Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was vorige vrijdag? Twas vandaag zijn eerste match sinds uw post?Toen wist ik ni dat em zoveel fouten ging maken , men excuses hahaha
kwil u gewoon gelijk geven , dan ben ik er sneller vanafDat was vorige vrijdag? Twas vandaag zijn eerste match sinds uw post?

ze zitten nog niet in de conference league héDie scrimmage![]()
Als ik straks Kompany ook maar iets over die corner hoor zeggen in de trant van uw post, dan word ik woest.
![]()
Ge staat met elf man achter uw eigen strafschopstip. Er staat twee man van Vitesse dichter bij de bal dan uw eerste verdediger, en achter uw eerste verdediger ligt een gat van vijftien meter tot uw tweede verdediger. De corner wordt kort genomen, overtal natuurlijk voor Vitesse, simpele dubbelpas en de speler van Vitesse schiet op de doel van binnen de zestien met de aansluitende verdediger van Anderlecht op twee meter.
Als ge hier over geluk of een niet bestaande corner gaat spreken, zijt ge niet mee. Dit is slechte coaching en nul spelinzicht op het veld, niks anders. Professionele ploegen en spelers trainen hier uren op in een seizoen.

Als ik straks Kompany ook maar iets over die corner hoor zeggen in de trant van uw post, dan word ik woest.

Als ge uw eigen onkunde nu ook al als geluk voor tegenstander gaat kaderen ... Er wijkt hier niets af he, uw eigen speler is gewoon niet goed genoeg in die fase? Da's precies gelijk Kompany die een dikke dikke aanval inclusief afwerking van Vitesse bij die tweede goal vandaag eventjes wegzet als geluk. Zijn hele ploeg wordt opengereten over meerdere stations en Wittek knalt die aanval mooi binnen: "mjaaa chanceke, anders hadden we gelijkgespeeld." Tja.Tel daar dan nog eens die bal op de paal van Raman, en de penalty op de deklat bij
Interessant. Misschien is onze paarswitte goedheiligman zijn meest recente goal in de JPL al vergeten? Ge weet wel, die 1-2 van Zirkzee, die "via de RUG (voet, nvdr) van 1 van de tegenspelers in doel dwarrelt, kan je toch wel van een chancegoal spreken." Om het Molemangewijs te zeggen."Maar nogmaals over dat eerste doelpunt: als je dat 20 keer probeert, dan gaat hij maar 1 keer binnen. Dat was vandaag het probleem."

Het werd stillaan tijd toch?Allee de Kompany buiten postjes op FB ent RSCA forum kan beginnen lol
Dat is toch ook niet wat je moet verwachten van Refaelov? Hij is geen leider of verdeler, hij zal zijn waarde bewijzen in een goed draaiende ploeg maar om zelf iets te forceren? Dat was hij zelf niet in zijn topperiode bij Club.Refaelov was beschamend. Ik had gedacht dat die bij Anderlecht a la Pirlo wat het spel ging verdelen zonder te lopen maar zelfs zijn passing was nergens gisteren.
Wel een heerlijk bont allegaartje, die Conference League
![]()