Vragenvuur Vragenvuur: Mulan

Ik gok op Nele.
Je woont in de Vlaamse Ardennen. Welke stad verkies je: Oudenaarde of Ronse?
Je bedoelt Neeleuh dan? 🤪

Beide hebben voordelen, Ronse vind ik "groener", meer dorpsgevoel dan stadsgevoel.

Nadeel : veel meer anderstaligen én de tweetaligheid die nadelen met zich meebrengt. In een handelszaak uitsluitend ik het Frans aangesproken worden vind ik bvb ècht NOT DONE in Vlaanderen. Dat Delhaize tweetalig afficheert stoort me dan weer niet, dat Vlamingen zich dan maar moeten aanpassen stoort me wél.

Oudenaarde is dan weer veel beter qua bereikbaarheid (dichter bij de E17, veel meer treinen,...) en een veel groter aanbod aan handelszaken, scholen,... Meer stad dus wat op sommige vlakken zeker voordelen biedt.

Nadeel : dikkenekkenreputatie (nog steeds niet aan uit of die terecht is of niet) en zonder twijfel nóg meer wielerterroristen 🙈🤬👿
 
Typisch jaren 80, ik gok op Stefanie.

Waar heb je spijt van in het leven?
Wat staat op nr 1 op je bucketlist?
 
damn, `t is frustrerend om de echte naam te weten en toch een geweten te hebben die u verbiedt van het te posten... :shutup::angry:
 
Typisch jaren 80, ik gok op Stefanie.

Waar heb je spijt van in het leven?
Wat staat op nr 1 op je bucketlist?
Weinig spijt eigenlijk.
Ik ga er van uit dat elke beslissing op dat moment in mijn leven de juiste was met de info die ik toen voorhanden had.
Ik hou niet van het soort mensen die continu in het verleden leven en met gedachten als "had ik toen maar... Dan had ik nu...gehad."
Ik leef liever nu 😉

Geen echte bucketlist al zou ik geen neen zeggen tegen een volledige wereldreis met de juiste partner (die helaas ook zal moeten betalen ervoor 🤣)
 

Heerlijk maar ik gebruik liever ansjovis ipv halloumi
Bedankt voor de tip, we gaan deze komende week eens maken :)

Vind je van jezelf dat je veel veranderd bent ten opzichte van je 20 jarige zelf? Ik denk dan vooral aan waar je prioriteiten legde in je leven, op sociaal vlak, maatschappelijke visie, hobbies... Ik vermoed dat je prioriteiten met een kind erbij sowieso wel heel anders zijn dan toen, maar misschien zijn er daarnaast wel andere evoluties.
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik dol op Dag Allemaal of andere onzinnige roddelblaadjes.

Heb je al ooit gesproken met een beroemdheid? Kom je soms een bekende Vlaming tegen als je naar de supermarkt gaat oid?

Is er - qua uiterlijk - een bekende Vlaming of beroemdheid die op je lijkt?
 
Bedankt voor de tip, we gaan deze komende week eens maken :)

Vind je van jezelf dat je veel veranderd bent ten opzichte van je 20 jarige zelf? Ik denk dan vooral aan waar je prioriteiten legde in je leven, op sociaal vlak, maatschappelijke visie, hobbies... Ik vermoed dat je prioriteiten met een kind erbij sowieso wel heel anders zijn dan toen, maar misschien zijn er daarnaast wel andere evoluties.
Ik ben EXTREEM hard veranderd tegenover toen.
Ik ben veel rustiger geworden, ik was zo iemand die iedereen altijd had gehoord en gezien, willen of niet. Dansje placeren midden op straat, docenten tegenspreken en uitdagen als ik iets unfair vond en dat allemaal overgoten met een sausje van heerlijk naïef optimisme. Ik zou de wereld wel verbeteren door als opvoedster puntgave kinderen af te leveren aan de maatschappij en iedereen zou mijn enthousiasme wel oppikken en waarderen!

Niet dus... :unsure:

Ik ben rustiger én meer bitter geworden helaas. Nu ben ik tevreden met heel kleine verschilletjes. Ik ben "gedempt extravert" nu. Ik ga nog steeds met mijn kont staan schudden als ik op straat een goed liedje hoor en gekke bekken trekken naar mijn dochter en - jawel- ik zing al wandelend onbeschaamd K3 haar repertoire om 8u 🤪
Maar de wereld verbeteren zal er door mij niet meer inzitten. Een individu zijn dag opfleuren door een wildvreemde een compliment te geven, te wuiven naar de bejaarden achter het raam telkens ik te voet aan het rusthuis passeer, een deur openhouden, mijn plaats afstaan,... Dat wél nog allemaal. En dat is voldoende nu voor mij.
Maar stiekem hoop ik wel de coolste bejaarde van het rusthuis te worden 😝
 
Zelf ben ik dol op Dag Allemaal of andere onzinnige roddelblaadjes.

Heb je al ooit gesproken met een beroemdheid? Kom je soms een bekende Vlaming tegen als je naar de supermarkt gaat oid?

Is er - qua uiterlijk - een bekende Vlaming of beroemdheid die op je lijkt?
Ik ben ook een zondaar die zonder zonder gêne de Dag Allemaal leest!
Ik ben nog op tv geweest in een show met Koen Wouters, maar dichter dan 2m ben ik niet geweest bij hem.
Guillaume De Vos fitnesste vroeger waar ik ook ging en daar toch een aantal keer mee staan kletsen. Die zei na een paar keer wel (cfr bericht hierboven) "ik dacht dat je zo een aandachtzoekende fan van me was, maar ik heb je geobserveerd en eigenlijk doe jij gewoon tegen iedereen zo!" 😆Qua karakter totaal anders dan je van een bv zou verwachten, best wel een introvert in het echt.

En als er 1 bv is met wie ik zou staan te popelen om ne warme chocomelk mee te gaan drinken, is het zonder twijfel én als enige op mijn lijst: Alex Agnew! Ik hou van zijn humor (nee, niet elke grap is geweldig) én zijn uitstraling!

Qua bv-looks: neen, helaas! Ik ben 100% mainstream en moet het van mijn karakter hebben 😁
 
Terug
Bovenaan