UEFA Conference League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerder onkunde, moest gewoon binnen.

Anyway! Partizan Belgrado als eerste uit de pot voor KAA Gent. Flora Tallinn als tweede.
Tenslotte nog Anorthosis Famagusta. Piece of cake he :D
 
Laatst bewerkt:
Eerder onkunde, moest gewoon binnen.

Anyway! Partizan Belgrado als eerste uit de pot voor KAA Gent. Flora Tallinn als tweede.
Tenslotte nog Anorthosis Famagusta. Piece of cake he :D
ja maar, dat zeiden we ook van Valerengen, RFS en Czestochowa
en toch winnen we maar de helft van die matchen. we hadden even goed niet geplaatst kunnen zijn.

in principe moeten we zo'n groep winnen. maar dan moet er wel een consistenter niveau gehaald worden.
 
Mjah Kompany heeft een paar kemels geschoten. Ploegje speelde zwak, geen enkele tactische aanpassing ondanks de noodzaak daaraan, de uitleg was weer twee keer niks en we moeten tevreden zijn met een achterhaalde oneliner. Trust de proces, de club moet groeien, maar groeit Kompany mee met de club? Voorlopig is het een tactische nul en zijn spelers zien er noch tevreden uit, noch onder de indruk van Vince the Prince.

Dimata zijn kritiek loog er ook niet om. Gejank van een ontevreden speler, maar ik vind wel dat ge de uitspraken op het veld kan zien bij momenten. Geen input van de spelers, fake Guardiola tactisch genie actje, spelers hebben geen voeling met de trainer... Er gaat daar toch een kritische ziel eens met Kompany moeten praten om het proces weer wat aan te wakkeren want het is nu weer huilen met de pet op, hakken over de sloot en de eerste teleurstelling is al een feit. En een financiële aderlating bovendien.

Hopelijk gaat hij tijdens de interland break even op stage bij Guardiola om de zaken wat beter te snappen. Want hij was vandeweek weer aan het melken hoeveel Guardiola hem heeft bijgebracht op voetbalvlak, maar vooralsnog kan ik niet veel merken van die immense groei van Vince zijn voetbalbrein. Heel veel laten merken alsof hij veel weet en zeer weinig daadwerkelijk tonen. Dat mag eens ne keer gebeuren als ge ontmaagd wordt, maar na 100+ potten als trainer mag ge wel eens wat beter uit de verf komen.
 
ja maar, dat zeiden we ook van Valerengen, RFS en Czestochowa
en toch winnen we maar de helft van die matchen. we hadden even goed niet geplaatst kunnen zijn.

in principe moeten we zo'n groep winnen. maar dan moet er wel een consistenter niveau gehaald worden.
In money time stond Gent er wel gisteren dus... We zullen zien he :)
 
Ik snap wel niet zo goed waarom Anderlecht tegen Vitesse kan spelen in de voorronde, als je dan ziet welke ploegen er het tornooi wel halen. Als UEFA heb je toch liefst beide ploegen erbij tegenover ploegen uit die 2 laatste potten?
 
Meteen alle uithoeken van Europa voor Gent.
goh, kon nog veel erger he: Qarabag, Maccabi Haifa, Armenië, een Kazachse club die aan de Chinese grens ligt,...
best tevreden eigenlijk met Cyprus, Servie en Estland
edit: Basel moet dus tegen Qarabag en die Kazachse club. Leuk is anders
 
Mjah Kompany heeft een paar kemels geschoten. Ploegje speelde zwak, geen enkele tactische aanpassing ondanks de noodzaak daaraan, de uitleg was weer twee keer niks en we moeten tevreden zijn met een achterhaalde oneliner. Trust de proces, de club moet groeien, maar groeit Kompany mee met de club? Voorlopig is het een tactische nul en zijn spelers zien er noch tevreden uit, noch onder de indruk van Vince the Prince.

Dimata zijn kritiek loog er ook niet om. Gejank van een ontevreden speler, maar ik vind wel dat ge de uitspraken op het veld kan zien bij momenten. Geen input van de spelers, fake Guardiola tactisch genie actje, spelers hebben geen voeling met de trainer... Er gaat daar toch een kritische ziel eens met Kompany moeten praten om het proces weer wat aan te wakkeren want het is nu weer huilen met de pet op, hakken over de sloot en de eerste teleurstelling is al een feit. En een financiële aderlating bovendien.

Hopelijk gaat hij tijdens de interland break even op stage bij Guardiola om de zaken wat beter te snappen. Want hij was vandeweek weer aan het melken hoeveel Guardiola hem heeft bijgebracht op voetbalvlak, maar vooralsnog kan ik niet veel merken van die immense groei van Vince zijn voetbalbrein. Heel veel laten merken alsof hij veel weet en zeer weinig daadwerkelijk tonen. Dat mag eens ne keer gebeuren als ge ontmaagd wordt, maar na 100+ potten als trainer mag ge wel eens wat beter uit de verf komen.
De Guardiola /Kompany …. Zucht .
Dat mag toch ook gaan stoppen ze .
Ik heb ook veel geleerd van mene leraar juwelenopleiding , maar ik kon ook ni veel toen ik op mezelf ging beginnen .
Hetzelfde met Vinny
 
De Guardiola /Kompany …. Zucht .
Dat mag toch ook gaan stoppen ze .
Ik heb ook veel geleerd van mene leraar juwelenopleiding , maar ik kon ook ni veel toen ik op mezelf ging beginnen .
Hetzelfde met Vinny
Misschien moet Vinny dan stoppen met de spiegeling zelf op te roepen. Hij heeft deze week nog zitten memmen hoe Guardiola zijn ogen heeft opengedaan. Elke match staat hij daar gelijk ne opgezette pladijs te kijken naar zijn ploeg die maar wat staat te rommelen als een bende duveltjes. Op geen enkele moment komt daar een vlam in de pan of een succesvolle tactische ingreep. Voorlopig kan hij enkel zijn kop even goed scheren als Guardiola en voor de rest is het drie keer niks.

Hij is gewoon kut bezig, klaar. Het heeft geen zin om daar rond te lullen. Kompany is een van de slechtste coaches van de Belgische competitie. Ik kan een natte gazet naar Anderlecht gooien die hetzelfde van resultaten kan halen met die kern. Als Kompany tegen de winterstop de ploeg niet op de rails krijgt is hij gefaald op elk vlak en mag hij zich gaan bewijzen bij Waasland-Beveren ofzo. En zelfs als hij het eindelijk kan doen werken is het na godverdomme 3 jaar. Dan was hij beter 3 jaar assistent geweest van een deftige coach want hij heeft duidelijk niet genoeg geleerd.

Ge moet trouwens inderdaad niet op alles rond Anderlecht reageren. Anderlecht heeft dik gefaald tegen een kutploeg uit Nederland en heeft rechtstreeks de coëfficientranking negatief beïnvloed. Kritiek is 100% terecht en normaal. De kop in het zand steken en neuten om te neuten is zinloos.
 
Ik snap wel niet zo goed waarom Anderlecht tegen Vitesse kan spelen in de voorronde, als je dan ziet welke ploegen er het tornooi wel halen. Als UEFA heb je toch liefst beide ploegen erbij tegenover ploegen uit die 2 laatste potten?
Omdat Vitesse op plaats 147 staat op de ranglijst van de UEFA.
Die staan dus in die ranking nog onder kleppers als Universitatea Craiova, HŠK Zrinjski en Linfield FC. Ik heb het genoegen gehad om die laatste live aan het werk te zien en dat is ongeveer hetzelfde niveau als Eendracht Aalst, de zondag na een carnavalsfeest op zaterdagnacht.

Maw, je hebt als RSCA ergens een beetje de pech gehad dat je net die ene ploeg hebt geloot die onder hun niveau geklasseerd staat. Maar je hebt dus ook gewoon gefaald tegen een Hollandse 2e rangsploeg.
 
En vooral Tannane deed niet eens mee. Toch één van hun betere spelers vorig jaar. Als het kopke mee wilt natuurlijk.
 
En vooral Tannane deed niet eens mee. Toch één van hun betere spelers vorig jaar. Als het kopke mee wilt natuurlijk.

Tanane natuurlijk wel gescoord in de heenmatch. ;) Maar voor de rest een zeer beperkte bijdrage.

Vitesse los van het degoutant tijdgewin wel vooral terecht gewonnen op enthousiasme. Vind dat persoonlijk ook geen derderangsploegske, zoals iedereen hier stelt. Maar uiteraard ook geen onoverkomelijke topper. Al blijf ik wel grote fan van Bazoer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan