Eh ja... Als er genoeg sterven ist ook opgelost natuurlijk.Komt wel goed.
Uiteindelijk gaat iedere ziekenhuis overbezetting wel weer voorbij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eh ja... Als er genoeg sterven ist ook opgelost natuurlijk.Komt wel goed.
Uiteindelijk gaat iedere ziekenhuis overbezetting wel weer voorbij.
Doe dat, mss dat ze het dan ook zullen tweeten.
En die kennis over omicron en boostervaccins die is er nu wel ? Die WHO verkondigt ook alleen maar wat hun met de paplepel in de mond gegoten wordt.Heerlijk dit!
Nieuws posten van net geen 2 jaar geleden, toen de kennis over het virus zeer klein was en we het enkel moesten doen met info van de Chinese ("wij zijn altijd open over alles") overheid.
Zijn er nu echt nog mensen die naar het begin van de pandemie grijpen om hun 'gelijk' te krijgen?
Je verdient een ballon, echt.
En die kennis over omicron en boostervaccins die is er nu wel ?
Er is wel een verschil tussen kritiek krijgen en geven vanwege foute beslissingen of onnozeliteiten (De Block met haar brokkenparcours) en gewoon volledig het licht van de zon ontkennen en doen uitschijnen dat men maar gewoon wat verzint en dat vaccins niet werken zoals hierboven wordt gedaan.Er zijn toch veel kemels geschoten doorheen deze pandemie. Ik herinner mij nog goed dat het volgens Maggie De Block en Marc Van Ranst maar een griepje was en dat het veilig was om op skireis naar Oostenrijk te vertrekken. Diezelfde De Block had ook eerder al miljoenen mondmaskers laten vernietigen voor de pandemie. Vandenbroucke zijn uitspraken over het rijk van de vrijheid waren toch ook wat voorbarig.
Als politici of virologen nonsens verkondigen, dan vind ik het maar normaal dat ze daar kritiek op krijgen.
Niet specifiek tegen omicron, maar hier:Er is op dit moment naar mijn weten geen enkel wetenschappelijk bewijs wat peer-reviewed is dat aantoont dat je door vaccinatie de kans op hospitalisatie door omicron verkleint. Nul ! Dus waarom verkondigen om maar snel die spuit te gaan halen ? Ik snap er helemaal geen jota van.
The risk of being admitted to hospital for Omicron cases was lower for those who had received
2 doses of a vaccine (65% lower) compared to those who had not received any vaccination
(Table 4). The risk of being admitted to hospital for Omicron cases was lower still among those
who had received 3 doses of vaccine (81% lower).
België was eenoog in het land der blinden op dat moment.De "nul sense of urgency" is wat ik aanval.
België had op 15/10 volgens Ourworldindata 3,73% boostergevaccineerden. Toen stonden ze op de 12e plaats van 37 landen. De "slechtste" plaats die België behaalde was de 18e van 52 landen. Nu zijn we de 13e van 95 landen (waarvan 4 landen/gebieden voor ons staan met laag aantal inwoners). Over andere landen geen gegevens, maar je mag er denk ik wel vanuitgaan dat er geen zullen zijn die België voor steken.
Neen, in november hebben we het er nog over gehad dat er 1,1 miljoen mensen al voldeden aan de voorwaarden voor de booster, maar dat er nog slechts 700.000 geboosterd waren op dat moment.Op elk moment tussen je eind oktober tot half december zaten we qua aantal boosters vrij goed.
Het ging in se niet over het vervroegen van de termijnen.Je denkt toch niet dat ze naar je geklaag luisterden, hé? Ze hebben de stappen genomen nadat er wetenschappelijke consensus was om te vervroegen. Niet na je geklaag.
Wat schaadt het dan?wat wel bewezen is dat is dat 7/10 van de studies die her en der opduiken pertinent onjuiste data bevatten. Dat is het laatst wat ik erover wil zeggen. Ik heb de indruk dat men op dit moment vaak denkt: Baat het niet dan schaadt het niet. Maar dat doet het wel, alleen misschien niet in jullie geval.
Aangezien je wilcao om bronnen vroeg, kan je dan ook eens zelf aantonen waar je deze cijfers vandaan haalt?wat wel bewezen is dat is dat 7/10 van de studies die her en der opduiken pertinent onjuiste data bevatten. Dat is het laatst wat ik erover wil zeggen. Ik heb de indruk dat men op dit moment vaak denkt: Baat het niet dan schaadt het niet. Maar dat doet het wel, alleen misschien niet in jullie geval.
Aangezien je wilcao om bronnen vroeg, kan je dan ook eens zelf aantonen waar je deze cijfers vandaan haalt?
Ah, nu zijn we er.Voorbeelden genoeg
Je moet natuurlijk wat meer moeite doen want daar gooien ze je niet dagelijks mee naar de kop.Ah, nu zijn we er.
Een beetje uw eigen onderzoek doen bedoel je?Je moet natuurlijk wat meer moeite doen want daar gooien ze je niet dagelijks mee naar de kop.
Ach kom man, je post hier gewoon letterlijk filmpjes van websites die al vaak zijn betrapt op fake news, en dat is niet de eerste keer dat je dat doet.Voorbeelden genoeg
Zolang ze de cijfers van mensen die ernstige bijwerkingen hebben door de vaccins en waarbij hospitalisatie nodig is niet naast de cijfers van mensen die int ziekenhuis belanden door covid zetten wel ja.Een beetje uw eigen onderzoek doen bedoel je?
Wanneer heb ik dat dan nog gedaan ?Ach kom man, je post hier gewoon letterlijk filmpjes van websites die al vaak zijn betrapt op fake news, en dat is niet de eerste keer dat je dat doet.
Onderzoek uitgevoerd door Kathleen van K3Een beetje uw eigen onderzoek doen bedoel je?