ugar
Well-known member
Ik heb vorige en deze week gewoon de rapporten van de data van de Britse overheid van de besmettings- en hospitalisatiecijfers van de voorbije maand gelezen, en ik heb daar veel meer vertrouwen in dan de meeste andere bronnen. Die geven duidelijk aan dat mensen die niet gevaccineerd zijn en besmet waren met de deltavariant een veel hogere kans hebben om een omicronbesmetting op te lopen, en een veel hogere kans om in de kliniek te belanden. En de verschillen zijn statistisch relevant.Het is een feit dat iemand die Corona gehad heeft 9 maanden na besmetting nog steeds zeer veel antistoffen heeft. Veel meer dan iemand die gevaccineerd is, die de besmetting niet heeft opgelopen. Maar jij zult het tegendeel wel zeggen zeker.
Er worden bij een aantal dingen vragen gesteld. Ieder mens met het IQ hoger dan een goudvis beseft dat we niet weten wat de situatie eind volgend jaar gaat zijn, en hoe we daar dan moeten mee omgaan..Ik zei, dit klinkt goed, waar kan jij uit afleiden dat ik het artikel niet volledig gelezen heb?. En voor mij is het al lang duidelijk dat we Corona als een endemisch virus moeten gaan behandelen. Je gaat er mee moeten leren leven. Deze vaccinaties (booster, 4, 5de prik...), de coronapas,... Dat gaat niet blijven duren, want er komt steeds meer en meer tegenstand uit wetenschappelijke hoek, en logisch ook.
.
De besmettingen vliegen door het dak terwijl de meerderheid gevaccineerd is. De gevaccineerden krijgen omikron aan de lopende band. Die geven het aan de lopende band door, daar moet toch echt geen tekening bij gemaakt, dat ziet ge met uw eigen ogen. Daar zijn geen rapporten voor nodig.
Want als we op wereldschaal kijken, dan zien we duidelijk, al voor een hele tijd dat we in een dalende curve zitten qua dodental. Het virus wordt continu minder dodelijk. Als we deze curves al niet meer kunnen gebruiken, dan is deze discussie idd afgelopen 

dat zijn hier geen verkiezingsdebatten hé.