpel compliment. Iets als "amai wat ben je mooi". Hopelijk maak ik dan iemands dag goed en krijg ik geen klets op mijn hoofd.
On topic. Wat wil je nog gezien hebben in je leven? Dan bedoel ik een plaats of monument of zoiets.

Ik zou eerder met een frons: "euh... Bedankt?" zeggen ipv te gaan groeien 🙈
We zullen nog wat aan je zinnetjes werken 😜
 
Terug
Bovenaan